Dzisiaj jest 24 lut 2025, 4:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lip 2014, 18:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:02
Posty: 422
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Malaguti F12 <3
Witam mam pytanie jaki wydech do takiego cylindra.Jaki gaźnik 19/21mm? I jaki napęd aktualnie mam wario do wyboru Top Racing SV1/Malossi Multivar. Gaźnik 17,5mm. Sprzęgło regulowane motorforce. Dzwon seryjny.(Będę mógł zmienić na inny) Zawór membranowy seryjny z płytkami karbonowymi polini zielone 0,40mm. To wszystko. Prosił bym o sprecyzowane odpowiedzi. Pozdrawiam.




_________________

Malaguti F12 <3 Lc
PAMIĘTAM [*]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 lip 2014, 19:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Gaźnik 21mm musi być
wydech ja bym brał skoro cylek to Polini to Polini For Race 4 lub 3
wario lepsze by było top racing ng, chybaze nie kupujesz nowego, a sv1 i multivara masz na stanie
to lepszy byłby wg mnie multivar, jesli jest to jeszcze stara wersja, bo nowe nie są godne polecenia
co do dzwonu to moze być jakis sportowy, ale niekoniecznie, oczywiście jesli seryjny nie jest przegrzany, bo jak ma przebarwienia to należy od razu go zmienić
co do zaworu to ok, nie trzeba nic zmieniać




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2014, 20:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:02
Posty: 422
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Malaguti F12 <3
Dzwon jest nowy. Tak mam 2 waria top i malossi. Dziekuje za odpowiedz. Moze jeszcze ktos sie udzieli.




_________________

Malaguti F12 <3 Lc
PAMIĘTAM [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2014, 11:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Wolałbym wariator SV1 bo multivar to jest porażka totalna, dodaje tyle przyspieszenia co nic, a prędkość maks. spada o 15-10km/h.. Gaźnik 21mm będzie tutaj najlepszym rozwiązaniem, do tego cylka poleciłbym Ci Tecnigas Triops lub Yasuni C16, ewentualnie jak kolega wyżej napisał PFR 3/4




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2014, 12:13 
*

Rejestracja: 26 sty 2014, 21:56
Posty: 62
Pojazd: Peugeot Jet Force
Jakub03 pisze:
Wolałbym wariator SV1 bo multivar to jest porażka totalna, dodaje tyle przyspieszenia co nic, a prędkość maks. spada o 15-10km/h.. Gaźnik 21mm będzie tutaj najlepszym rozwiązaniem, do tego cylka poleciłbym Ci Tecnigas Triops lub Yasuni C16, ewentualnie jak kolega wyżej napisał PFR 3/4


Porażką totalną jest to co piszesz! Czyli (kompletne bzdury)
Na temat malossi multivar (stara wersja ponieważ z nową nie miałem doczynienia)
Malossi multivar w punkcie przyśpieszenia jest obniżone co do s6 sport pro dlatego że ma mnieszy kąt ale za to prędkość nie spada tylko wzrasta (i nie kłócić się bo sam to przetestowałem!)
W przypadku stage 6 sport pro przyśpieszenie jest lepsze przez ostrzejszy kąt ale za to v-max jest mniejszy niż w przypadku malossi multivar i w przypadku wariatorów nie można mówic w którym prędkość spada o 20km/h a w którym wzrasta 15km/h bo tego nie określimy. Jedynie można powiedzieć na którym wzrasta a na którym maleje.
W przypadku wariatorów:
Malossi Multivar (stara wersja bo z nową nie miałem doczynienia) - Słabsze przyśpieszenie, większy v-max
Stage 6 Sport Pro - Lepsze przyśpieszenie, miejszy v-max :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2014, 13:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
Wolałbym wariator SV1 bo multivar to jest porażka totalna, dodaje tyle przyspieszenia co nic, a prędkość maks. spada o 15-10km/h..

Masz na mysli nową wersję zapewne, a ja pisałem
mati-98 pisze:
to lepszy byłby wg mnie multivar, jesli jest to jeszcze stara wersja, bo nowe nie są godne polecenia

mimik96 pisze:
(i nie kłócić się bo sam to przetestowałem!)

Tak tylko, że on przetestował starą i nową wersje, zapewne ma na myśli tą drugą, a skoro ty nie miałeś z nią do czynienia to sam sie nie kłóć




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2014, 11:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:02
Posty: 422
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Malaguti F12 <3
Multivara mam starą wersje.




_________________

Malaguti F12 <3 Lc
PAMIĘTAM [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2014, 12:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Bidigo pisze:
Multivara mam starą wersje.

No wiec ja bym latał na multivarze, bo sv1 nadaje sie bardziej pod 4t




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 1:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
mimik96 pisze:
Jakub03 pisze:
Wolałbym wariator SV1 bo multivar to jest porażka totalna, dodaje tyle przyspieszenia co nic, a prędkość maks. spada o 15-10km/h.. Gaźnik 21mm będzie tutaj najlepszym rozwiązaniem, do tego cylka poleciłbym Ci Tecnigas Triops lub Yasuni C16, ewentualnie jak kolega wyżej napisał PFR 3/4


Porażką totalną jest to co piszesz! Czyli (kompletne bzdury)
Na temat malossi multivar (stara wersja ponieważ z nową nie miałem doczynienia)
Malossi multivar w punkcie przyśpieszenia jest obniżone co do s6 sport pro dlatego że ma mnieszy kąt ale za to prędkość nie spada tylko wzrasta (i nie kłócić się bo sam to przetestowałem!)
W przypadku stage 6 sport pro przyśpieszenie jest lepsze przez ostrzejszy kąt ale za to v-max jest mniejszy niż w przypadku malossi multivar i w przypadku wariatorów nie można mówic w którym prędkość spada o 20km/h a w którym wzrasta 15km/h bo tego nie określimy. Jedynie można powiedzieć na którym wzrasta a na którym maleje.
W przypadku wariatorów:
Malossi Multivar (stara wersja bo z nową nie miałem doczynienia) - Słabsze przyśpieszenie, większy v-max
Stage 6 Sport Pro - Lepsze przyśpieszenie, miejszy v-max :)



Porażką i bzdurą to możesz nazwać swoje teorię, bo miałem doczynienia z nową wersja multivara i jest to dziadostwo, zaniża osiągi skutera, przy każdej regulacji, więc mi nie wmawiaj, że wiesz lepiej, bo gówno wiesz.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy