Dzisiaj jest 15 lis 2024, 11:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lip 2014, 22:06 
*

Rejestracja: 20 lut 2013, 8:02
Posty: 41
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Witam. Mam mały problem, który dotyczy cylindra Dr Evo 70. Jego problemem jest mala kompresja, ponieważ po złożeniu nowego silnika po szlifie i na nowym tłoku kompresja była niezła, ponieważ czułem na kopniaku ale po przejechaniu około 500km zauważyłem, że ta kompresja już nie jest taka jak była zaraz po złożeniu silnika. Pomyślałem, że sprawdzę u mechanika kompresje barometrem i kopiąc w kopniak wyszło mi 7,5bara a mechanik mi powiedział że na rozruszniku miał bym z 10-11 czy to prawda. Chcę się dowiedzieć czy to jest dobra kompresja czy coś jest nie tak. Szlif oraz tłok był dobrze dobrany a docierałem go bardzo dobrze, jeźdząc do 50km/h i nie jeździłem na ciągłych obrotach tylko trochę go wkręciłem, potem spuściłem z gazu i tak na zmianę o czasu do czasu w jeździe, ale też nie wkręcałem na bardzo duże obroty, ponieważ jeździłem na miękkiej sprężynie. Proszę o pomoc, bo nie wiem co się mogło stać. Może ten cylinder tak ma mieć.
Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 lip 2014, 11:05 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
To nie prawda ze na rozruszniku miałbys więcej, jeśli zwawo kopałes to na rozruszniku może być nawet mniej. Może manometr którym sprawdzałes był nie teges. Porównaj sobie opór na kopce z innym zdrowym 2t.Drugą sprawą jest to że wierzymy w to co sobie wymyślimy, chodzi tu o to ze mówiłes ze po złożeniu kompresja na kopce była większą, a może po prostu sie przyzwyczaiłeś, miałem to samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 16:10 
*

Rejestracja: 20 lut 2013, 8:02
Posty: 41
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Spradzałem wtedy kompresję z kolegą, który ma CPI na Streetrace 70 i zrobione podobnie km i jemu na rozruszniku wyszło 12,5 bara, więc barometr jest dobry. Ale parę dni później kolega sprawdzał na Gilerce, któy ma Polini Sporta i tez miał na dotarciu to wyszło mu identycznie jak u mnie. A z tą kompresją na początku mogłem sie przyzwyczaić ale i tak kompresja 7,5bara nie jest zadowalająca jak na nowy cylinder.
Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 0:10 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Człowieku to jest manometr a nie barometr, barometrem mierzysz cisnienie atmosferyczne...
Co do kompresji to możliwe że źle docierałeś, jak go w ogóle docierałeś?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 0:47 
*

Rejestracja: 20 lut 2013, 8:02
Posty: 41
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Dobra ok sorki za pomyłkę i na drugi raz będę wiedział. A jeśli chodzi o docieranie to pisałem, że docierałem go dokładnie i tak jak się powinno docierać i właśnie, dlatego was się pytam czemu tak mało kompresji na nowym cylku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 3:54 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Złe docieranie to nie fachowo napisane bo żeby tak kompresja drastycznie spadła to musiałbyc by nieźle przytarty, mniej więcej jak moja china 70cc po chyba 7 stanieciach tłoka , aktualnie mam tłok meteora 48mm 1 pierścieniowy i ciskam ostro na docieraniu a kompresja ogromna. Tu raczej przyczyna leży w za luźnym szlifie i kompresji nie trzymie., lub musiało sie dostać do układu korbowo tłokowego trochę TT twardego syfu i porysowały powierzchnię lub może ci pierścień pękł jeden.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 13:25 
*

Rejestracja: 20 lut 2013, 8:02
Posty: 41
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Bardzo mozliwe ale jednak przy takiej kompresji skuter ma bardzo dużo mocy. Ostatnio 110 leciałem z lekkiej góreczki a kilka dni wczesniej dało rady nawet 115. Przyspieszenie tez jest super nawet ze mam jeszcze lekko za małą dysze i troche za lekkie rolki .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy