Dzisiaj jest 15 lis 2024, 10:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lip 2014, 20:57 
*

Rejestracja: 10 lis 2013, 12:18
Posty: 131
Pojazd: Yamaha Aerox
Mam aeroxa wymieniłem cylinder w nim na malossi sport 70 cc, gaźnik wał seryjny.
Dotarłem 120km wszystko pięknie elegancko, a tu przed chwilą chce opalić dodaje gazu i mi gaśnie. Chodzić chodzi normalnie ale jak nim ruszam to tak Pumm i gaśnie :C Co sie stało ??????!!!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 lip 2014, 21:08 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Sprawdź swiecę,i wyczyść gaźnik+filtr powietrza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 21:16 
*

Rejestracja: 10 lis 2013, 12:18
Posty: 131
Pojazd: Yamaha Aerox
mam pytanie jeszcze , serio bardzo sie boje xd Po przed tym jeździłem i go męczyłem troszeczko bo nie był rozgrzany, Na pewno mi wał nie dupnął? Odpalam normalnie chodzi dodam gazu i gaśnie za chwile. Prosze powiedz że to nie wał a będe szczęśliwy. Coś jak tu https://www.youtube.com/watch?v=z-9cORghq2c&hd=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 21:26 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
tak jak wyżej a jak nadal nie będzie się wkręcać to zdejmij cyl i popatrz tam co winne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 21:27 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przecież kręci,sprawdź to co napisałem wyżej,gdyby był zatarty to byś go nie odpalił,może być przytarty ale to się okaże wtedy gdy zrobisz czyszczenie gaźnika,filtr i sprawdzisz świecę i efekt będzie taki sam jak przed czyszczeniem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 21:44 
*

Rejestracja: 10 lis 2013, 12:18
Posty: 131
Pojazd: Yamaha Aerox
Ale to mogło się tak nagle stać? wczesniej jeździłem i dobrze chodził




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 21:59 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
My nie wróżki,odezwij się jak zrobisz to co wyżej napisane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 0:08 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ty docierałeś cyla 120km i tyle..?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 0:41 
*

Rejestracja: 10 lis 2013, 12:18
Posty: 131
Pojazd: Yamaha Aerox
nie, docieram cąły czas, wysokie obroty mieszanka 1:35 full syntetic, stopa robie co 5km żeby się ochlodził.
tylko przed tym co tak mi się stało,to pojechałem kawałek do sklepu a nie rozgrzany był, Póxniej wracałem to juz normalnie chodził. Zgasiłem i za jakiś czas znowu odpaliłem i mi tak jakby cos szczeliło z wydechu czy coś i gdy dodawałem gazu to padł. Odpalam chodzi normalnie dodaje gazu i gaśnie. Zobacze jeszcze jutro rano jak będzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 2:20 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
120km,już pałujesz na wysokich obrotach i jeszcze fulsyntetyk na docieranie,dziękuję więcej pytań nie mam ale chyba sam sobie odpowiedziałeś zadając pytanie o zatarciu,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 10:28 
*

Rejestracja: 10 lis 2013, 12:18
Posty: 131
Pojazd: Yamaha Aerox
To była świeca, zalana juz jest dobrze.
Tak mam przejechane na nim 130km teraz i jade tak 50-60 km wtedy łąpie obroty. Malossi jest wysokoobrotowy trzeba go tocierać na wysokich obrotach, co do oleju to pół syntetyk sory.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 10:49 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Docieranie odbywa się w całym zakresie obrotów,nie tylko wysokich,widzę że stosujesz kontrowersyjną metodę docierania,ale to twoja decyzja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 11:12 
*

Rejestracja: 10 lis 2013, 12:18
Posty: 131
Pojazd: Yamaha Aerox
Sory aleto jak mam docierać ten cylinder, Jasię tylko kieruje tym co mi ludzie powiedzą, jedni że 30km/h później więcej. a jedni mówią żebym tyle nie jechał 30 bo zatre całkiem . pół manetki i ok. To jak mam docierać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 11:52 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Multum tematów jest na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 11:58 
*

Rejestracja: 10 lis 2013, 12:18
Posty: 131
Pojazd: Yamaha Aerox
Właśnie od początku sie kierowałem tymi tematami, każdy przeczytałem , a wy mi teraz mówicie że nic nie wiem o docieraniu, jak mówicie że źle robie to mi powiedzcie jak według was mam docierać? jaki olej na docieranie? mieszanka do ilu ? I jaką prędkowscią docierać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 12:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Olej full syntetyk jest polecany na docieranie przez producentów tylko trzeba zrobić tyle km ile jest mowa w instrukcji.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2014, 12:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Marti pisze:
Tak mam przejechane na nim 130km teraz i jade tak 50-60 km wtedy łąpie obroty. Malossi jest wysokoobrotowy trzeba go tocierać na wysokich obrotach, co do oleju to pół syntetyk sory.


haha, malossi jest na prawdę bardz wysokoobrotowy, nie ma nawet takiego podziału cylindrów. Wydech owszem może byc nisko i wysokoobrotowy, ale nie cylinder. Nie dociera się tak cylindra jak ty. Jeździ się spokojnie, zeby nie kręcił wysokich obrotów, po ok 300km jeździ sie na zmiennych obrotach, ale nie na zbyt wysokich wiadomo, można dać mu np 1/2 2/3 manetki i odpuscic, tak by były zmienne obroty.
Wiesz co zrób zdejmi głowicę (przedtem spusc płyn z chłodnicy) przekreć wałem tak by tłok był na samym dole i skontroluj stan gładzi cylindra, bo być może, ze go przytarłeś




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 9:53 
*

Rejestracja: 10 lis 2013, 12:18
Posty: 131
Pojazd: Yamaha Aerox
Jest już wszystko ok , to była świeca, poczytaj wczesniejsze odpowiedzi , po prostu jeszcze musze kupić gaxnik 19mm bo mam seryjny, jeżdzę na zmienionych obrotach, raż 40 raz 50-60 dotarłem już 210km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy