Dzisiaj jest 12 lut 2025, 8:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lip 2014, 13:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Witam od bardzo dawna czesto mam problemy z napędem dokładnie chodzi o wariator . Już go wymienialem z 6-7 razy ale ostatnio przeszedł sam siebie i pytanie do was czy wiecie jak rozwiazać ten problem . Po przejechaniu około 200 km rolki są zupełnie do wymiany całe kwadratowe albo zupełny brak okładziny na tej tulejce odlatuje .. do tego slizgów wariatora już wgl nie było tylko szczątki w kapie mam ... wariator też do wymiany . czemu tak szybko mi się psuje wariator i to wszystko w srodku ? Rolki były malossi a slizgi polini wariator hebo . Markowe częsci a tak szybko się psują ? Pasek Kevlar ( na zwyklym to samo było ) Dodam że nawet po przejechaniu 2-3 km pokrywa i wszystko pod nią jest tak gorąca ze jak przyłożę kawałek taniego plastiku to się topi czemu się tak grzeje ? Silnik 4t 80ccm z głowica 80 ccm a mam docieranie wiec prędkosc srednio 40 rolki były 8,5g v-max raz sprawdziłem to było daleko za 80 km/h :(


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 lip 2014, 16:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
jaka sprężyna centralna? może za twarda i dlatego sie przegrzewa? albo krzywe talerze korektora?




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 17:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Sprężyna centralna próbowałem zmieniać ale to jest bardziej polepszenie samopoczucia niz komfortu jazdy wiec wstawiłem serie . kolektory proste dobrze chodzą gładko nie blokują sie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 18:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
cylinder się nie przegrzewa przypadkiem?
spotkałem się z topieniem się wentylatora wariatora i strasznym grzaniem przekładni, powodem było przegrzewanie się cylindra spowodowane gaźnikiem którego nie dało się wyregulować (uboga mieszanka), aż bagnet oleju się przytopił lekko.
To co wyżej + centralka stage6 medium i w przekładni bylo piekielnie gorąco i paski się rwały w strzępy




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 20:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Silnik się nie grzeje mieszanka dobra kolor swiecy kawa z mlekiem dzisiaj sprawdzałem :P Silnik po tych 10 km jest ciepławy mozna normalnie dotknąć a wentylatorek też mi się topi :( ale mam teraz z bardzo dobrego plastiku to nawet wytrzymuje bo te chinskie to po 5 km były stopione ;(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy