Dzisiaj jest 30 lis 2024, 16:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lip 2014, 10:52 
*

Rejestracja: 04 cze 2014, 20:13
Posty: 51
Pojazd: 4T
Witam przymierzam się do swapu co colibra i mam na oku taki oto silnik http://allegro.pl/silnik-piaggio-gilera ... 19429.html
Kompresja tego silnika to 11bar z cewko-modułem i wysyłką wyjdzie mnie to jakieś 630zł nie wliczając jeszcze wahacza który muszę kupić jakieś 20zł co do samego silnika opłaca się go brać ?




_________________

Pojazd: Router Bassa
Pojemność: 82ccm Chinol Głowica 39mm
Wariator: WM motor
Rolki: 5,5g
Dzwon: WM motor
Sprzęgło: Seria
Przełożenia: 11/1
V-max: 70km/h GPS

*Ogar 205
**Router Bassa
***Honda VT 500
****Suzuki SV 650


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 lip 2014, 11:18 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
jak ma napęd kompletny to bierz śmiało (on chyba na koło 10 cali jak co)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2014, 11:50 
*

Rejestracja: 04 cze 2014, 20:13
Posty: 51
Pojazd: 4T
Mam kolejny problem ponieważ silnik ten posiada elektrykę wychodzącą z kostki 6 pinów a nie w oplotach więc będzie ciężko z połączeniem przewodów ponieważ nie mam do niego elektryki z kostka którą się tam wpina chyba że znajdę schemat który pin za co odpowiada




_________________

Pojazd: Router Bassa
Pojemność: 82ccm Chinol Głowica 39mm
Wariator: WM motor
Rolki: 5,5g
Dzwon: WM motor
Sprzęgło: Seria
Przełożenia: 11/1
V-max: 70km/h GPS

*Ogar 205
**Router Bassa
***Honda VT 500
****Suzuki SV 650




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2014, 13:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Jak będziesz ten silnik tuningował to lepiej weź jakiś tańszy bardziej wydupczony ,a jak chcesz jeździć na serii to byłby super. 10k km na spoko bez najmniejszej awarii powinien przejechać jak ma prawdziwy przebieg.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2014, 13:18 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
http://forum.mieloch.pl/swap-piaggio-gilera-t235856.html tu znajdziesz odpowiedzi na twoje pytania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2014, 15:29 
*

Rejestracja: 04 cze 2014, 20:13
Posty: 51
Pojazd: 4T
Szczerze powiem wam że nie znam się na tuningowaniu skuterów nie potrafię dobierać części spasowanych do siebie więc myślę że silnik pozostanie przez dłuższy czas w serii dopiero jak się zapoznam z rytmem silnika 2t to poproszę was forumowiczów o pomoc o jakiś dobry setup.

Prócz silnika pozostaje mi do kupienia jeszcze tłumik do (300zł) jaki polecacie do 50ccm i 70ccm bo w przyszłości planuję jak już wspominałem wrzucić tam 70ccm




_________________

Pojazd: Router Bassa
Pojemność: 82ccm Chinol Głowica 39mm
Wariator: WM motor
Rolki: 5,5g
Dzwon: WM motor
Sprzęgło: Seria
Przełożenia: 11/1
V-max: 70km/h GPS

*Ogar 205
**Router Bassa
***Honda VT 500
****Suzuki SV 650




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2014, 16:32 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Yasuni R, polini for race, s6 pro replica, hebo new performer, leovince zx, leovince rr ...itp itd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy