Dzisiaj jest 15 lis 2024, 8:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lip 2014, 10:31 
*

Rejestracja: 17 mar 2014, 10:21
Posty: 5
Pojazd: Aprilia Classic 50
Witam wszystkich. Posiadam motorower Aprilia Classic 50 1993r z silnikiem AM3 50 cm bez przeróbek, gażnik Dellorto SHA 1214 oryginalne dysze według specyfikacji, wymieniony tłok z pierścieniami i uszczelniaczami na wale, ogólnie silnik uszczelniony, użytkowany normalnie bez szaleństw, na pełnym gazie wyciąga 80 km/h. Problem polega na tym, że według moich wyliczeń bierze za dużo oleju. Po przeliczeniu zużytego paliwa i oleju wychodzi +/- 1:20. Według mnie jest coś nie tak ale zważywszy na to, że jest to silnik wysilony może się mylę. Jeżeli ktoś z Was ma doświadczenie w tym temacie to bardzo proszę o odpowiedż. Dodam jeszcze, że jeżdżę na oleju Mobil lub Castrol 2T Fuul Synthetic i jeżeli nie jest to niezgodne z regulaminem proszę o informację gdzie najtaniej zakupić olej najchętniej 5 L. Dziękuję. Pozdrawiam Wszystkich.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lip 2014, 0:24 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Kolego nie ten dział.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy