Dzisiaj jest 15 lut 2025, 23:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lip 2014, 12:32 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Powiem tak , Tajwan terytorialnie nadal należy do Chin, gospodarczo jest wydzieloną enklawą, jako państwo nie jest uznawane nigdzie na świecie i nie należy do żadnych organizacji typu ONZ itp.wiele markowych firm tam produkuje lub zleca produkcję bo są niskie koszty produkcji , nawet Harley Davidson zleca tam produkcję części pod swoim nadzorem.MCN jest producentem tajwańskim tak samo jak TEC, więc jakościowo na pewno będzie lepiej niż typowa china.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 lip 2014, 13:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Dlatego lepiej dać te 30 zł więcej za MCN bo jakieś tam kontrole jakości są .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2014, 14:49 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
TEC też jest Tajwan a różnie z tym bywa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2014, 17:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Tec nie jest zbyt dobrą firmą jak piszę wiele osób , ona ma po prostu drogie części dlatego wiele osób myśli ze są dobre a tak naprawdę to to samo co seria . A potem piszą na wielu rożnych forach że coś im się stało . I nie mówie ze MCN czy TEC to firmy które produkują super wytrzymałe cylindry do wozu obamy ... ale wiadomo lepsze to niż noname .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2014, 22:27 
*

Rejestracja: 17 lip 2014, 10:05
Posty: 26
Pojazd: Zipp Vapor II
Sosna97basic Wiadomo, że cena będzie się wachać od 500-600zł za taki cylek markowy. Patrzyłem taki zestaw cylinder, tłok itd. na mielochu to tylko od 70ccm- 90ccm, a jak mówiłem nie chce wsadzać czegoś większego i tam nie ma 50 do 4t. A patrzyłem też na ScooterKingZ i jest seria jak i jest cylinder 50ccm Naraku z tłokiem i ze wszystkim za 250 zł.. I zastanawiam się, który brać? Jak myslisz? :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2014, 22:33 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Osobiście brałbym Naraku,ale to ty decydujesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 9:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Decyzja nalezy do ciebie . Tutaj mogę ci powiedzieć tylko żebyś poczytał o tym i o tym . Zależy kto na co patrzy ja akurat nie miałem takiego problemu bo za 250 zł to był kupił pól silnika i pół napędu . Ale jak chcesz wytrzymały porządny tłok to weź naraku bedziesz miał pewnosc ze napewno pojezdzisz .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 10:07 
*

Rejestracja: 17 lip 2014, 10:05
Posty: 26
Pojazd: Zipp Vapor II
Sosna97basic pisze:
Decyzja nalezy do ciebie . Tutaj mogę ci powiedzieć tylko żebyś poczytał o tym i o tym . Zależy kto na co patrzy ja akurat nie miałem takiego problemu bo za 250 zł to był kupił pól silnika i pół napędu . Ale jak chcesz wytrzymały porządny tłok to weź naraku bedziesz miał pewnosc ze napewno pojezdzisz .


No tak. Wiem, poczytam, obczaje dokładnie wszystko i porządnie się zastanowie. Tylko ta cena.. :( Zastanowie się jak coś.. Bo wiesz mam kase żeby to zrobić ale jednak 60zł a 250zł to spora różnica. Jak coś będę pisał tutaj. Dzięki za odpowiedz. Pozdro :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 11:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Powiem ci tylko tyle że jak kupisz ten za 60 zł MCN lub jakiś japoński to 5000 lub wiecej potrzyma spokojnie wszystko zalezy jak docierasz . Jak złe dotrzesz to naraku po 100 km do śmietnika można wyrzucić . A dużo osob nie dociera tych chinskich bo po co za 30 zł mam nowy a potem piszą czemu im się zatarł albo coś .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 12:10 
*

Rejestracja: 19 sty 2014, 8:56
Posty: 99
Pojazd: Romet 727 Premium 10
Ja kupiłem chiński cylinder za 60zł 90cc docierałem przez 500km i teraz katuje i przelatałem już ponad 2000km i zero oznak zużycia, pilnuj tylko żeby go nie przegrzać to nic złego się nie stanie




_________________

Sprzedam Battlefielda 4 Premium, Minecrafta, Oraz konto steam. Dla forumowiczów niższa cena :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 13:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Ja moj zestaw 72 przestałem docierać bo już po prostu nie wytrzymałem 200 km zrobiłem spokojnie teraz jezdzę tak mieszanie raz 40 raz 60 a jak długa prosta to do 90 się rozpedze na chwile raz nawet robiłem burnout bo byłem zachwycony mocą której się nie spodziewałem . Mam nadzieje ze ten sezon przetrzyma cylinder . Na razie nic mu nie jest zobaczę ile wytrzyma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 20:54 
*

Rejestracja: 17 lip 2014, 10:05
Posty: 26
Pojazd: Zipp Vapor II
Sosna97basic Masz może link do tego MCN? Jeśli byś podesłał byłbym wdzięczny bardzo. Owszem wszystko zależy od tego jak się dotrze cylinder. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 21:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... -4-mt-0718 od koloru do wyboru :D Wyszukaj sobie która przesyłka ci najlepiej pasuje może jest jakiś z twojej okolicy czy coś , może chcesz pooglądać inne pojemności może cały zestaw , lecz jak kupujesz 50ccm to lepiej sam cylek i tłok chyba że już masz głowice wylatana albo nieszczelną . Sprawdź sprawność głowicy (zawory,szczelność)jeśli jest dobra to tylko cylinder z tłokiem . Trochę teraz podrożały patrze bo ja kupowałem za 120 cały zestaw dokładnie 140 z przesyłka , ale teraz sezon wiec trochę drożej ale zaczynaja się od 52 zł wiec nie tak zle ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 21:46 
*

Rejestracja: 17 lip 2014, 10:05
Posty: 26
Pojazd: Zipp Vapor II
Sosna97basic pisze:
http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=MCN+cylinder+4t&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=seng-v6-p-4-mt-0718 od koloru do wyboru :D Wyszukaj sobie która przesyłka ci najlepiej pasuje może jest jakiś z twojej okolicy czy coś , może chcesz pooglądać inne pojemności może cały zestaw , lecz jak kupujesz 50ccm to lepiej sam cylek i tłok chyba że już masz głowice wylatana albo nieszczelną . Sprawdź sprawność głowicy (zawory,szczelność)jeśli jest dobra to tylko cylinder z tłokiem . Trochę teraz podrożały patrze bo ja kupowałem za 120 cały zestaw dokładnie 140 z przesyłka , ale teraz sezon wiec trochę drożej ale zaczynaja się od 52 zł wiec nie tak zle ;P


Słyszałem że to wszystko co opisałem na początku w pierwszym moim poście o gaśnieciu i vmaxie itd. że może to być też wina zaworów, które są zle ustawione. Możę tak też być? Dziękuje bardzo za link i opinie. Pozdro :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Teoretycznie to może być wina zaworów tylko wydaje mi się ze z dnia na dzien to by się nie stało . Ale przyczyn może być dużo przed chwilą dużo czytałem o tym problemie bo dosyć mnie zaciekawiło to i może być dużo przyczyn głownie cylinder ale może być uszkodzona cewka swieca uszkodzony gaznik lewe powietrze zapchany wężyk podciśnieniowy . I w ostanim artykule napisali że zeby sprawdzić czy silnik dobrze pracuje ( nie jest uszkodzony ) trzeba na wolnych obrotach zatkać wydech i sprawdzić czy zgaśnie jak tak to jest sprawny i przyłożyć chusteczkę do wydechu by sprawdzić czy nie bierze oleju . można spróbować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 22:55 
*

Rejestracja: 17 lip 2014, 10:05
Posty: 26
Pojazd: Zipp Vapor II
Sosna97basic Też sporo czytałem, pierwszy raz zdarzył mi się problem z moim Zipem. Tak myslałem dużo o tym i też czytałem tyle z tydzień siedziałem.. Trzeba będzie wszystko sprawdzić po kolei, jednak trochę się boje, że coś zepsuje, zle złoże.. Pierwszy raz będę dotykał się cylindra, zaworów i całego tego osprzętu. :| Myślałem też nad tym że.. jezdziłem przez 4000km na 8 obr. ustawionych na mieszance i nagle została zmieniona na 2,5 i wtedy mogło coś się stać, przytrzeć cylinder, tłok. Spróbuje tych 2 metod co podałeś. Tak jak mówiłem wszystko trzeba sprawdzić, każdy najmniejszy detal. Jak by co jestem na forum cały czas i będę mógł się kontaktować z Tobą jak coś. Obcykałem kilka poradników , które mi pomogą w razie czego. Patrzyłem wszystko od odkręcania śrubek cylindra po regulację i nastawienia zaworów i rozrządu. Jestem w tym zielony ale kilka poradników i już jest lepiej wiem za co zabrać się pierwsze. Trochę się przy tym nauczę, co i jak. Mam nadzieję, że dam rade ale jak coś to pisać tu jak nie będę czegoś wiedział? :wink: :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2014, 10:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
https://www.youtube.com/watch?v=WvymMSh2nK4
https://www.youtube.com/watch?v=OnAn0UtmI1Q
http://www.skuterowo.com/sami-wymieniam ... inskim-4t/
Tutaj są 3 proste filmiki jak rozmontować silnik i zmontować . Sprawdz jeszcze cewkę jak ktoś ma ci pożyczyć może gubi iskrę . przeczyść jeszcze raz gaznik nie zaszkodzi może jakiś syf z filtra powietrza wpadł jesli nie oczyszczałeś go . Możesz sprawdzić także napęd czy może się rolki nie zurzyły nie blokują się to są takie rzeczy które mimo wszystko i tak warto sprawdzić .
https://www.youtube.com/watch?v=rPhiSGzoGqE .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2014, 21:17 
*

Rejestracja: 17 lip 2014, 10:05
Posty: 26
Pojazd: Zipp Vapor II
Sosna97basic pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=WvymMSh2nK4
https://www.youtube.com/watch?v=OnAn0UtmI1Q
http://www.skuterowo.com/sami-wymieniam ... inskim-4t/
Tutaj są 3 proste filmiki jak rozmontować silnik i zmontować . Sprawdz jeszcze cewkę jak ktoś ma ci pożyczyć może gubi iskrę . przeczyść jeszcze raz gaznik nie zaszkodzi może jakiś syf z filtra powietrza wpadł jesli nie oczyszczałeś go . Możesz sprawdzić także napęd czy może się rolki nie zurzyły nie blokują się to są takie rzeczy które mimo wszystko i tak warto sprawdzić .
https://www.youtube.com/watch?v=rPhiSGzoGqE .



Wiem sprawdzę wszystko. Filtr nie dawno czyszczony ale myślałem żeby kupić wkładke filtra powietrza z Stage6 i tak zrobie. Sprawdzałem też rolki, są dobre. Niestety nie mam od kogo cewki pożyczyć. :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2014, 22:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
A zawory wyregulowałeś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2014, 14:43 
*

Rejestracja: 17 lip 2014, 10:05
Posty: 26
Pojazd: Zipp Vapor II
Sosna97basic Nie jeszcze nie. Nie miałem kiedy. A tak w ogóle potrzebny jest szczelinomierz do ustawienia zaworu ssące i wydechowego a ja go nie mam.. :| Gdzie go mogę kupić, bo patrzyłem ostatnio w budowlanym no i nie mogłem znalezc. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy