Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 12:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Czy post jest napisany chaotycznie ?
1.Tak 0%  0%  [ 0 ]
2. Nie 33%  33%  [ 1 ]
3. Może i trochę, ale jest okej :) 67%  67%  [ 2 ]
Liczba głosów : 3
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 lip 2014, 3:12 
*

Rejestracja: 22 lip 2014, 2:57
Posty: 4
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd: Romet 747 2T
Witam Serdecznie.
Jest to mój pierwszy post, znalazłem tą stronę u wujka google jak poszukiwałem porady/pomocy dotyczącej tuningu mechanicznego. Sprawa jest prosta, posiadam skuter Romet 747 2T 50cm3 jedzie mi na prostej w granicach 60-70km/h. Jednakże brakuje mi już powoli mocy, przed montowaniem w niego niepotrzebnych części i innych za przeproszeniem gówien, wolę poczytać opinii innych co najlepiej kupić.
Tak więc, najbardziej interesuje mnie wersja powyżej tych 80cm3 najlepiej 100cm3. Granice km/h by przynajmniej były by te 110 na pewno bez katowania. Jakie najlepiej części włożyć? - Mam pewne pytanie, na które nie umiem sam sobie odpowiedzieć, i nie jestem do końca przekonany że to nie jest przypadkiem mój wymysł. Tak więc, czy np części od "Firmowych" skuterów pasują do mojego ? Czy wgl jest coś takiego ? taki podział mechaniczny ? nie są wszystkie części w każdym skuterze takie same ? czy różnią się tylko ich wykonaniem ? .. Nie mówię tutaj o układzie elektronicznym czy innych pierdołach. Chodzi mi o podzespoły mechaniki. Jest 04;08 nie śpię już dobre 30 godzin tak więc proszę o wyrozumiałość w razie złej składni zdania, mam nadzieję że wszystko jest git majonez no i co tu dużo pisać. Czekam z niecierpliwością na wasze komentarze, udzielajcie się bo liczę na to. No i szerokości :)




_________________

Robię krok do tyłu, by zrobić dwa do przodu


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 lip 2014, 7:29 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Kolego nie w tym dziale umieściłeś posta co trzeba ,100km/h to jest wszystko co można wycisnąć z chińczyka przy zastosowaniu markowych części.Koszt przy nowych częsciach takiego tuningu zaczyna się od 2000zł,więc to sobie przemyśl czy chcesz się w to bawić.Do wymiany idą prawie wszystkie. podzespoły silnika,wydech,cylinder,wał z łożyskami,gaźnik i cały napęd- wariator i sprzęgło z dzwonem.Jeśli się zdecydujesz to szukaj części pod minarelli leżace- cylinder i wydech.Wariator,sprzęgło,,dzwon,pod nazwą minarelli.Sam sobie musisz określić jaką klasę tuningu chcesz i pod nia kupujesz części,sport,mide-race,racing.Pojemność 70cc to wszystko dla tego silnika,to jest dwusów.i w dodatku chiński




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 17:42 
*

Rejestracja: 22 lip 2014, 2:57
Posty: 4
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd: Romet 747 2T
Dobra, przemysle to. Pytanie nastepne jezeli mam czesci 50cm3 i czy np dam cos 80cm3 jedna czesc. Mozna tak czy od razu juz trzeba montowac wszystkie podzespoly? Jak tak, to nie jest to awaryjne? co najlepiej kupic jak byla by taka mozliwosc.




_________________

Robię krok do tyłu, by zrobić dwa do przodu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 18:35 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wydech,wariator lub tylko rolki ,centralkę, sprężynki , większą dyszę jeśli chcesz pozostać przy tej 50cc. Jeśli chcesz 70cc to cylinder i wydech dobierasz tak aby ze sobą współgrały ,do tego większy gaźnik ,wariator , wszystko zależy od regulacji napędu. Niektórzy mają wymieniony cylinder na 70cc [sport] i wydech, zmieniają tylko dyszę w gaźniku na większą co nie jest wskazane .lepiej wymienić gaźnik na większy+ rolki w seryjnym wariatorze+centralkę i sprężynki sprzęgła także w seryjnym, optymalnego zestawienia nikt ci nie poda bo każdy skuter reaguje inaczej na te same podzespoły i sama regulacja napędu jest sprawą indywidualną. tu tylko uzyskasz pomoc jakich parametrów mniej więcej masz się trzymać[ twardość sprężynek,twardość centralki, gramatura rolek] ewentualnie jak się zdecydujesz w jakiej klasie i poziomie chcesz startować z tuningiem to ktoś ci tu skompletuje setup. poczytaj na forum są tematy i prezentacje już stuningowanych ROMETÓW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2014, 17:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
Jeśli korcą Cię osiągi na poziomie 110 lajtowe bez katowania proponuje wymiane silnika na jakiś piaggio/gilera/minarelli. I wtedy kupujesz tak zwanego kita 2fast. Cylinder 86ccm + wał. Dokupujesz różne duperele gaźnik 28mm , wariator Stage6 R/T albo Mallosi Over , przydałoby się zmienic zapłon. Ogólny koszt zabawy żeby Ci 110 bez katowania leciał to coś koło 5-6 tyś. Czyli wyższa niż kupno Twojego skutera : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2014, 23:05 
*

Rejestracja: 22 lip 2014, 2:57
Posty: 4
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd: Romet 747 2T
Ile kosztuje sam silnik ??




_________________

Robię krok do tyłu, by zrobić dwa do przodu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2014, 7:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
Jeśli naprawdę Ci zależy żeby zrobic tak silnik. Odrazu kup same kartery. Nie potrzebnie płacic więcej gdzie będziesz miał jakieś wały i inne bo i tak wszystko pójdzie do wymiany.Puste używane Kartery Mina Horizontal LC myślę że coś koło 150-250zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2014, 8:43 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
X2. Tym bardziej, że samemu poskładasz i wiesz co jest w środku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy