Dzisiaj jest 23 lut 2025, 19:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lip 2014, 21:48 
*

Rejestracja: 14 lip 2014, 15:56
Posty: 9
Pojazd: Suzuki Katana 50
Siemka. Mam Suzuki katane z 2001 roku. Narazie wlecze się 50km/h. Oczekuje od niej +90 na liczniku. Jakie części? Nie chcem żeby były drogie. Wiem że muszę zdjąć wszystkie blokady i w najbliższym czasie zamierzam to zrobić. Nie zależy mi na dobrym przyspieszeniu. Chodzi o v-Max. Mam jeszcze jeden problem mój skuter pali ok. 7l/100km. W czym tkwi problem? Pozdrawiam. :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lip 2014, 0:10 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Problem tkwi w regulacji gaźnika. Żeby osiągnąć 90 to musisz wymienić gaźnik, wydech, wariator, sprzęgło, dzwon i ogólnie przeprowadzić regulację napędu. Ale może być ciężko żeby ponad 90, najlepiej to cyla zmień na 70.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2014, 5:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Idąc najniższą linią oporu możesz kupić Cylinder 70cc markowy- tutaj polecam Ci: Dr Evo 70 // Top Performance Trophy 70.

Po wymianie cylindra zapotrzebowanie na paliwo i powietrze wzrośnie, więc następnym krokiem jest kupno filtra stożkowego oraz gaźnika o większej gardzieli, np. 19mm bądź 21mm dla poprawienia chłodzenia, przy dobrej regulacji z tych cylindrów da się sporo wycisnąć, a spalanie powinno się mieścić w 5l bez problemu.

Wymiana łożysk/wału - jest to czynność niemalże obowiązkowa, jednak jeżeli wał nie ma luzów i jest w dobrej kondycji, to można go zostawić w spokoju, ale łożyska przy wymianie cylindra na 70cc to podstawa.

Wydech - część poprawiająca w dużym stopniu dynamikę pojazdu, da odetchnąć cylindrowi zbijając przy tym kilka *C co w gorące dni jest b. ważne, a o poprawie osiągów nie wspomnę.

Napęd- części, które zużywają się szybko przy cylindrze klasy sport 70, wymiana wariatora, sprzęgła, dobranie sprężynek, sprężyny dociskowej, rolek - czyli ogólna regulacja jest bardzo ważna, aby uzyskać odpowiedni efekt, bez regulacji taki pojazd może pracować gorzej niż jednostka seryjna.

Myślę, że rozwiałem wszystkie Twoje wątpliwości na temat tuningu skutera, gdybyś miał więcej pytań, czy też jakiś problem - zgłoś się na PW.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2014, 15:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Ja u siebie, zeby osiagnąc 100km/h licznikowe zmieniłem wydech na Leo ZX i wariator na stage6 sport pro i gaźnik Dellorto 19mm nastepnie doszła regulacja napedu i gaźnika, a później było magiczne 100km/h licznikowe, czyli w realu ponad 90km/h




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2014, 17:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2014, 16:32
Posty: 10
Pojazd:
50km/h? czy ona jest aby odblokowana?
Żeby osiągnąć to 90km/h wystarczy wymiana wydechu i wariatora, zaleca się większą dysze do seryjnego gaźnika lub po prostu sam gaźnik 17,5.
Oczywiście w twoim przypadku.

Co do spalania to regulacja gaźnika, ale żeby pił 7/100 na serii to musi być tam niezły nieład.




_________________

...Twin BigBore? HOLY FU*K!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2014, 19:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Racckat pisze:
50km/h? czy ona jest aby odblokowana?

Czytaj uważniej.
Nexin pisze:
Wiem że muszę zdjąć wszystkie blokady i w najbliższym czasie zamierzam to zrobić.

Ten fragment postu jest odpowiedzią na Twoje pytanie.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2014, 19:19 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Racckat pisze:
Co do spalania to regulacja gaźnika, ale żeby pił 7/100 na serii to musi być tam niezły nieład.
Wystarczy już nieszczelność na płytkach zaworu membranowego i już pije jak smok. Znając realia świeca wygląda jak asfalt o czym autor tematu nie wspomniał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2014, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2014, 16:32
Posty: 10
Pojazd:
n0ooRt pisze:
Racckat pisze:
Co do spalania to regulacja gaźnika, ale żeby pił 7/100 na serii to musi być tam niezły nieład.
Wystarczy już nieszczelność na płytkach zaworu membranowego i już pije jak smok. Znając realia świeca wygląda jak asfalt o czym autor tematu nie wspomniał.


Ale dlaczego mi to tłumaczysz?




_________________

...Twin BigBore? HOLY FU*K!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2014, 19:35 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Racckat pisze:
Ale dlaczego mi to tłumaczysz?
Bo może nie wiesz skąd takie niby spalanie?, zacytowałem twój post aby autor tematu miał już jedną z odpowiedzi do tej twojej regulacji gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2014, 21:44 
*

Rejestracja: 14 lip 2014, 15:56
Posty: 9
Pojazd: Suzuki Katana 50
Katana jest odblokowana, ale nie całkowicie. Kiedyś leciała 70... A teraz 50. W następnym tygodniu oddają do mechanika by wyregulował gaźnik oraz cały napęd i zdjęcie reszty blokad. Jaki wydech i wariator polecacie? P. Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy