Dzisiaj jest 25 lut 2025, 0:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lip 2014, 22:44 
*

Rejestracja: 05 lip 2014, 10:57
Posty: 50
Pojazd:
Cześć!, dzisiaj kupiłem piaggio nrg power dt full seria. Nic nie zmianiane, za 300km będzie dotarty i mam zamiar coś z nim zrobić. Myślę najpierw o odblokowaniu blokad i zakupie tłumika. Jestem w tym tematach zielony, więc prosiłbym was o udzielenie mi porad co muszę zrobić a wyciągnąć coś więcej z tego skuterka.
Natomiast teraz mam inny problem. Kupiłem skuter dosyć daleko od miejscowości od której mieszkam, dlatego też musiałem skuter przewieź w aucie. Pionowo by nie wszedł, więc musiałem go położyć na bok. Po dojechaniu na miejsce wyciekło trochę paliwa i oleju. Postanowiłem go odpalić ale nie dało rady ani z elektrycznego, ani z nożnego. Sprawdziłem święcę i okazało się, że była zalana. Wytarłem ją dokładnie, ale nadal nie chciał odpalić. Następnie zobaczyłem filtr powietrza i był zalany benzyną. Na razie jest wyjęty i schnie. Nie miałem już dzisiaj czasu, aby grzebać dalej. Spróbuję go jutro odpalić. Jak myślicie jaki może być powód, że skuter nie chce odpalać ? Co mogło się zalać i co należy sprawdzić ? Jeśli coś to mogę dodać jakieś zdjęcie, ale jak patrzałem na zewnątrz to wszystko było suche. Jest to dla mnie ważne, dlatego proszę pytajcie o wszystko. Na miejscu skuter palił ładnie i bez problemu. Gdy odpalam z elektrycznego startera to wszystko pracuje normalnie(chodzi mi o dźwięk), ale nie chce zapalić.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 lip 2014, 23:39 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jako że zalało Ci filtr powietrza, czyli tak jakby go zapchało i skuter nie dostaje prawie w ogóle powietrza i dlatego nie odpala.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2014, 14:48 
*

Rejestracja: 05 lip 2014, 10:57
Posty: 50
Pojazd:
Okej, dzisiaj odpaliłem bez filtra i było wszystko ok, ale jak dawałem full gaz to nie chciał jechać, pewnie dostawał za dużo powietrza. Chyba wymienię filtr. Co radzicie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2014, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Wysusz i wypierz w misce ten filtr co masz i będzie dobrze. Bez filtra to go nie wyregulujesz.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2014, 22:10 
*

Rejestracja: 05 lip 2014, 10:57
Posty: 50
Pojazd:
Suszył się dzisiaj cały dzień ale jak go się mocno ściśnie to jednak ręce tłuste trochę są. Jutro założę i jeśli wszystko będzie ok to będę pisał w sprawie tuningu. Myślałem, żeby założyć filtr stożkowy. Opłaca się i co on mi da ? I jeszcze mam pytanie: Czy DT od DD różni się coś w osiągach ? Bo zamierzałem też kupić piaggio dd tylko, że był starszy, ale już zrobiony i bardzo fajnie przyspieszał. Jeśli się niczym nie różni w osiągach to chciałbym zrobić go tak jak w tamtym skuterze, gdyż nie było w nim dużo części zmienianych, a osiągi b.dobre.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2014, 22:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
W osiągach napewno różnicy nie ma bo ten sam silnik. Filtr musi być trochę tłusty co będzie syfy łapać. Stożek do serii to bzdura. Zwiększy Ci się spalanie o 1-1,5l i regulacja to będzie tragedia ,a osiągi się nie zmienią tylko bardziej basowy dźwięk będzie.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2014, 22:55 
*

Rejestracja: 05 lip 2014, 10:57
Posty: 50
Pojazd:
Skoro musi być trochę tłusty to chyba wszystko jest ok. Gdy go dotrę mam zamiar kupić wydech: leo vince zx. Co o nim myślicie ? Gdzie piaggio ma blokady ? Czym muszę się jeszcze martwić oprócz wydechu ? Rolkami, paskiem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 0:48 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Blokady ma tak jak każdy skuter, wario, gazior, króciec, wydech. Filterek najlepiej wrzuć do rozpuszczalnika w miseczce, wtedy wypierze się idealnie. Leo ZX to bardzo dobry wybór do serii :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 11:39 
*

Rejestracja: 05 lip 2014, 10:57
Posty: 50
Pojazd:
Moja nakładka od wariatora jest trochę uszkodzona i muszę wymienić na nową. Która będzie ok ?
-http://shop.mieloch.pl/nakladka-pokrywy-wariatora-str8,pGRUPA0358,vZ044024.bhtml
-http://shop.mieloch.pl/nakladka-pokrywy-wariatora,pZ005331.bhtml

Ta druga ma taką jakby rurkę, a w moim tego nie ma.

Od razu kupię olej. Dobry ten będzie, bo wydaje mi się, że tak, ale czy olej musi być jakiś specjalny jeśli skuter jest na dotarciu ?
http://shop.mieloch.pl/olej-castrol-pow ... 8655.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 15:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Ile już masz km nabite i cyl alu czy żeliwo ?




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 16:26 
*

Rejestracja: 05 lip 2014, 10:57
Posty: 50
Pojazd:
Niecałe 800km.
Co do tych blokad to może mi ktoś wytłumaczyć co najlepiej najpierw ściągnąć, gdzie to jest, co wyjąć itp.? Przy około 7tyś obrotów odcina gaz i więcej nie jedzie niż 45km/h, więc co ściągnąć, aby mógł wkręcić się powyżej tych 7tyś obrotów ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Jak masz 800km to po co docierasz ? Cylek się dociera jakieś 200km przy zmiennych obrotach i na mineralnym oleju ,a tak to tracisz z 8% mocy cyla i na żywotności tracisz.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 19:18 
*

Rejestracja: 05 lip 2014, 10:57
Posty: 50
Pojazd:
Z tego co wiem to dociera się do 1000km. W takim razie wytłumaczcie mi gdzie są te blokady. Wiem że na wydechu trzeba tam odcinać i spawać, ale z tym na razie dam sobie spokój, gdyż wolę kupić sportowy i nie bawić się w to. Na wariatorze i gaźniku gdzie jest ta blokada ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 20:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Koxin pisze:
Z tego co wiem to dociera się do 1000km. W takim razie wytłumaczcie mi gdzie są te blokady. Wiem że na wydechu trzeba tam odcinać i spawać, ale z tym na razie dam sobie spokój, gdyż wolę kupić sportowy i nie bawić się w to. Na wariatorze i gaźniku gdzie jest ta blokada ?


Na gaźniku raczej nie ma blokady. Na wariatorze jest podkładka. Co do docierania to z opowieści mocherów z pod sklepu tak wynika ,ze 1k. Tysiąc to się docierało za czasów komarka jak cylki były niedokładnie wyszlifowane i tłoki to sie tysiąc docierało bo to miało doprowadzić do wyrównania. Teraz cylki są bardzo dobrze robione te firmowe i docieranie 1k to głupota.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 21:09 
*

Rejestracja: 05 lip 2014, 10:57
Posty: 50
Pojazd:
Jak chce odkręcić wariator to muszę mieć sprzęt, co nie ? A co z cewko modułem ? Jest jeszcze gdzie indziej blokada ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2014, 11:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Możesz blokować o ząbki przecinakiem itd. ,ale przy tym możesz ich kilka stracić najlepiej jak byś miał pneumata.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2014, 13:36 
*

Rejestracja: 05 lip 2014, 10:57
Posty: 50
Pojazd:
To może lepiej jak na 1000km będzie przegląd robiony to powiem, żeby blokady ściągnęli.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2014, 14:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Tylko patrz jak to robią bo sa tacy debile ,że skuter będzie 2x gorzej jeździł bo poskładają na odpier*ol itd. w tych serwisach to ciężko o dobrych fachowców. Obyś nie trafil na np. takiego muła co ci dysze rozwierci...




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2014, 14:42 
*

Rejestracja: 05 lip 2014, 10:57
Posty: 50
Pojazd:
Kiedyś robili mi w 4t i myślę, że zrobili ok. Powiem im najwyżej, żeby tylko z wariatora ściągnęli. A co do wydechu leo zx to gdzie najtaniej mogę kupić ? Nowy widziałem za około 500zł. Co myślicie o używanych ? Bo są za 200/300zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2014, 15:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Lepiej kupić ładną używkę.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy