Dzisiaj jest 11 lut 2025, 16:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lip 2014, 17:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Mam mały problem z moim TGB, wspomniałem już o tym kiedyś, ale nasiliło się to. Ostatnio miałem taką sytuację: Jechałem sobie ok. 90 km/h i nagle skuter zaczął jakby gasnąć, ale udało mi się go utrzymać na odpalonym, ciągle przerywał i się dławił, przyjechałem do domu, pochodził chwilkę na wolnych i zgasł. Myślałem, że zatarł/przytarł się, albo wał mi padł, ale wszystko to jest w dobrym stanie, więc pozostał mi gaźnik, wczoraj go wygotowałem i nic nie pomogło.

Skuter odpala, ale muszę lekko zakryć ręką gaźnik od strony filtra i trochę się nakopać (odpala po ok. 5-6 kopie), zauważyłem że czasem sam sobie jakby dodaje gazu mimo tego, że śrubka od obrotów jest na max odkręcona, przepustnica nie jest ani trochę w powietrzu, więc za krótka linka odpada. Na ciepłym silniku czasem daje się go normalnie odpalić, a czasem załapie i zgaśnie po czym muszę ściągnąć filtr i po zakryciu gaziora odpala. Nieszczelności na króćcu itp. odpadają.
Membranki ostatnio zmieniane na malossi karbonowe, ale na starych było to samo.

Podejrzewam walnięty simering, lub oba simeringi na wale, co o tym myślicie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 lip 2014, 17:39 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dawidovvy pisze:
Podejrzewam walnięty simering, lub oba simeringi na wale, co o tym myślicie?
Mogłoby być,wężyki paliwowe i z podciśnienia posprawdzaj czy nie ciągną lewego,filtr paliwa masz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 20:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Przewody są pozaciskane opaskami metalowymi, więc na pewno nie ciągną lewego, filtr paliwa posiadam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 21:02 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Kolor świecy dobry?,kompresję mierzyłeś?z twojego opisu wynika jakby za dużo powietrza dostawał przez ten stożek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 21:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Kolor świecy dobry, kompresji jeszcze nie sprawdzałem, aczkolwiek problem z odpalaniem jest od nowości cylka. Przez pierwszy miesiąc/dwa jeździłem na seryjnym filtrze i było to samo.

Dysza 85, iglica na 1 ząbku od góry (czyli najbardziej opuszczona), kiedyś bawiłem się jej położeniem, ale nie pomagało, najlepiej pracował na takim ustawieniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 21:29 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Spróbuj z tymi uszczelniaczami na wale,nie sugeruj się tym że może być sucho bo lubią zaciągać lewe powietrze tak że na zewnątrz niema śladu a jak zdemontujesz to na łożyskach syf zmieszany z olejem,Może zmień na Corteco mi na wałku sprzęgła KOK wytrzymał miesiąc i musiałem wymieniać,albo taka seria felerna albo jakość spada,dałem Corteco i już drugi sezon spokój,oferowno mi uszczelniacz na ten wałek z Polini jakiś teflon-viton ale cena 40zł była zaporowa.Sprawdź sobie podczas wymiany czy na wale nie masz już wytartych takich rowków przez uszczelniacze bo też będzie łapać lewe mimo nowych simerów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 21:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Ok, dzięki wielkie.
Podejrzewam, że to ten od strony zapłonu padł, gdyż przy montażu coś już czułem, że długo nie pojeździ, więc na początku go kupię i dam znać co i jak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 22:24 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Własnie niedawno zmieniałem,od strony wariatora bo ewidentnie wkoło niego zaczęło być wilgotno.Po sprawdzeniu drugiej strony od magneta było sucho,lecz coś mnie tknęło żeby mimo wszystko też go wymienić.Po zdemontowaniu simera ukazał się syf z olejem na wewnętrznym pierścieniu łożyska,jak wygląda magneto i iskrownik oraz mały karter przy rozbiórce wszyscy wiedzą,pył,syf itp.ale za uszczelniaczem?Przypomniało mi się że też czasami skuterek sam wchodził na nieco wyższe obroty .Palił bez problemu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2014, 18:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Przyczyna znaleziona, uszkodzone oba simeringi od strony wariatora, więcej info w moim temacie o tgb ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy