Dzisiaj jest 24 lut 2025, 0:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Pierścienie ?
Post: 17 lip 2014, 12:31 
*

Rejestracja: 14 mar 2014, 17:13
Posty: 72
Pojazd: honda x8r
Siema, mam honde x8r mam zamiar kupic giannelli extra i polini speed control :). Jest jednak mały problem gdy honda nie jest rozgrzana to w ogóle sily niema i gdy np.stoi w dołku to nawet nie bardzo ruszy gdy przejadę 50 m już jest normalnie jezdzi tak jak zwykle, a i gdy nie jest rozgrzana i nie ma sily ruszyć to za mną niebiesko dymi strasznie gdy przejade te 50 m juz normalnie i juz potem niema problemow chyba ze troche postoi ale to znowu przejade 50 m bez mocy i potem kosa. Czy to pierscienie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 lip 2014, 8:16 
*

Rejestracja: 27 lip 2014, 8:59
Posty: 1
Pojazd: Gulliver
Może coś dokładniej? Ile to ma przelatane? Wprawdzie robię samochody i 2T miałem pierwszy raz w ręku dopiero w ostatni weekend ale:
Jeśli silnik nie chce wejść w wyższy zakres obrotów to na czuja to powiem że coś nie tak z układem paliwowym (np. membrana, jakieś podciśnienie sterujące, brud w gaźniku, wynalazki w postaci autossania), i/lub zasilania - wystarczy świeca o złej przewodności cieplnej. Kabel WN ok? cewka? itp...
Nawet poluzowana puszka filtra powietrza lub nieszczelność na łączniku może sprawić że gaźnik zgłupieje. Jako że to 2T to niestety może ciągnąć lewe powietrze przez uszczelniacze wału ALE problem raczej by się nie rozwiązał po przejechaniu 50m tylko nasilał.
Jednak jeśli zostawia chmurę to pewnie próbujesz cisnąć w momencie gdy włączone jest ssanie, pewnie automat tam jest.

edit: chyba że dzwoni, jęczy, stuka, wpada w wibracje i wydaje z siebie inne dźwięki piekielne - wtedy szukaj usterki w okolicy poruszających się elementów mechanicznych.

BTW co ta usterka ma wspólnego z "tujnigiem"?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2014, 8:37 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Regulacja gaźnika się kłania,sprawdź kolor świecy,mieszankę sam robisz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2014, 13:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
n0ooRt pisze:
Regulacja gaźnika się kłania,sprawdź kolor świecy,mieszankę sam robisz?

Jak by był normalny kolor spalin, a nie jakiś niebieski to by była jedynie sama regulacja, bo po prostu by go przylewało, czyli wystarczy np obniżyc iglicę, ale jesli dym jest NIEBIESKI, a powinien być normalny biały to wnioskuje, ze nie tylko sam gaźnik ma wine.
P.S.
daniel123673 jeśli dym ma normalna barwę, czy li jest biały to silnik po prostu zostaje zalany nadmiarem mieszanki i ma problem by ja spalić, sprawdź więc świece, jeśli jest czarna i mokra to go po prostu zalewa.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2014, 16:34 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Kolor jest niebieski,więc albo za dużo oleju nalał do paliwa i nie przepala albo pierścienie,dodatkowo może ma za duża dyszę że na ssaniu niema siły ruszyć przez przylewanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy