Dzisiaj jest 22 lut 2025, 14:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lip 2014, 16:57 
*

Rejestracja: 29 lip 2014, 16:53
Posty: 4
Pojazd: Inca Sprint
Cześć..
problem wygląda tak, że mam Cylinder Airsal 80cc, napęd seria, gaźnik z dyszą 90mm i chodzi o to, że kiedyś do 50 km/h przyśpieszał w 5 sekund i miał v-max 75 km/h licznikowe a teraz do 50 km/h idzie w 7-8 sekund i ma v-max 65 km/h licznikowe a obroty podejrzewam, że są za wysokie jak na tą prędkość.... przebieg maszyny 9 tyś km, cylinder 2tyś... co jest przyczyną takiego zachowania ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: spadek mocy
Post: 29 lip 2014, 19:12 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli zauważamy wysokie obroty względem małej prędkości to prawdopodobnie trzeba będzie się szykować na wymianę paska napędowego. Można też profilaktycznie sprawdzić regulację napędu oraz kompresje.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: spadek mocy
Post: 29 lip 2014, 19:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Na pewno to jest wina napędu , sprawdź pasek i rolki .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: spadek mocy
Post: 30 lip 2014, 9:13 
*

Rejestracja: 29 lip 2014, 16:53
Posty: 4
Pojazd: Inca Sprint
10 tyś KM to czas nawyższy na wymianę paska i rolek ? :)

tak swoją drogą... jeśli mam przełożenie główne 13 obrotów dzwonu na 1 obrót koła i założę przełożenia z Colibra 11/1 to moja prędkości maksymalna wzrośnie teoretycznie 10 km/h ? :D czyli mały zysk :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: spadek mocy
Post: 30 lip 2014, 15:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
10 tys to rolki napewno do wymiany , a pasek można na nim jeździć ale jeśli to china to jest to trochę niebezpieczne może się zerwać . Oczywiście nowy pasek da ci wiekszy V-max bo ten masz zajechany ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: spadek mocy
Post: 31 lip 2014, 11:57 
*

Rejestracja: 29 lip 2014, 16:53
Posty: 4
Pojazd: Inca Sprint
jak jest fabryczny wymiar paska, to jest jakieś +/- wymiaru który można zmienić od fabrycznego co polepszy osiągi ?

-- 31 lip 2014, 12:57 --

kupiłem i założyłem nowy pasek i rolki 5gramowe... i co się stało ? rusza z znacznie niższych obrotów, w czasie przyśpieszania też ma niższe obroty, idzie 75 km/h licznikowe... poprzednie rolki miał 6,5grama i na zużytym pasu wyżej się kręcił :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy