Dzisiaj jest 28 lis 2024, 17:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lip 2014, 0:36 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 22:33
Posty: 53
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Coliber Swap P/G
Witam, ktoz borykam sie z takim problemem iz wyregulowalem ten wydech nastepujaco sprezynki sprzegla s6 hard i dociskowa sprezyna s6 medium rolki mieszane 4,0 z 5,3 na przemian zeby wario nie bilo z jednej strony i osiagnalem ciezar rolek 4,65 grama... Skuter przyspiesza rowno i start ma nie najgorszy... Ale v-max do bani... Tylko 71km.h wedle gps jak czytalem inne tematy na forum to ludziom jechal skut na tym wydechu 80-90... Dlaczego tak niski v max ??




_________________

Link do mojej maszynki :D -->KLIK<--


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 lip 2014, 12:19 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
spróbuj na rolkach 5g równo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2014, 13:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Nie powinno się tak robić, ze względu na nierównomierną pracę rolek, załóż rolki 4.5 grama, bądź 4.75g a nie mieszaj ich, możliwe, że wtedy problem się rozwiąże.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2014, 16:01 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Ja mam apke sr na silniku p/g z s6 pro replica i mam regulacje sprezynki sprzęgła stage6 hard, sprężyna centralna stage6 medium czyli takie jak u ciebie i rolki 4gram i przyspieszenie jak i v-max jest bardzo dobry :) V-max 95-100 licznikowe. Jesli masz seryjna dysze to daj wieksza o 5-10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2014, 16:15 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 22:33
Posty: 53
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Coliber Swap P/G
bartix0014 a wszystko inne w skucie seria ? zaloze jeszcze raz rolki 4g po prostu i zobacze jak bedzie :/ ale 72 to najwiecej ile osiagnalem tym skutem wedle gps... zero blokad... dysza 105 iglica na maksa w gorze gaznik 12mm filtr stozek regulacja kawa z mlekiem ssanie ciagle wlaczone ;p

-- 29 lip 2014, 17:15 --

probowalem tez na samych rolkach 5.3 grama ale slabo przyspiesza a v-max sie nie zmienia... ciagle tak jakby jechal tyle samo... pomimo zmiany rolek... moze byc wina "troche" przytartego cylka ? ze nawet na 4g ciagnie tylko tyle ile na mieszanych i 5.3 grama ? obroty ma wysokie tak jak byc powinno pod replice... ale nie wiem ile obrotow kreci bo nie mam obrotomierza :/ prosze pomożcie mi jakos bo nie mam juz do tego sil...




_________________

Link do mojej maszynki :D -->KLIK<--




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2014, 20:38 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
0,25g na rolkę sprawia że masz muła albo go nie masz (wiem coś o tym) więc bym wypróbował 4g, 4,25g, 4,5g 4,75g i 5g (można mieszać jak małe różnice) i na któryś będzie najlepiej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2014, 20:56 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Seria tylko z wydech stage6 pro replica i oczywiscie seryjnie montowany gaznik dellorto 17,5 z seryjna dysza a reszta seria. Ty w piaggio masz gaznik 12mm a nie 17,5 ? Jak masz gaznik 12mm to dysza 105 jest za duza mysle wsadz seryjny filtr a igilice na srodek i dysze 70-80, a cyl jaki masz, może słaba kompresja ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2014, 10:38 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 22:33
Posty: 53
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Coliber Swap P/G
ja mam zrobionego swapa i nie mam seryjnej puszki. teraz jest wlasnie prawidlowy sklad mieszanki kawa z mlekiem... i tak mam gaznik Dellorto PHVA 12mm w cylku raczej bedzie slaba komprecha bo poprzez to ze wczesniej mialem mniejsze dysze i nie byl dobrze gaznik wyregulowany 6 razy go przytarlem z czego 6 raz byl do gwaltownego zatrzymania sie tloka w cylindrze wiec w sumie dziwie sie jak on jeszcze odpala i jezdzi po tym co on przeszedl... myslisz ze to wina tak przytartego cylka ? a moze wina zbyt malego gaznika ?




_________________

Link do mojej maszynki :D -->KLIK<--




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2014, 14:51 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Zobacz w jakim stanie jest cylinder, tłok i pierscienie i zrob fotki i jak masz mozliwosc zmierz kompresje ale za ciekawie to tam nie bedzie to to wina tego moze byc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2014, 19:32 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 22:33
Posty: 53
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Coliber Swap P/G
gaznik tez robi swoje... moze zrobie fotki poki co chce te 6 dni dojezdzic jakos nim potem wylatuje na wakacje wiec przed tym nie bede sie z tmy pieprzyl jeszcze ale mowisz ze to moze byc wina tego cylka ta ?




_________________

Link do mojej maszynki :D -->KLIK<--




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2014, 20:34 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
tak, wina kompresji może być, lepiej sprawdź to, 71 real to na serii wydechu się jeździ a co mówić na replicy, jak założyłem porysowany cyl do siebie to max 65 jechał i regulacja napędu nic nie dawała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 9:56 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 22:33
Posty: 53
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Coliber Swap P/G
OK ! Wielkie dzięki panowie ;] teraz 3 jadę na zlot więc przed tym nic grzebał nie będę ale myślę, że przed wylotem obczaję to ;]

-- 24 sie 2014, 10:56 --

Panowie kupiłem sobie swój wymarzony zestawik na 70cc sport :
-Malossi sport 70
-Wał Motoforce Evolution
-Łożyska C4 Stage6 teflon z uszczelniaczami
-Sprzęgło Stage6 Sport Pro
-Wariator S6 Sport Pro
-Przeciwtalerz Stage6 CNC Racing
-Pasek Stage6 PRO (czy jak on tam sie zwie)
-Dzwon sprzęgła Stage6 r/t
-Sprężynki sprzęgła twarde (Pod s6 pro rep)
-Filtr powietrza Malossi E5
-Gaźnik Dellorto 19mm (miałem wcześniej)

Moje pytanie jest takie... Czy dobrze się to zgra z Stage6 Pro replica ? Wariator jest od razu wyregulowany pod ten wydech wiec myślę że będzie ok. Ile mniej więcej powinien wynosić V-max ? Od jakiej dyszy zaczynać regulować gaźnik ?




_________________

Link do mojej maszynki :D -->KLIK<--




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 15:17 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Wszystko git tylko nie lepiej cylinder dr.evo albo top performance trophy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2014, 16:15 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 22:33
Posty: 53
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Coliber Swap P/G
Jakoś bardziej przekonany byłem do Malossi Sport 70 :D Czyli dobrze się zestawik z Pro rep zgra ? od jakiej dyszy z regulacja gaźnika zacząć ? Dać sprężynki sprzęgła twarde od razu czy na początku jeździć na miękkich żeby był muł na starcie ?

-- 28 sie 2014, 17:15 --

dobra gaznik 19mm dysza 100 stozek malossi e5 regulacyjna srubka miesznaki na max wkrecona dysza czarnawa wole jezdzic podczas docierania tak a potem dopiero wyreguluje na kawunie z mlekiem bo mam twrade sprezynki i na minimum gazu kreci i tak spore obroty ;p




_________________

Link do mojej maszynki :D -->KLIK<--




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy