Dzisiaj jest 14 sie 2025, 22:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: PASEK NAPĘDOWY
Post: 30 lip 2014, 10:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2014, 8:05
Posty: 33
Lokalizacja: Chmielnik
Pojazd: Benzer Ohio
Siemka. W moim skuterze mam przejechane na pasku 15tys km.. Pasek jest juz zjechany i luźny.. Wczesniej skuter leciał mi 85km/h a teraz ledwo łapie 70... czy to wina tego paska?
może się cos stać jeśli go nie wymienie ?




_________________

W uszach szum, w oczach łzy, na liczniku 33


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 lip 2014, 11:54 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jak ci pęknie w trasie to życzę powodzenia w pchaniu skuterka.Warto pooglądać podczas wymiany paska części napędu ,wariator ,sprzęgło ,dzwon w jakim są stanie, bo może też już się sypią.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2014, 0:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
A sprawdzales szerokosc paska i czy wchodzi on na sama gore wariatora?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2014, 0:12 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
buniek pisze:
A sprawdzales szerokosc paska i czy wchodzi on na sama gore wariatora?

A po co ?czytaj post autora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2014, 23:24 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
Kupilem sobie nowy pasek w najblizszym czasie bd zakladal i mam pyt czy jak nie mam strzalki to obojetnie jak zaloze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2014, 7:38 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Pasek ma tkzw szew, ślad wulkanizacji,klejenia paska,musi on być założony tak aby potocznie nazywając ten szew leciał z włosem w kierunku obrotów,odwrotne założenie pod włos powoduje szybsze zużycie paska,zakłada się go tak,że stojąc od strony silnika np. po zdemontowaniu pokrywy silnika jesteś w stanie odczytać jego nr,nazwę,logo firmy..Litery,cyfry nie mogą być do góry nogami dla ciebie jak stoisz od strony silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy