Dzisiaj jest 20 lip 2025, 21:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sie 2014, 17:49 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Szakal.!. pisze:
Rozmawiałem z osobą która własnie to rozkręcała aby zmienić olej i tak wygląda ze tam będzie ok 0,5 mm. Pewnosci na 100 nie mam bo nie widze no ale na 80% jest taki luz. . I co teraz ? :/
U ciebie to rozkręcała ta osoba czy u siebie ? I tak to musisz rozebrać aby wymienić to padnięte łożysko,więc to sobie zmierzysz,
Chłopie albo chcesz jeździć albo bawić się w zgadywanki,choćbyś i trzy razy dziennie zmieniał olej tego łożyska nie naprawisz a grzanie się przekładni najprawdopodobniej pochodzi od niego.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 sie 2014, 18:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
osoba która rozkręcała przekłądnie to mój tato, lecz to łożysko nie jest pęknięte. Tylko jest juz dosc wychodzone tzn, kręci sie a czasem lekko się zatnie i kręci się dalej. Mówił ze luz w tym 2 trybie jest na poziome 0,5 mm. Mówił coś o wbijaniu jakiejś tulei tam i nie wiem co dalej co z tym robić bo boje się ze na dłuższej trasie sie moze rozlecieć..




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2014, 18:53 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
To że to łożysko się kręci nie znaczy że jest dobre, a tym bardziej że się zacina co w ogóle nie powinno mieć miejsca,
Tulejowanie ma sens jeśli wkoło tych otworów jest dosyć duża grubość materiału na rozwiercenie ,roztoczenie aby wbić tulejkę z rozmiarem pod wałek, trzeba jeszcze rozwiązać problem smarowania i chłodzenia [te nacięcia z boku tego otworu], najlepszym wyjściem by było dać to jakiemuś tokarzowi[ wałek +pokrywa przełożeń] i on oceni czy to jeszcze da się uratować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2014, 19:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
własnie ale wałek wygląda ok, wydaje mi się ze jest on w porządku i nie ma luzu ani nie jest wytarty.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2014, 19:19 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ja nie mówię o wałku że jest do regeneracji tylko pokrywie przełożeń i ewentualnie karterze, [jak tokarz ma określić czy da się tulejować karter i pokrywę jak nie będzie miał tego wałka na przymierzenie do ewentualnego dorobienia tulejek, [zasada działania tego tryba w tych otworach jest taka sama jakbyś tam miał łożyska[dasz zbyt duże?] na pewno nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2014, 19:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
rozumiem, chce dodac ze wałek nie ma zbytniego luzu w pokrywie przekładni tylko w karterze i tu lezy problem ..




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2014, 19:35 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Sam musisz określić czy to nadaje się do tulejowania czy nie[ zazwyczaj takie tulejowanie robi się z obydwu stron czyli w tym wypadku karterze i pokrywie] ceny za to nie znam bo nie robiłem
Może gdzieś dorwiesz kartery po taniości
Chyba dorwała cię ta przypadłość jak zauważył Gummma że wszyscy się skupiają na wale cylindrze a o przekładni niestety się zapomina i później wychodzą takie klocki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2014, 19:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Mam zajomego który zrobi mi to od ręki, tylko tak czy musze wyciagąc silnik aby mógł to zrobić w karterze ??




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2014, 19:45 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Niestety tak ,nie ma innej rady trzeba wyjąć silnik z ramy , jeśli da się to tulejować to daj mu też pokrywę przełożeń żeby wałek miał osiowość i za jakiś czas się druga strona nie odezwała. nie zapomnij o tym łożysku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2014, 9:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Łozysko mam w domu, tylko ze nie c3 i nie jestem pewien czy ono wytzryma. Niby to łozysko jest MADE IN POLAND ale kto go tam wie ..




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2014, 10:52 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Łożyska z luzem C3,C4,są zazwyczaj montowane na wale a nie w przekładni,
W przekładni zazwyczaj są montowane łożyska z luzem normalnym ,czyli na łożysku jest tylko jego nr i nic więcej.
Te co masz jeśli jest nowe i bez tzw. blaszek lub gum zakrywających kulki możesz spokojnie zakładać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2014, 15:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
No ale na tym w przekładni pisze c3 a na drugim c4. No a mam nowe własie z blaszkami tyle ze nie c 3




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2014, 17:51 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Czyli ktoś odwalił kaszanę,do przekładni przychodzą łożyska bez tego luzu bo jest za duży,
Zdejmij te blaszki i możesz te łożyska montować,jeśli zostawisz blaszki to łożyska nie będą mieć smarowania i chłodzenia olejem w przekładni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2014, 18:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Czyli na 100 % nie mają być tam łożyska z luzem np c4 ??




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2014, 19:12 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 9:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
To postaram się wymienić to łożysko, bo i tak je mam w domu na stanie, lecz czy to cos da? Przekładnia będzie chodzic ciszej ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 10:02 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Na pewno i luz łożysk nie będzie roz....ł przekładni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 10:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
łozysko znajdujące się w przekładni tez musze zmienić ??




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 10:51 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Szakal.!. pisze:
łozysko znajdujące się w przekładni tez musze zmienić ??
Zaczynasz rozp.. system ,chłopie o czym ty piszesz ?dałeś zdjęcie przekładni to tam je wymieniasz,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 18:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Wiem, ale w pokrywie przekładni tez znajduje się łożysko więc pytam !




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy