Dzisiaj jest 11 lut 2025, 16:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sie 2014, 14:18 
*

Rejestracja: 24 kwie 2012, 10:55
Posty: 6
Pojazd:
Mam problem ze swoim Tgb 303 rs. Wczoraj wymieniłem w nim przełożenia na odblokowane i jedzie tylko 60 km/h. (przed wymianą jechał 55 km/h). Z wariatora i tłumnika blokady mam zdjęte. Mój kolega ma takiego samego tgb i leci mu 75-80. Nie wiem co mam w nim zrobić żeby też tyle jechał. Z góry dziękuje za pomoc :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 sie 2014, 14:59 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
Gaźnik oryginalny 12mm?
Daj 17,5 mm Dellorto najlepiej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 16:00 
*

Rejestracja: 24 kwie 2012, 10:55
Posty: 6
Pojazd:
tak, gaźnik mam orginalny. ogólnie problem jest w tym, że jak już osiągne prędkość maksymalną skuterka to przy tym mam strasznie małe obroty. przed wymianą przełożeń obrotomierz dochodził do 8, 8.5 tys obrotów, po wymianie przełożeń maksymalnie 6.5 tys obrotów. jeśli dałoby się zrobić, żeby te obroty były takie jak przed wymianą to myśle że spokojnie 75 by poleciał :mrgreen: może regulacja gaźnika coś pomoże?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 17:48 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
A jaki model tgb?
Regulacja zawsze pomaga
Kup gazior 17,5 poprawi ci osiągi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 18:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Zadnego gaznika nie kupuj, to nie jest jego wina, moze masz dysze glowna za mala, blokade w filtrze powietrza, sprawdz tez innego blokady czy masz zdjete :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 18:47 
*

Rejestracja: 24 kwie 2012, 10:55
Posty: 6
Pojazd:
Dysze główną mam 60. Z wariatora i tłumnia zdjąłem blokady. Zastanawiam się jeszcze nad modułem CDI. Słyszałem, że po odcienciu jakiegoś kabelka wrastają obroty. Tylko że ja na elektronice prawie w ogóle się nie znam, w tgb blokowane są moduły?? Aha i jeszcze coś. Dzisiaj zdjąłem pokrywę przekładni i chciałem policzyć ile obrotów sprzęgła na 1 obrót koła. Wyszło że troche ponad 11 obrotów sprzęgła na 1 obrót koła trzeba. Czy to troche nie za mało?? może on nie ma siły żeby rozpędzić się do tych 75-80 :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 20:14 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
Lepiej zmień, osiągi lepsze i lepsze chłodzenie wewnętrzne silnika będziesz miał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 20:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:43
Posty: 254
Lokalizacja: Przybysławice / koło Krakowa
Pojazd: Piaggio NRG Power
Motors weź już się zamknij z tym gaźnikiem

Seryjne TGB z przełożeniami 11,5 obr na 1 obr dzwona powinno lecieć te 80-85
Moje na przełożeniach 12,5 na 1 obr koła łapało te 80.

A teraz co do słabych osiągów:
- Wyczyść gaźnik
- sprawdź kompresję (jak poniżej 7 bar to warto zainwestować w szlif)

Jeżeli to nie pomaga to będziemy dalej kombinować




_________________

Piaggio NRG Power 08'
*Stage6 Racing MKII
*Yasuni Carrera 20
*Jasil High-Tech
*Stage6 PWK 26mm
*Króciec Stage6 R/T
*Wariator Stage6 R/T
*Sprzęgło Stage6 T/Q MKII
*Dzwon Stage6 R/T
*Pasek Stage6 Pro
*Malossi E13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2014, 21:55 
*

Rejestracja: 24 kwie 2012, 10:55
Posty: 6
Pojazd:
Cylinder niedawno był szlifowany więc myśle że wszystko tam jest ok. Wczoraj jak jeździłem zaczęło wyciekać mi paliwo z gaźnika. Myślałem że pływak się zawiesił, więc popukałem w gaźnik ale to nic nie dało. Okazało się, że filtr paliwa był zapchany i przez to paliwo wyciekało. Mam nadzieje, że gdy wymienie ten filtr to osiągi się poprawią :)

-- 11 sie 2014, o 12:37 --

Dzisiaj zmieniłem filtr paliwa i dalej to samo, jedzie tylko 60 km/h. Nie wiem co mam w nim dalej robić. Gaźnik wyczyszczony, cylinder niedawno był szlifowany więc jest okej. Rolki w bardzo dobrym stanie, pasek też. Jedynie co mi pozostało to regulacja gaźnika, choć wątpie czy to wiele da :(

-- 13 sie 2014, o 21:53 --

problem rozwiązany. wczoraj posiedziałem troche na interniecie, i okazało się, że miałem zbyt niski poziom paliwa w gaźniku. kiedyś zawiozłem skuter do mechanika na regulacje gaźnika, i ten założył mi 2 podkładki tam, gdzie kowadełko wciska się w gaźnik (nie wiem jak to się nazywa xD), przez to miałem zbyt niski poziom paliwa w gaźniku. dzisiaj wyjąłem te podkładki i sam wyregulowałem. na prostej leci 80-85, z górki leciałem 90 :mrgreen: więcej nigdy nie oddam skutera do mechanika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy