Dzisiaj jest 21 lip 2025, 21:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaki cylinder?
Post: 06 sie 2014, 11:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
A więc jak ^ chcę kupić cylinder 70cc sportowy tylko nwm jaki napewno aluminiowy ale w niskiej cenie i bez wymiany wału tylko same łożyska bo gosciu w serwisie mowil ze do slabszej klasy niebrak jaki doradzicie cylinder do tłumika s6 pro replica w niskiej cenie dobrych osiagach i wytrzymałości.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 sie 2014, 11:54 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Ile mniej więcej chcesz wydać na cylek ?




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 14:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Airsal Sport 70 , osiągi wbrew testom są całkiem przyzwoite.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 18:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Ja osobiscie proponowalbym zeliwny cylinder, gdy zatrzesz wyszlifujesz dokupisz tlok i pierscienie i latasz. Aluminium nie zeszlifuje, jedynie mozna nabic tuleje.Jedynny plus alu jest taki, ze szybciej oddaja cieplo, co poprawia chlodzenie, z zeliwa proponuje DR.Evo, malossi sport aluminium arisal ssport.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 18:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
400zł na cyl + koszt łozysk

-- 06 sie 2014, 19:49 --

thx all




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 18:50 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
Ja polecam tradycyjny Stage 6 Streetrace 70. Zatrze się to się zeszlifuje. Żeliwo to żeliwo, nie lubie "amelinum".




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 18:54 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Kup DR EVO i łożyska C3 ale pokusił bym się o C4 bo zostanie ci pare zł z cylindra,sam miałem brać c3 ale jednak wolę dopłacić i kupić C4 :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 19:12 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Tak jak Marcin757 polecam najbardziej dr evo cyl bardzo dobry 8-9koni ma. kato odporny 380zł+ wysyłka na mielochu ;)




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2014, 8:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Dr Evo to żeliwo bo raczej wroce do żeliwniaka żmudne docieranie ale można szlif robić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2014, 10:01 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
a na aluminium nie trzeba docierać :D ?




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2014, 14:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
ta ale jest roznica aluminium 200-300km a żeliwniak 500-1000 jest różnica




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2014, 14:52 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
aa żeliwniaka sie dociera 600-700max ;) ale i tak polecam dr evo bym brał




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 9:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
no dobra zamierzałem i tak dr evo tylko widzialem gdzies aluminium ale kupuje zeliwniaka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 10:02 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
okej xd




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 11:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Docieranie docieraniem, ja swojego dr evo prawie wcale nie docierałem (pilnowałem tylko temperatury i nie jeździłem ciągle na pełnym gazie) i cylek dobrze na tym wyszedł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 12:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
Dawidovvy mam takie pytanie z poza tematu jaki masz v max na tym setupie ??




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 12:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Na wyrobionym łożysku i padniętych simeringach 90-95 km/h, bo duży luz na wale go blokował i nie chciał więcej iść. Teraz obstawiam, że powinno być więcej :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 15:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
a te przełozenia to masz na v-max ??




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2014, 22:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
W porównaniu do seryjnych to tak, 11,5 obrotu dzwonu sprzęgła na jeden obrót koła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy