Dzisiaj jest 24 lut 2025, 21:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 sie 2014, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2013, 15:39
Posty: 38
Pojazd: Zipp Simpli
Siemano, dzisiaj kupiłem piaggio gilere z 2005 roku. Skuter jest naprawdę ładny itd. Ale pierwszy raz mam z takim moto do czynienia. I chciałbym sie podpytać Was co i jak, jeżeli mieliście coś z tym moto wspólnego. Jest to wersja na wtrysku. Niektóre pytania mogą być naprawdę idiotyczne, ale nie mam o tym pojęcia, pierwszy raz na tym jechałem dziś.

-Bak mieści się pomiędzy nogami, na tym wysokim progu?
-Jest jakaś możliwość wyjęcia tego baku?
-Jest tak filterek paliwa?
-Gdzie moto ma blokady?

---Stało mi sie takie coś... Było pół baku paliwa, jechałem jakieś 15km, było ganc. Troche sie pobujałem po wsi i zaczęła mrugać już rezerwa. Wtedy moto nie chciało wejść na obroty. Dodam, że skuter stał przez 2 lata w garażu, był odpalany raz na kilka miesięcy i jeżdżony bardzo krótko. Możliwe, że nie chce wejść na te obroty przez syf w baku? Paliwo sie by nie dostawało? Jak myślicie?
---Plus do tego śmiesznie pali. Nie raz trzeba go jakoś dłużej poczurchać, a nie raz w mig odpali.
---Moto rusza z bardzo wysokich obrotów, przez co?
To jest dokładny model Piaggio Gilera Runner SP 50?
Łapcie zdjęcia i ocencie. Odpowiedźcie mi na pytania i przez co to sie mogło stać.

Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 sie 2014, 22:52 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
może stare paliwo zatankuj 98 pb czyli tak naprawdę 95 oktan
(niestety tak w polsce jest :. ) Wymień filtr paliwa na pewno jest gdzies schowany (3-5zł) wyczyść filtr powietrza.
Kup nową świece br9es a następnie przepal moto w powietrzu ew na podnóżkach.
Jak stał długo pozbyj się oleju z dozownika(jak dlugo stal lepiej nie ryzykować) kup nowy mobila poł syntetyk / castrol racing 2t ode mnie zaufane .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2014, 23:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2013, 15:39
Posty: 38
Pojazd: Zipp Simpli
LazarNRG pisze:
może stare paliwo zatankuj 98 pb czyli tak naprawdę 95 oktan
(niestety tak w polsce jest :. ) Wymień filtr paliwa na pewno jest gdzies schowany (3-5zł) wyczyść filtr powietrza.
Kup nową świece br9es a następnie przepal moto w powietrzu ew na podnóżkach.
Jak stał długo pozbyj się oleju z dozownika(jak dlugo stal lepiej nie ryzykować) kup nowy mobila poł syntetyk / castrol racing 2t ode mnie zaufane .

Świeca ma być ponoć CPR8E, sam nie wiem jaką w końcu kupić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2014, 0:29 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jak on tam miał paliwo przez 2 lata to się już do niczego nie nadaje. Bak musisz przeczyścić, sprawdzić wężyki i wymienić filterek. Jeśli go w ogóle masz to szukaj go na połączeniu bak-wtrysk. Blokady masz tak jak w każdym 2T, wpisz w google i będziesz wiedział co i jak :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy