Dzisiaj jest 01 sie 2025, 23:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sie 2014, 20:48 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zacząłbym od dyszy 75 ,iglicę ustawiłbym na środkowym ząbku,i tak ewentualnie na tym ustawieniu iglicy zwiększałbym lub zmniejszał dysze aby dobrać odpowiednią,samym położeniem iglicy nie wyregulujesz gaźnika jeśli dysza jest za duża lub za mała,iglica służy już do ostatecznych poprawek co do regulacji tak samo jak służy śrubka do ustalania składu mieszanki końcowej ,jeśli chcesz zwiększyć dopływ powietrza kup stożek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 sie 2014, 20:07 
*

Rejestracja: 17 maja 2014, 13:45
Posty: 67
Pojazd: YAMAHA 4BX
Dzięki problem znikł po wsadzeniu dyszy 72 i osiągi lepsze bo go troszke muliło :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy