Jak czytam wasze wywody to mi się płakać chce z braku wiedzy w tym temacie, durne pier*olenie, jeżeli gaźnik 19 wyregulujesz to będzie ciągła od dołu, toć na seryjnym od dołu te moto też będzie miało kopa, nawet na 12mm, więc co to ma do tego? Większy gaźnik zakłada się po to, aby mieszanki paliwowo-powietrznej nie brakowało na wyższych obrotach, gaźnik 19 nie wyciągnie wszystkiego z tego cylka, jak to czytam to po prostu nie wiem co mam napisać, jak Ty masz tak pierd*lić głupoty to wyjdź z tego forum, kolejny spec tuningu się znalazł, Senda x-treme polini 80 po porcie, chłodnica przepływowa str8, napęd did, zawór malossi, filtr malossi, gaźnik 17.5mm i mu nic nie brakuje, jeździ wyśmienicie, tyle, że grzeje się niemiłosiernie..
Odnośnie wału, zmieniłbym na mocniejszy, przystosowany do wiekszych obrotów i bardziej wytrzymały od seryjnego, np. Top Racing High-Tech

Łożyska polecam Ci NTN, Top Racing, CIF.