Dzisiaj jest 24 lut 2025, 0:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sie 2014, 11:41 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 18:57
Posty: 6
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: yamaha dt 50 r
Siema, co sądzicie o mhr relpice albo o polini race przy seryjnym wale w tym wydech racingowy, sprzęgło pewnie polini i gaźnik 19. Czytałem kilka wypowiedzi ale wszystkie są mieszane, dodam ze jeżdżę yamaha dt 09r w tym zaczęła jeździć w 2010 i ma przebieg 8,5k. Nie wykorzystywał bym w pełni mocy lecz czasem jeździł bym na kole.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 sie 2014, 20:27 
*

Rejestracja: 22 sty 2014, 20:20
Posty: 71
Lokalizacja: LTM
Pojazd: Gilera Runner, Honda Hm 80
Ja Hondą HM jezdziłem z cylindrem Airsal Tech racing 80 na seryjnym wale i jakoś chodziło. Ale teraz zakładam wał Top Racing Evolution NG. Nigdy nie wiadomo czy wał wytrzyma i kiedy strzeli. Ja bym radził wymienić. Tym bardziej że cylindry o których mówisz nie są byle jakie. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 1:42 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Bez zmiany wału, wydechu, i gaźnika na minimum 21mm nie opłaca się takich cylków montować.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 10:40 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 18:57
Posty: 6
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: yamaha dt 50 r
Tyle że do latania na gumie musi ciągnąć od dołu co zawdzięcza sie seryjnemu wydechowi (może zostać) a jeśli gaźnik dobrze wyreguluje to 19 będzie dobrze dół ciągła a jednoczesnie nie wyciągnie wszystkiego z tego cylka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 11:06 
*

Rejestracja: 26 lip 2014, 22:28
Posty: 4
Pojazd:
to po co ci taki cylinder skoro nie chcesz z niego wyciagac wszystkiego ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 11:37 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 18:57
Posty: 6
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: yamaha dt 50 r
Nie chce wyciągnąć wszystkiego ale napewno więcej niż ze sporta 70 tak aby wał mi na to pozwolił, nie ma na nim żadnych luzów a i tak dostanie nowe łożysa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 11:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jak czytam wasze wywody to mi się płakać chce z braku wiedzy w tym temacie, durne pier*olenie, jeżeli gaźnik 19 wyregulujesz to będzie ciągła od dołu, toć na seryjnym od dołu te moto też będzie miało kopa, nawet na 12mm, więc co to ma do tego? Większy gaźnik zakłada się po to, aby mieszanki paliwowo-powietrznej nie brakowało na wyższych obrotach, gaźnik 19 nie wyciągnie wszystkiego z tego cylka, jak to czytam to po prostu nie wiem co mam napisać, jak Ty masz tak pierd*lić głupoty to wyjdź z tego forum, kolejny spec tuningu się znalazł, Senda x-treme polini 80 po porcie, chłodnica przepływowa str8, napęd did, zawór malossi, filtr malossi, gaźnik 17.5mm i mu nic nie brakuje, jeździ wyśmienicie, tyle, że grzeje się niemiłosiernie..

Odnośnie wału, zmieniłbym na mocniejszy, przystosowany do wiekszych obrotów i bardziej wytrzymały od seryjnego, np. Top Racing High-Tech :) Łożyska polecam Ci NTN, Top Racing, CIF.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy