Dzisiaj jest 21 lip 2025, 0:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sie 2014, 18:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Siemka ponownie ;)

Nie dawno zakładałem temat o remoncie.
Dziś byłem w sklepie-serwisie w okolicy i pogadałem z właścicielem,bo się trochę znamy.Chodziło o tylne koło,bo chrobocze.I kazał mi odpalić silnik i powiedział mi od razu że na wale są łożyska do wymiany.A co do chrobotu to na bank łożysko w przekładni.Chcę zrobić remont i zebrać trochę kaski na niego.Bo Skuterek służy mi do szkoły i muszę czymś jeździć dlatego Chce go zrobić tak nie za drogo a dobrze.

Silnik to 139qmb

Myślałem nad łożyskami na wał i wezmę SKF-a. Ale nie wiem ile i jakie rozmiary.Nie wiem czy wymieniać wał,bo gadałem z mechanikiem w tym serwisie i mi powiedział ze jeżeli nie był katowany przy zmianie wario to nie trzeba a jeśli trzeba zmienić to jaki,WM?Szukałem serwisówki w Języku Polskim ale nie ma a anielski prawie nie znam xd. Trzeba też by jakieś simeringi,łożyska do przekładni.
Przy okazji też chcę zmienić wariator bo mój już ledwo zipie,do tego jakie sprzęgło,dzwon nie dawno zmieniałem i jest dobry.Cylinder zostaje bo ma 5000 tylko z tłokiem.Więc jak coś to pierścienie pozmieniam.trzeba by chyba też łańcuszek rozrządu i jakiś wałek rozrządu.A i bym zapomniał,jakiś w miarę dobry pasek i przeciw talerz bo już trochę wydarty.

Chce na to przeznaczyć tak z 300-450zł,da radę?

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam ;)

-- 16 sie 2014, 19:24 --

Pomoże ktoś?? :roll:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 sie 2014, 0:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
..... Łożyska w przekładni to zwykłe kup. Po 2 na wale silnika w 4t łożysk się nie wymienia bo są zębatki . Wymienia się cały wał ,ale te wały 4T wytrzymują bardzo dużo więc. Zobacz tylko czy są luzy na korbie góra/dół .Po 3 łańcuszek rozrządu też go wymieniać nie musisz . Zmierz kompresje to będziesz wiedział czy cylek do wymiany czy nie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 10:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Co do wału to właśnie gadałem z Braciakiem,bo u siebie remont robił to właśnie ze cały wał trzeba bo mam luzy na łożyskach około 1mm-1,5mm i szumią co prawda ma 10 000 no ale jak trzeba to trzeba.Łańcuszek raczej wymienię.Co do cylindra to mam na nim przelatane 5000 bo zmieniałem z 50ccm na 80ccm Wm (72) myślałem o głowicy ale daję sobie spokój,zostawię tą od 50ccm.Chcę wymienić wario bo już wytarte od rolek.Nie chcę polini Bo drogie,potrzebuję coś z niższej półki ale leprze od Wm.Wymieniam też od razu pasek i sprzęgło,sprzęgło to już prawie okładzin nie ma. No i oczywiście simeringi.A co do łożysk przekładni to założę te skf lub fag.To ma jeździć tak ja do tej pory.Czyli po wymianie oleju Aby lać wachę i jeździć od wymiany do wymiany oleju ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 11:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Jak wiesz co masz zrobić to po co ten temat ? :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 12:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
W zasadzie to już jest nie potrzebny. ;)
:mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 17:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
jeśli o wario chodzi to zerknij na Top Racing SV1




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 19:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Trochę drogi ale na razie kupię Wm bo nie mam tak $$ ale jak tylko będę miał to kupię ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 21:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
do wm załóż ori blache na tył i ślizgi ;)




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 10:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jak coś to mam takie wario. zobacz link w podpisie. może coś jeszcze znajdziesz. żadncyh blach org nie trzeba zakładać. zakłądałem już pare i są jak najbardziej ok

-- 18 sie 2014, o 10:10 --

jak coś to mam takie wario. zobacz link w podpisie. może coś jeszcze znajdziesz. żadncyh blach org nie trzeba zakładać. zakłądałem już pare i są jak najbardziej ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 20:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Wole nowy wario :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy