Cytuj:
Jeszcze mam tak,ze gdy odpale to mam te obroty 3.5tys jak wcześniej pisałem,a spadają do 1tys,900.
Jakoś enigmatycznie to napisałeś... Masz w tłumiku wodę to czeka Ciebie trochę pracy.
Przygotuj sobie jakieś czyste, przezroczyste i suche naczynie na paliwo, np. jakiś kanister, dobierz się do gaźnika i go zdemontuj. Następnie opróżnij bak z paliwa do w/w naczynia. jak już zlejesz całe paliwo to przyglądnij się czy na jego dnie nie ma warstwy wody (zapewne będzie). Odkręć od gaźnika pokrywę pływaka i wylej zawartość, rozkręć go na części pierwsze i wyczyść jakimś środkiem w spray'u. Ja używam środków do czyszczenia hamulców, usuwa najpodlejsze zabrudzenia, a później kompresor z przystawką do przedmuchiwania. przy okazji wyczyść filtr powietrza i tłumik. Po złożeniu wszystkiego i regulacji gaźnika powinno śmigać. Stare paliwo, jak się woda osiądzie na dnie możesz delikatnie zlać do innego pojemnika, tak aby woda została. Resztę wylej.