Dzisiaj jest 01 gru 2024, 8:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sie 2014, 0:35 
*

Rejestracja: 14 maja 2013, 15:44
Posty: 14
Lokalizacja: Łomianki
Pojazd: neos
Witam,neosik CylMalossiMHR Replica70,WałMHR,kitOverrangeMalossiMHR,GaźnikTec21mm,Wkład stag6,Sprzęgło Stage6 Torque Control MKII,Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler 107mm,Wydech Tecnigas RS II 70 Chrom,Sprężyna dociskowa biała,sprężynki sprzęgła białe,rolki 4,5

problem polega na tym po pierwsze,ze kiedy jest jeszcze zimny wydaje się mieć dużo więcej mocy,właściwie tocząc się z gazu stawia na koło jak jest gorący już nie...a po drugie to przyspieszenie jest dobre,prędkość licznikowa mniej więcej patrząc na amplitude wskazówki około 100, sprawdzanie przy cbr 900 pokazało 110,także tez ok natomiast przekładnia napieprza jak by miała za chwile wyjść bokiem,kwalifikuje się do wymiany, jaką najlepiej do vmax żeby zmniejszyć obroty a co za tym idzie wydłużyć żywotność ? czy może zacząć od rolek i sprężynek?aha ciepłota świecy 9 dyszy niestety nie pamiętam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 sie 2014, 1:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Spróbował bym z centralką czerwoną malossi racing :)




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 1:07 
*

Rejestracja: 14 maja 2013, 15:44
Posty: 14
Lokalizacja: Łomianki
Pojazd: neos
ok,a czy mógłbyś wyłumaczyć co to da? szczerze mowiac nie za dobrze znam sie na przeniesieniu napedu w skuterach,generalnie zajmuje sie mechaniką i elektryką samochodowa,skuter kupiłem z takim setem tydzień temu wymieniłem w nim tłok,łożyska , uszczelniacze i gażnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 1:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Twardsza centralka przeniesie większy moment obrotowy i nie będzie się ślizgał pasek. Chociaż raczej bym zostawił wszystko tak jak jest bo gość jak go składał to na pewno wyregulował go.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 10:48 
*

Rejestracja: 14 maja 2013, 15:44
Posty: 14
Lokalizacja: Łomianki
Pojazd: neos
a co do przekładni,bo chciał nie chciał i tak musze ją wymienić,jakas propozycja? głównie chodzi mi o v max i zmniejszenie troche obrotów bo silnik wyje i baaardzo dużo pali,12l.../100km z kolei na gazniku 19 jezdzi porównywalnie za to pali 6/7,

-- 24 sie 2014, o 10:47 --

co powiecie na to? http://allegro.pl/przekladnia-pierwotna ... 62005.html




_________________

CylMalossiMHR Replica70,WałMHR,kitOverrangeMalossiMHR,GaźnikTec21mm,Wkład stag6,Sprzęgło Stage6 Torque Control MKII,Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler 107mm,Wydech Tecnigas RS II 70 Chrom,Sprężyna dociskowa biała,sprężynki sprzęgła białe,rolki 4,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy