Witam posiadam problem z regulacja napędu.
Mianowicie skuter posiada slaby v-max 70 porywami 73-75 próbowałem go regulować za pomocą rolek testowych polini od 3,5 do 5 g mam jeszcze chinskie 6,5 i parę po[3 sztuki wagi nieznanej powyższej 5 g]
sprężyny centralnej [nie znam firmy ani % uginajac ja z malosi czerwona była trochę bardziej miękka] rezultaty na rolkach do 5 g w ogóle prawie nie chciał ruszać było trzeba się nogami odpychać a wył jak głupi ruszał praktycznie na maksymalnych obrotach przy rolkach coś powyżej 6,5[na 6,5 wył jeszcze dość mocno] czyli cos ok 7g albo powyżej dopiero wmiare jest dobrze nadal rusza przy dość dużych obrotach ale rusza mało dynamicznie i v max słaby. Spróbowałem na mallosi czerownej ale tu było tak ze na najcięższych rolkach jakie miałem nadal wyl jak głupi [jechac jechal mała dynamika i v max 70 ale obroty takie ze było czuć aż drżenie silnika w nogach. nie mam pojęcia jak go wyregulować jakie dać sprężynki sprzęgła jakie rolki i centralkę. sprężynki nie znanej firmy ani twardości dodam ze jedna sprężynka ma o jeden zwój mniej [ale sprężynki wydaja się być bardzo twarde] poprosił bym o konkretne twardości i firmy poszczególnych części. i czym może być spowodowany słaby v max przyspieszenie i zapotrzebowanie na tak ciężkie rolki
czesci:
wariator:seria
przeciwtalez :polini
korektory momentu obrotowego : nie znanej firmy najprawdopodobniej od innego 2t
sprzęgło :Stage6 Torque Control MKII d.107mm
pasek :dayco
centralka [firma nieznana/malossi czerowna
gaźnik 17,5 dellorto dysza 85 zalewa

filtr powietrza: seria bez zwerzki
wał:seria
cylinder: chińska 70
tłumnik :yamaha neos seria [przerobiony pod aeroxa] ktoś to nieudolnie zrobił i końcówka zasłania 1/3-1/2 okna wydechowego

łozyska walu skf c4 metal
teraz gaźnik 17,5 do 70 wiec akurat. dusza 85 wiec tez wydaje się być odpowiednia do 70 z filtrem seryjnym. ale go zalewa po jeździe mokra świeca. próba regulacji jest taka ze jeśli wykręcę śrubkę od powietrza o 0,5-1 obrót to ma wmiare dobre obroty nie szarpie [ale zalewa] jeżdżę teraz aktualnie wykręcona o 2 albo 2,5 dokładnie nie pamiętam i rezultat jest taki ze ma dość wysokie obroty jak by miał zaraz zasprzeglac i szarpać[ czasem szarpie ] ale już nie da się zmniejszyć obrotów śrubka od obrotów

jak jest rozgrzany jest ok ma duże obroty jałowe ale sam nie jedzie ale gdy go odpalam po nocy to gdy odrazu dam mu w gaz to on gaśnie musi pochodzić z 30 s na wolnych by przepalił nadmiar mieszanki i obroty zaczynają wzrastać bo ssanie najprawdopodobniej i skuter wkręca się ba bardzo duże obroty i zaczyna szarpać [gdy jest rozgrzany i da mu się w gaz to teraz bardzo powoli zchodzi z obrotów ] i pytanie czym to może być spowodowane za duza dysza?? jeśli tak to jaka do moich części ???
dodam ze planuje wymianę wydechu i sie zastanawiam jaki do moich części myślałem nad yasuni r [bo chce wstawić cylinder stage6 streetrace w zime. albo zx ale nie wykorzysta mocy stage .Polecicie mi jakiś wydech bym wyciągnął z tego cylindra na tym wydechu 110 przynajmniej i żeby rwał na koło łatwo/wchodził na koło z gazu