Dzisiaj jest 12 lut 2025, 8:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sie 2014, 20:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Witam.
Wcześniej jeździłem na cylindrze 90 (82cc) + seryjnej głowicy jednak zachciało mi się więcej i kupiłem głowicę 80 z większymi zaworami. Po przyjściu paczki okazało się że przysłano mi głowicę z komorą 50mm i zaworami 23mm/19(?)mm dokładnie już nie pamiętam. Problem w tym że na tej głowicy skuter jedzie gorzej niż na seryjnej, na tym samym odcinku drogi na głowicy seryjnej jechał 70km/h, teraz z biedą 65km/h przy czym nie czuć takiego przyspieszenia. Mało tego po założeniu nowej glowicy musiałem na nowo regulować gaźnik (za dużo powietrza) choć był wyregulowany idealnie. Jaki tego powód, większe zawory a niby gorzej? :/ Na centralce na seryjnej głowicy silnik max. wkręcal się do niecałych 9tyś obr., teraz kręci 9,5 tyś obr. jednak w praktyce jedzie to gorzej. Nie wiem czy dałaby wrzucenie lżejszych rolek lub twardszej sprężyny aby podnieść pułap obrotów silnika bo przy przyspieszaniu kręci 6 tyś obr. Nie wiem, chyba strata tylko pieniędzy na te większe glowice.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 sie 2014, 22:20 
*

Rejestracja: 24 sie 2014, 10:03
Posty: 9
Pojazd: Romet 727 90/50
Sprawdz kopresję może za słabo spręża lub coś !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 1:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Czym mniejsza kompresja tym większe max obroty. Wyreguluj napęd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2014, 11:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Dziś po testach stwierdzam że wracam do starej (seryjnej) głowicy. Na tej z średnicą komory spalania 50mm (duże zawory) skuter jest słabszy niż na glowicy seryjnej. Brak mocy z dołu, muł przy starcie, v-max mniejszy o ok.5-10km/h.

Dokładnie jeszcze podreguluję gaźnik ale wątpie aby coś to dało bo pali dobrze jednak nie jedzie to tak jak na głowicy seryjnej.

Największa różnica to skuter na głowicy 50mm z większymi zaworami jest dużo głośniejszy przy przyspieszaniu (na wolnych obrotach ta sama głośność) niż na głowicy seryjnej. Mam zalożony przelot LeoVince Scoot więc różnica jest odczuwalna.

IMO nie polecam do cylindrów 90 (82cc) - średnica tłoka 50mm glowic z większymi zaworami, czyli też z większa komorą spalania. na seryjnej jeździ najlepiej.

Pozostaje mi znów zamówić nowy zestaw uszczelek i w weekend wracam do seryjnej głowicy.

Tak przy okazji, czy opłaca się kupować ten zestaw czy lepiej zostawić cylinder 82cc + seryjna głowica:
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-tec ... 0712.bhtml ??

Czy różnica w mocy jest dużo na + czy niewielka bo dać 550zł z różnicą w v-max rzędu 5-10km/h to strata pieniędzy.

Na seryjnej głowicy i cylindrze 82cc skuter pomyka 80km/h (real) jak będzie na tym zestawie? Widzę też że w komplecie jest głowica a tłok jest płaski w Tec'u więc kompresja też raczej będzie kiepska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2014, 19:56 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Mam taką głowicę do Airsala.
Dodałem jeszcze ostry wałek rozrządu.
Zestaw dopiero docieram. Reszta seria.
Przyspieszenie jest bardzo dobre.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy