Dzisiaj jest 12 lut 2025, 2:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 sie 2014, 15:50 
*

Rejestracja: 06 lut 2014, 19:04
Posty: 11
Pojazd: Magnus Rally 50 4t
Witam! Potrzebuję pomocy otóż powiedzcie czy ta tulejka na której siedzi wariator powinna się swobodnie kręcić po wałku? Bo u mnie stoi w miejscu i ani drgnie, nie wiem dlaczego? A druga sprawa jest taka że skuter na stopkach swobodnie się wkręca do końca na obroty a w jeździe tylko na 3/4, czym to jest spowodowane, wszystko w napędzie jest seryjne oprócz lżejszych rolek i brak podkładki między wariatorem a przeciwtalerzem? Czy może rolki (5g malossi) są jeszcze za ciężkie, a może coś ze sprzęgłem trzeba? Sprężynę centralną twardszą czy jak? Proszę o pomoc :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 sie 2014, 16:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
tulejka obraca się razem z wariatorem wtedy gy obraca się wał ;)
druga sprawa to na stopkach skuter zawsze będzie kręcił wyższe obroty bo ma tylko koło do rozpędzenia, a tak to troche tych kg ciągnąć musi ;)
a poza tym przy tych wysokich obrotach jak na stopkach poprostu mijałbys się z mocą która w 4t jest dostepna dużo wcześniej niż w 2t ;)




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 17:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Ta tulejka powinna chodzić luźno na wale a na tulejce luźno wariator , zapewne dostał się syf miedzy wał a tulejkę i sie zakleszczyło spróbuj ściągnąć tą tulejkę i jesli będzie tylko zaśniedziałe / zardzewiałe to pasta polerska i sie pobaw to zejdzie też tak robiłem ostatnio tylko że mi tulejka sie zaklinowała w wariatorze i musiałem tulejkę polerować i chodzi jak marzenie teraz . Chociaż łatwiej kupić nowa tuleje lub cały zestaw z wariatorem . Ja jednak pozostaje przy moim nie zniszczalnym pierwszym wariatorze i tulejce bo ma najechane 9000 km i nic mu nie jest a miałem 8 innych i wszystkie albo popękały albo sie wgięły albo odleciały te metalowe końcówki po których ślizgi chodzą .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 18:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
zgaduje, że WM i inne allegro tuningi ;p
a tuleja powinna być idealnie spadowana z wariatorem, żadnych luzów, latania czy cokolwiek, powinna wchodzić w wariator z lekkim oporem




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 18:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Masz racje 6 były to chinskie za ok 50 zł ale 2 miałem firmowe które nie wytrzymały wiele dłużej
Tec R-type za 160 kupione na mielochu po 400 km się po prostu wygiął . Mogę fotke wysłać
I wario Stage 6 Sport Pro na ktorym osiagi były naprawde wspaniałe w połaczeniu z moim kitem ale niestety przy dużej predkosci się połamał niszczac pasek i uszkadzajac dzwon




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 20:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
stage 6 sport pro sie połamał? aż się wierzyć nie chce, mam akurat taki 5tys przebiegu i jak nówka




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 20:30 
*

Rejestracja: 06 lut 2014, 19:04
Posty: 11
Pojazd: Magnus Rally 50 4t
HiT92 pisze:
tulejka obraca się razem z wariatorem wtedy gy obraca się wał ;)
druga sprawa to na stopkach skuter zawsze będzie kręcił wyższe obroty bo ma tylko koło do rozpędzenia, a tak to troche tych kg ciągnąć musi ;)
a poza tym przy tych wysokich obrotach jak na stopkach poprostu mijałbys się z mocą która w 4t jest dostepna dużo wcześniej niż w 2t ;)
Rozumiem że na stopkach ma lżej ,ale zapomniałem dodać że przed zdjęciem podkładki pomiędzy wariatorem a przeciwtalerzem wkręcał się normalnie do 10tyś a po zdjęciu tylko do 7tyś po czym prędkość wzrosła ale dalej nie wykorzystuje pełnych obrotów, więc nie wiem może to jest winna sprzęgła bądź rolek, od czego mam zacząć? Kolega mi mówił że może centralkę trzeba twardszą? Albo rolki jeszcze lżejsze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy