Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 17:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sie 2014, 11:20 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Witam
Posiadam nowy skuter Romet RXL 2T o przebiegu nie całych 1500km. Zauważyłem problem z odpaleniem po dłuższym postoju tak kilka dni. Zapłon jest OK i świeca zalana po kręceniu rozrusznikiem. Po podlaniu benzyny bezpośrednio pod świece to na chwilę odpali i zgaśnie. Po wymontowaniu gaźnika i wypuszczeniu benzyny z komory pływakowej (gaźnik czysty) i zamontowaniu w skuterze po kilkukrotnym kręceniu odpala i chodzi już później prawidłowo. Dodam, że gaźnik to 19mm jakiś niby japoński.

Podejrzenie mam takie, że problem leży w przepuszczaniu oleju ze zbiornika i zalewa cały gaźnik olejem przez co nie może odpalić.
Dozownik oleju nie jest podłączony dodatkową linką od gazu - wchodzi tylko wężyk od zbiorniczka oleju. Dawkowanie prawdopodobnie jest w zależności od obrotów i nie wiem czy jest możliwość jakiejś regulacji i ew. zaradzenia zaistniałej sytuacji.

Spróbuję jak to by było z mieszanką z odłączonym dozownikiem. Niemniej tak jakoś głupio nowy a tu trzeba coś odłączać.

Czy ktoś miał taki przypadek?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 sie 2014, 12:09 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nic nie odłączaj,masz gwarancje wal z nim do serwisu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2014, 13:54 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
No z tą gwarancją to chyba nie bardzo, bo już swoje łapki tam wpakowałem, a serwis jest raczej mało kumaty.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2014, 19:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
W Rometach się to często zdarza, nie mam trójnika na lince tylko olej zasysany jest poprzez gaźnik. Niby jest tam jakiś pseudo zaworek (dosłownie sprężynka i kuleczka), który ma odcinać olej w przypadku braku pracy silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy