Dzisiaj jest 24 lis 2024, 12:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 wrz 2014, 19:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
kewin, silnik równie dobrze może się zapalić w markowcu, pionowe silniki chińskie montowane w mini crossach to legendarna konstrukcja z hondy cg, sam miałem markowca i przeniosłem się na chinola z własnie pionowym silnikiem, co miał kupić am6? to jest gorsze gówno od chińczyka, bardziej awaryjne, więcej pali i na dodatek jest dużo droższe w utrzymaniu :)
Domimiś, z nsr 125 szału nie ma, te dwadzieścia kilka koni ma przy 8 tys obr, w chińskim 250 masz trochę mniej, ale przy niższych obrotach, do tego dochodzi ogromny (w porównaniu z nsr) moment obrotowy który Ci to wynagrodzi i tej różnicy nawet nie odczujesz, jak to mówią koń koniowi nie równy :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 wrz 2014, 18:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2012, 17:38
Posty: 376
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd: Zipp pro
Ten wyżej dobrze gada polać mu !!

bum^^, dzięki

Dzięki wszystkim za komy ;) Myślę że do środy silniczek powinien być więc prace ruszą nad zippkiem

-- 2 wrz 2014, o 18:44 --

Panowie dzisiaj dotarł do mnie silniczek 200cc. Żeby nie było za różowo to z wyglądu to on ładny nie jest. Widać że był składany na silikon i kombinowany króciec o którym sprzedawca nic nie mówił. Karter jeden od drugiego się różni kolorem (jeden matowy drugi połysk) brak w nim dwóch kół zębatych od rozrusznika więc na rozrusznik mi nie zapali. Kopka kombinowana wraz z wałkiem , a właściwie robiona przez właściciela. Na chwilę podczepiłem pod instalację i kopnąłem i silnik zagadał. Muszę przetestować co i jak w nim. W środku pod deklami widać że seryjne all (tak mi się zdaje) Nie wiem co siedzi w samym środku (wał, tłok , skrzynia itp). Nie będę rozbierał ,chyba że będą oznaki pocenia. Muszę przedzwonić do sprzedawcy i wyjaśnić z nim to i owo. Trudno że taki stan ważne aby silnik w jedzie był sprawny , bo wygląd wizualny to ogarnę.
Obrazek
Obrazek




_________________

Zajrzysz ?
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2014, 15:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2012, 14:21
Posty: 1468
Pojazd: Simpli / Rs50
Blade143, wkładaj w rame i dawaj filmik :P




_________________

Zipp Simpli LC & Longja Custom SR :D Garage By Wojtek369
KLIK : http://forum.mieloch.pl/post2383958.html#p2383958




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2014, 20:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2012, 17:38
Posty: 376
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd: Zipp pro
wojtek369, spokojnie bo trzeba to zrobić z głową :)

Dzisiaj modziłem z mocowaniami i jutro z tatą biorę się za spawanie. Łapcie foto jak mniej więcej będzie wyglądać mocowania silnik :
Obrazek




_________________

Zajrzysz ?
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2014, 22:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2012, 20:58
Posty: 253
Lokalizacja: okolice Bochni
Pojazd: Lama TZR
o kurde, ładnie lecisz, czekam aż odpalisz :P




_________________

Odwiedź moją Yamaszkę ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 92#2214492
i Jawę ---> jawa-50-mustang-renowacja-t391658.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2014, 18:59 
*

Rejestracja: 18 lis 2013, 21:43
Posty: 95
Pojazd: Yamaha TZR 80
I ożył już Zippek :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2014, 21:10 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
No , za ciekawie nie wygląda :D

Mam nadzieję że go ogarniesz , czekam na firsta :>




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2014, 21:28 
*

Rejestracja: 12 lut 2014, 0:29
Posty: 111
Pojazd: ałto
Od dłuższego czasu śmieszy mnie to forum. Wypowiada się tu banda wieśniackich skuterzystów, lub posiadaczy am6, która nic nie widzi poza swoimi bzykami, a o podstawach mechaniki nie ma pojęcia. Radzę najpierw wypróbować chińczyki, a potem na nie nadawać. Ja osobiście wolę jeździć jak człowiek <125 w 4t, niż ośmieszać się na gównianej am6, która nie ma przyspieszenia, ma krótkie przełożenia że trzeba machać nogą, a o elastyczności nie wspomnę. Tego nie da się nie cisnąć w rezo. A teraz dla debili. Miałem pare chińczyków, parę markowców, w tym nsr 125, malaguti f10. Teraz jeżdżę zetką, bo jest to niezawodny, małopalący silnik o przyjemnej charakterystyce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 wrz 2014, 9:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2012, 17:38
Posty: 376
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd: Zipp pro
sebastian97, dzięki sam czekam jak zippek będzie pracował
Kewin98, Jeszcze nie dopiero pospawane zostało jedno dolne mocowanie bo spawam w tatą w późnych godzinach wieczornych. Za wiele nie zwojuję ale do końca tygodnia powinien już silnik siedzieć na stałe i już palić od kopa :)
emil7894coliber, Też mam nadzieję że ogarnę wszystko aby ładnie wyglądał jak i śmigał
vishinus, też tak uważam chodź nie śmieję się jak i również nie wyzywam posiadaczy am6 czy markowców. Każdy ma swoje zdanie na ten temat.




_________________

Zajrzysz ?
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 wrz 2014, 12:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
No no najpierw 150/50 teraz 200/50 czekam na 600/50 :D




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 wrz 2014, 14:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2012, 17:38
Posty: 376
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd: Zipp pro
maciej3290, hehe , a no i tak bywa :)
Jeżeli będzie mało mocy lub cylek 200 padnie to zawita tutaj 250cc :) Ale to już dalekie plany :D

Dzisiaj zapodam wam fotkę pospawanego dolnego mocowania silnika




_________________

Zajrzysz ?
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 wrz 2014, 21:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Daj kilka fot całości ;D Szoda ,że silnik taki kombinowany z kilku jeden.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 wrz 2014, 23:14 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
vishinus weź za przeproszeniem nie pitol głupot,sam miałem chińskiego skutera z 139QMB full seria (coliber) i co wjechałem raz w dziurę metalowy dźwigar podłogi pękł,po próbie odplaenia z kopnika poszły tryby w półksięzycu,jechał max 70 i wył niemiłosiernie,mocy miał tyle że zamielenie na trawie było niemożliwe a miał 6k km jak sprzedawałem a troszczyłem się o niego,najlepsze oleje Castrola co 1k km czyszczenie filtrów ,gaźnika a on i tak nie trzymał wolnych obrotów.Moim znajomi mają chińczyki 139FMB mulą i dużo wyją 1nki to to nie ma,można ruszać z 2jki bo na 1nce jedzie 10km/h (zębatki 12/53) a mówisz że am6 nie ma biegów i trzeba wachlować ?,kiedy on jedzie 75km/h(v-max) (72cc) ja jadę sobie spokojnie 70 na 6tce przed rezo (zębatki 14/52).A co do przyśpieszenia zetkę 80cc po wielu modach(gaźnik z 110,moduł 250,filtr,wydech) wyprzedzam pod górkę,na prostej muszę czekać aż dojedzie albo zwolnić,po 3k km poszły pierścienie w zetce zjadł olej i dowidzenia....Nie wyśmiewam chińczyków ale jesli ktoś wyśmiewa markowce to pozdro.Mój Peugeot ma już 35k km i miał remont przy 32k km ! pali max 3,5L (gaźnik 12).A co do rezo mogę go ciskać jak chcę i nic mu się nie dzieje,nie robi wibratora w siedzeniu,nie wyje jakby miał zaraz wylecieć.Dobra koniec offtopu.Co do zipka fajny,widział bym w nim lagi UPS z GPRki i ten silnik to troche przykra sprawa,a dał ci chociaż jakąś gwarancję rozruchową itp ?.Jaki v-max przewidujesz ?




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 11:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
nie porównuj coliberka czy innego gówna do rometa zetki, wystarczy poczytać trochę o tych silnikach, nie mówię tu tylko o zetce ale też o k125, słyszałeś o kolesiu który przejechał nim 3/4 świata? przy 64 tyś poszło mu łożysko w skrzyni biegów :)
to jest prosta i wytrzymała konstrukcja z hondy cg, do tego dobre wykonanie sprawia że jest to bezawaryjne, co do zetki twojego kolegi to o czym ty tu mówisz? to jest ten tuning? moduł? gówno daje, gaźnik większy do 72 ? spokojnie seryjny wystarcza i większy też gówno da, filter? wydech ? nie rozśmieszaj mnie :lol:
Am6 nie dorasta do pięt pionowemu 139fmb 125+, zero elastyczności, koszt utrzymania, spalanie, awaryjność :<
Sam miałem dużo markowych sprzętów i przesiadłem się na chińczyka, jak by było jak mówisz to bym jeździł hondą nsr czy kupił inne ścierwo 2t w 50 :)

Cytuj:
Castrola co 1k km czyszczenie filtrów ,gaźnika a on i tak nie trzymał wolnych obrotów

Widocznie nie umiałeś wyregulować gaźnika, to już nie jest wina motorku tylko twoja :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 11:27 
*

Rejestracja: 12 lut 2014, 0:29
Posty: 111
Pojazd: ałto
Seba, po przeczytaniu tego, że patrzysz na moc w piździkach i pod tym względem porównujesz 2t i 4t, powinienem Cie wyśmiać i zakończyć tą dyskusje, no ale spróbuje Ci wytłumaczyć parę rzeczy. Na początek cena. Ile dałeś za swojego peugeota i ile w niego włożyłeś całkowitej kasy? Zetka NOWA kosztuje ok. 3 tysięcy. Po drugie, do takiej zetki wstawiasz silnik 125, masz mocy pod dostatkiem, a pali nadal 2.5l max. Więc? Weź pod uwagę też to, że do swojego starego 2t musisz lać olej, który wychodzi średnio tyle co + 1 litr benzyny na 100km. Licząc to, peugeot pali Ci ok 4.5 na sete, mi zetka nadal 2.5 :lol: A i nikt tu nie wyśmiewa markowców, tylko te gówniane am6, które jest 100x gorsze od chińczyka. No i kwestia ''wycia'' i krótkich biegów. Twoi koledzy mają przełożenia na moc, więc dlatego mają krótką jedynkę. Ale, że am6 nie wyje, a 139fmb wyją? Tu to chyba przesadziłeś. Z resztą, niech ktoś przeciągnie pod wysokie obroty am6, a potem 139fmb to sam zrozumiesz.
A z ta dziurą, to normalne. Skutery są niskie. Weź stare uno, wjedź nim w dziurę, a potem jakimś nowym autem. Jeśli w tym nowym skrzywisz chociaż drogą aluminiową felgę, a stalówce z una nic się nie stanie, to dla ciebie beędzie oznaczało, że uno jest lepsze? :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 13:06 
*

Rejestracja: 06 wrz 2014, 12:39
Posty: 16
Pojazd: zipp pro
Witam kolegę z branży. Widzę że nie tylko ja wpadłem na takiego Swapa :D JA już jestem po pierwszych testach:) http://www.bikepics.com/pictures/2694452/
Sorka że tak sie wpieprzam jak coś to usunę post.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 13:42 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
vishinus porównuje tu pojazdy o pojemności 50cc,
Peugeot pali 3,5l max jak się postaram to spali poniżej 3L wystarczy nie kręcić w rezo
Dałem za niego 2550zł wydałem razem z dwoma olejami castrola power 1 375zł.
Znajomy ma Benzera Astona (silnik Zetki80cc) i ma przełożenia 14/42 i co nawet długie ma biegi ale v-max na prostej to 85 w dodatku te zębatki dosłownie zamulają silnik trzeba kręcić powyżej 7k bo przy zmianie może nawet zdechnąć.
Jeździłem FMB i wraz z rośnięciem obrotów wył i masakrycznie wibrował (jeździłem Chopperkiem 72 i Rometem RR).Co do oleju płacę 40zł (wystarcza na 800-900km) butelka ale opłaca się to.A i żeby zetka 125 paliła 2,5L to trzeba jeździć 60 na 4ce normalnie pali 3-3,5L przy średniej prędkości 80.




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 13:51 
*

Rejestracja: 12 lut 2014, 0:29
Posty: 111
Pojazd: ałto
A Tobie ile poleci te am6? I daj zdjęcie jak to wygląda. A z tym, że wystarczy jeździć bez rezo, to chyba żartujesz, bo to bez rezo ma mniej mocy niż motorynka. Z tym 3.5l w zetce również żartujesz. Zamiast wymyślać jakieś chore dane, to najpierw tym pojeździj.. Z wibracjami Ci przyznam racje, bo rzeczywiście zetka wibruje, ale na to też jest sposób. A i ty znowu z tym wyciem.. Posłuchaj sobie jak pierdzi am6 przy wysokich obrotach, przy tym czymś to wycie 4t przy czerwonym polu jest muzyczką.. A i nie porównuj tylko pojemności, ale też spalanie i koszty eksploatacji. I nie podawaj argumentów z dupy, jak się nie znasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 13:57 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
Mi to AM6 poleci (zębatki 14/53) 90-95km/h.
Co do spalania można jeździć bez rezo lecz trzeba wyczuć moment kiedy jest tzw przed rezo czyli połowiczna moc (rezo zaczyna się od 6k obr a to przed rezo od 5,5k trzeba wyczuć moment) co do spalania,nie pitol mi że 125 zje 2,5L (chyba że jeździsz jak dziadek 45km/h) 72cc pali 2,5-3L (gaźnik 14,5mm).Mam zamontowany w nim końcówkę wydechu Metrakit RK przez co bardziej jest basowy pomruk ale przynaje większość 50cc 2T to kosiarka ale pomijam to ze względu na osiągi.




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 15:06 
**

Rejestracja: 17 kwie 2010, 22:19
Posty: 372
Pojazd:
Ale wy pieprzycie że się słuchać nie da... Porównujcie silniki 4t z 2t i jeszcze o różnych pojemnościach, dlaczego nie porównujecie am6 z silnikiem który jest w keewayach x-ray czu genericach. Sracie o tych silnikach które są w tych z125 itp (nie mówię że są złe) i porównujecie je do silników 2t 50ccm czemu nie porównacie tych waszych silników do obecnie montowanych w apriliach, yamahach, hondach itp. mowa oczywiście o 125 4t.




_________________

adrian176 pisze:
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4154.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4146.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4156.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4151.JPG

Miszcz !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy