Dzisiaj jest 28 lis 2024, 19:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 wrz 2014, 21:10 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Witam, jaką dysza ? Skuter to aprilia sr p/g
Setup:
Cylinder - Dr evo 70 ( docieranie)
Wał - Top racin evo ng + skf c4 teflon + kok
Wydech - stage6 pro replica
Gaznik - dellorto 17,5 + malossi air box


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 wrz 2014, 7:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Około 90 i w górę.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 wrz 2014, 16:34 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Dalem dysze 95 i regulowalem na iglicy i powietrzem to jak dam mu do fulla gas od startu to przerywa mocno a jak jade i daje mu lekko gaz to jakos jedzie a jak szybciej mu walne do konca to juz przerywa. Pomoze ktos ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 wrz 2014, 18:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Jaki masz filtr? Wygląda jakby za mało paliwa dostawał.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 wrz 2014, 20:30 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Dzikie to takie :P Aktualna regulacja to : dysza 95, iglica na 3 zabku od gory (srodek) i powietrze wykrecone tak prawie do maxa (3/4) i na starcie jak dam mu go fulla to pare razy przerwie ale juz powyzej 15km/h normalnie jedzie. Co powiecie na to ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2014, 20:04 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Co wy szalejecie tak z tymi dyszami przy tp throphy 70, gaźnik 17,5mm, laser x pro, seria puszka z dorobionymi wlotami miałem dysze 85 iglica na środku i to było idealnie a nawet #1-2 za dużo bo na zimnym palił jak pszczółka bez ssania ana ciepłym juz tylko dobrze. Ale ogółem pocisk, przyspieszenie masakra wyrwanie na koło z gazu żaden problem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2014, 13:06 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Dzieki, gaznik juz prawie wyregulowany, dysza 95, iglica na pierwszym i powietrze do polowy i brazowa jakas sie robi :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy