Dzisiaj jest 21 lip 2025, 9:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 wrz 2014, 17:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Witam. Sprawdzalem membrane i okazalo sie ze jest do wymiany. Do tego w membranie byl 3mm kamyk. Wiec nie wien czy nie rozpolawiac silnika i go czyscic. Filtr powietrza stozkowy nasaczony sprajem castrola. Gaznik w srodku czysty. Wiec skąd to sie wzielo. I co by bylo trzeba kupic do wymiany walu jakies uszczelniacze czy cos. Byc moze wzielo sie to od wymiany ddysz. Te kamyki.

-- 05 wrz 2014, 18:17 --

A co jeśli był piasek lub mniejsze kamienie i przedostały się do wału a nie do cylka? Czy wymiana oleju w przekładni załatwi sprawę.

-- 05 wrz 2014, 18:37 --

Co myślicie o przepłukaniu komory wału?
W tym celu zdjąłbym cyl, tylko tak by nie wyciągać tłoka z niego bo nie chce mi się wkładać go z powrotem bo strasznie ciężko. A zabezpieczenia tłoka dać stare czy kupić jakieś chińskie?
I to mam nalać tam mieszanki od membran i kopać kopką?

-- 05 wrz 2014, 18:43 --

Co myślicie o płukaniu komory wału. Ściągnął bym cylek tylko nie wyjmował bym z niego całego tłoka bo później pierścienie ciężko wsadzić. I zabezpieczenia tłoka zostawić stare czy kupić nowe chińskie i wstawić je oba czy jak bo wyciągał bym tylko jedno. I rozumiem że mam nalać mieszanki przez membrany i kopać tak? I jak wyciągnąć silnik z ramy bo nigdy tego nie robiłem bo to szybsze niż odkręcanie plastików.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 wrz 2014, 19:23 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
zabezpieczenia musisz kupic takie jak miałes czyli np miałes tłok od malossiego sport 70 to te same zabezpeiczenia chinskie moga meic cos w sobie innego po czym wypadna




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 wrz 2014, 20:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
To nie wiem, czy wstawić już np. stare bo mam cylek komplet airsal.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 11:49 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
stare mogłes troszke odgiac przy wyjmowaniu. lepiej kupic nowe do danego cylindra




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 12:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Facet oglądał zabezpieczenie w sklepie i powiedział że jest ok. Jak zamontuję to sprawdzę czy dość ciasno siedzi :)




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 12:21 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
no jak uważasz :p




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 13:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Jak by były nowe w necie to bym zmienił, ale nie ma nic do airsala chyba że nowy tłok za +100zł :D
Chciałem obejść bez wyjmowania tłoka z cylka lecz przy zdzieraniu uszczelki naleciało dużo syfu do kanałów, więc musiałem wyjąć tłok i przepłukać mocno cylek mieszanką. Do tego poszedł do płukania tłok, sforzeń, zabezpieczenia i łożysko igiełkowe.
A komora wału została wypłukana, w tym celu bierze się z 1litr mieszanki i leje się do karteru przez membrankę i syf wylatuje. W komorze było dość sporo kawałków starej uszczelki membrany.
Teraz czekam aż wszystko wyschnie i będę montował a potem first run :)




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 15:56 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
hehe też niedawno miałem 3mm kamyk w mambranie (seria filtr a nie stożek) ale naszczęście zawiesił się na płytce i tylko je wymieniłem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy