Dzisiaj jest 25 lis 2024, 1:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 wrz 2014, 15:57 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
Bootek_S51 prawde mówisz polać ci ! :D.




_________________

Peżot ixpees :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 wrz 2014, 17:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2013, 15:05
Posty: 84
Lokalizacja: Trójmiasto
Pojazd: E46 & Aerox
Bartek, bo jak zaczną porównywać z markowcami tej samej pojemności z tą samą ilością suwów to chińczyk nadaje się tylko na złom. I to wasze wycie w 2t przy wysokich obrotach jest smieszne to jest standardowy odgłos silnika 2t na rezo. I wgl porównywanie China do markowca, tu nie ma wgl porównania. Jeżdżąc chiną możesz czuć się jakbyś jeździł na opakowaniach żywności którą wcześniej jadłeś... China to china dupy nie urywa, staniki nie latają. Nigdy nie zdecydowałbym się na chine... A to głupie tłumaczenie co nowe to nowe kupująć skuter z reala jest śmieszne bo w tej samej cenie można mieć porządny markowy sprzęt. Trzeba tylko dobrze trafić i nie szukać OKAZJI. Jak się żydzi to potem się ma padło jakim jest np chinski skuter z tesco :)




_________________

Obrazek
Klikaj ==> Roxana <3 Forum <==
Klikaj ==> Sztos factory Yamaha Aerox Project <3 Facebook <==

Składnie silników, regulacja, tuning, naprawa. Pomorskie, okolice Gdyni.
Klikaj ==> Kontakt poprzez FanPage <==




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 18:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
zopkovic pisze:
Bartek, bo jak zaczną porównywać z markowcami tej samej pojemności z tą samą ilością suwów to chińczyk nadaje się tylko na złom. I to wasze wycie w 2t przy wysokich obrotach jest smieszne to jest standardowy odgłos silnika 2t na rezo. I wgl porównywanie China do markowca, tu nie ma wgl porównania. Jeżdżąc chiną możesz czuć się jakbyś jeździł na opakowaniach żywności którą wcześniej jadłeś... China to china dupy nie urywa, staniki nie latają. Nigdy nie zdecydowałbym się na chine... A to głupie tłumaczenie co nowe to nowe kupująć skuter z reala jest śmieszne bo w tej samej cenie można mieć porządny markowy sprzęt. Trzeba tylko dobrze trafić i nie szukać OKAZJI. Jak się żydzi to potem się ma padło jakim jest np chinski skuter z tesco :)


Nic dodać nic ująć ,a pozatem kończcie spam lub zróbcie temat w ogólne.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 19:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2012, 14:21
Posty: 1468
Pojazd: Simpli / Rs50
no działaj dalej chcem zobaczyc jak to idzie :))




_________________

Zipp Simpli LC & Longja Custom SR :D Garage By Wojtek369
KLIK : http://forum.mieloch.pl/post2383958.html#p2383958




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 20:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2012, 17:38
Posty: 376
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd: Zipp pro
Sorry panowie ale jeżeli chcecie dyskutować to zróbcie sobie nowy temacik w odpowiednim dziale :P

wojtek369, :) jutro zapodam fotki pospawanych mocowań bo dzisiaj skończyłem robić. Wystarczy tylko pospawać.

maciej3290, może i kombinowany ale ważne aby działał poprawnie bo odmalować silnik i tak będę musiał :)

SeBa26, nie nie da gwarancji ale zapewnia mnie że powinien chodzić jak należy. A osiągi jakie przewiduje? Jeżeli wyciągnie te 130 realne to moim zdaniem będzie to dobry wynik jak na ten silnik przy d przyśpieszeniu oczywiście. Bo jeżeli jest to silniczek od crossa jak zapewniał mnie sprzedawca to powinien ładnie ciągnąć od dołu.

dawidg1519939, nie nie . Dobrze że napisałeś. :) Możesz mi kilka dokładnych fotek zapodać na pw ? :D I chciałbym abyś opisał swojego zippka tutaj na forum. Jaki silniczek u cb siedzi ? :) I jak relacje z jazdy po swapie :) Bo chętnie się dowiem.




_________________

Zajrzysz ?
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 21:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
zopkovic chyba kpisz dzieciaku :)
nie porównuj skutera z tesco do rometa zetki :)
125 139fmb pionowe nie spali więcej jak 2.5 litra, nie ma po co katować tego nawet więc nie pierdolić głupot, ten silnik osiąga maksymalną moc przy niecałych 6 tyś obrotów. Są to prawie bezawaryjne i bezobsługowe silniki (te w ohv), wibracje też mają prawie zerowe. Na pewno jest to lepsza opcja niż am6, bo przy tym am6 to stoi w miejscu, nawet na tych boskich 70tkach palących 5l




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 21:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2013, 23:04
Posty: 364
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Aprilia RS 125 2010
Am6 fakt niezłe gówno miałem na serii znośne na tuningu nie poleciłbym dla nikogo :wink:
Miałem kiedyś skuter Chinskiego pochodzenia z silnikiem 2T od nowości zrobiłem 5 tyś bez żadnej naprawy mechanicznej i to w 2T a w Am6 kilka razy w tygodniu trzeba było coś zmieniać to uszczelka to śruby się powykręcały od rezo tu wydech odpad bo sprężyny nie wyrabiały i tak w kółko :roll:
Ogólnie nie które chinole nie są złe :) Powodzenia w pracach
Zapraszam do mnie :)




_________________

Aprilia RS 125 2010 : http://forum.mieloch.pl/aprilia-rs-125-2010-rm-black-by-wiktor-new-project-t408842.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 21:24 
*

Rejestracja: 12 lut 2014, 0:29
Posty: 111
Pojazd: ałto
Zopkowic, bo jak się porównuje jakieś motorowery, to nie tylko ze względu na pojemność i ilość suwów, ale też na spalanie, koszty eksploatacji oraz osiągi. Do zetki wpakować 125 jest śmiesznie łatwo, więc czemu nie porównać tego do gównianego am6, albo co gorsza kibla bez biegów, który powinien służyć dziadziusiowi do przemieszczania sie do sklepu na piwo i spowrotem, ale wszystkie dzieci się nim jarają?
125 w 4t - 2-2.5l spalania(potwierdzone), 11km mocy, 40kkm na serii, 4t więc elastyczność, 80km/h można trzymać w trasie.
50 w 2t - spalanie ok 3.5-4, bo bez rezo tym się nie da jeździć, 8km mocy, po 15kkm remont, brak elastyczności, ruszanie z 4tys obr/min, 70 tym się da utrzymać w trasie? A zapomniałem, nikt tym w trasy nie jeździ, tylko pod gimbazy szpanować przed tępymi kolegami i cipami. Myślę, że dobrze podsumowałem. A teraz dzieci do nauki, bo w poniedziałek kartkufka z pszyry. Dobranoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2014, 7:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2014, 15:47
Posty: 76
Lokalizacja: Ciechanów/Pułtusk
Pojazd: Zumico Eos 2t
Wprowadź embargo na chińskie skutery :D




_________________

Jawa Mustang 1982 i 1978--> http://tnij.org/jawamustang
Zumico Eos 2T '11 --> http://tnij.org/zumi2t
Romet 50 T-1'81 --> romet-romek-50-t-1-projekt-odnowa-t396720.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2014, 9:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2012, 17:38
Posty: 376
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd: Zipp pro
Ok panowie koniec spamu ;)

Dzisiaj posiedziałem z tatą i skończyliśmy spawać mocowania. Zostało tylko zrobić kolanko , podłączyć pod instalację , przedłużyć troszkę łańcuch , pospawać kopkę aby pasowała pod ramę , pospawać wajchę zmiany biegów aby nie zahaczała o ramę. Trzeba jeszcze oszlifować przednie spawy i pomalować je jak i silniczek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Zajrzysz ?
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2014, 19:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2013, 15:05
Posty: 84
Lokalizacja: Trójmiasto
Pojazd: E46 & Aerox
China to china, nie ma porównania co do markowca taka jest prawda.
I nazywanie mnie dzieciekiem jest nie na miejscu, świadczy to o twojej inteligencji ;)
Co jeszcze mnie poruszyło to śmianie się z kibelków, gówno prawda lepiej mieć kibel na drogę niż wibrator pod dupą co jedzie 45km/h. I chciałbym zauważyć, że to ma 200cc a nie poleci zapewne wiecej jak 120, zresztą przekroczenie tej prędkości i tak jest przerażające widząc papierową rame...




_________________

Obrazek
Klikaj ==> Roxana <3 Forum <==
Klikaj ==> Sztos factory Yamaha Aerox Project <3 Facebook <==

Składnie silników, regulacja, tuning, naprawa. Pomorskie, okolice Gdyni.
Klikaj ==> Kontakt poprzez FanPage <==




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2014, 20:10 
*

Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:22
Posty: 153
Pojazd: Yamaha aerox/Aprilia leonardo
No ładnie mocowania zrobiłeś ale te rurki od ramy oryginalne trochę przerażają! może zrobisz jakieś dodatkowe wzmocnienia ramy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2014, 20:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2013, 13:05
Posty: 407
Pojazd: Zipp Vapor MKII
Nie chem hejtować czy coś , ale te mocowanie wydaje się słabe ;/




_________________

TYLKO DWA TAKIE NA FORUM

zipp-vapor-mk-ii-t395022.html

"Nie sprzęt lecz technika czyni z ciebie zawodnika"
"Jedno życie , jeden cel mieć w garażu TZR" <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2014, 21:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
zopkovic, pionowe silniki 125+ mają tyle wibracji co każdy jednocylindrowy silnik bez wałka wyważającego. 50tki może mają minimalnie więcej
a co do prędkości zgadłeś, 200 więcej niż 120 nie poleci, jest to nisko obrotowy, niewyżyłowany silnik który małą moc (w stosunku do poj. ) wynagradza bezawaryjnością i bezobsługową jazdą i co najważniejsze przyjemną w porównaniu do kibli i reszty badziewi typu am6


Ostatnio zmieniony 07 wrz 2014, 21:06 przez bum^^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2014, 21:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2012, 17:38
Posty: 376
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd: Zipp pro
zopkovic, jeżeli patrząc na pojemność zależy Ci na v-max to pozdro.. Mi zależy też na innych czynnikach. Jakbym chciał aby latać powyżej 120 to nie kupowałbym motoroweru tylko już coś lepszego.

pawloabc, nie potrzeba wzmocnień bo nie będę latał na v-ma tylko spokojna jazda, ekonomiczna jazda. Po to wsadziłem silniczek na popychaczach bo jest mało awaryjny , jak na taką pojemność to git przyśpieszenie i osiągi zadowalające. Więc myślę że przelatam nim sporo km ;)

Vaapor, Tak tylko się wydają. Są zrobione z grubych płaskowników. Jeszcze muszę zrobić tylne mocowania na silnik góra i dół bo są jeszcze za duże drgania i wtedy usztywni się troche :D

-- 7 wrz 2014, o 21:07 --

bum^^, potwierdzam :)




_________________

Zajrzysz ?
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2014, 21:13 
*

Rejestracja: 12 lut 2014, 0:29
Posty: 111
Pojazd: ałto
Zopkovic, od początku mówie o 125cc +, więc nie wiem o czym ty rozmawiasz, gadając o 45km/h. Miałem wiele markowców, teraz mam auto i wróciłem do chińczyka, wiesz czemu? Chociaż.. jesteś na to za tępy, sorry. A papierową rame masz może w tych swoich moplikach, w zetce jest to solidna, stalowa konstrukcja. Ale dobra, kończę tą dyskusje, bo tobie się nie przegada. Podaje Ci argumenty, a ty nadal swoje, jakiś niedochlastany jesteś, czy co? Ale dobra. Są ludzie i parapety :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2014, 21:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
On mówi o ramie z zippa, w zetce całkiem inna bajka jest, silnik tam jest elementem nośnym ramy, spokojnie wytrzymuje 250tki i 130 km/h :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2014, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2014, 21:32
Posty: 5
Pojazd: Honda
no ale dziecku które nie widzi nic oprócz swojego kibla za hajs rodziców to trudno mu będzie przegadać do rozumu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2014, 16:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2014, 13:45
Posty: 57
Pojazd:
Jak dla mnie mogłeś dać mocowania podobne do tych z moto z pionowymi silnikami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2014, 10:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2012, 17:38
Posty: 376
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd: Zipp pro
4fan.moto4t, nie nie całkiem inne mocowania
maciej3290, będzie , będzie filmik

A co do 125 co pisze Maciek. Ty piszesz pewnie o tych chińskich 125 które tak naprawdę są to 110. Przejechałbyś się prawdziwą 125 to zmienił byś zdanie. 72 jak i 110 ostatnio bardzo popsuły swoją opinie. Na tych prawdziwych 125 + to można ładny przebieg na stukać. Tak samo jak na tych pionowych na popychaczach ;D

-- 11 wrz 2014, o 10:21 --

No panowie ogarnąłem co nieco przy zippku z tatą :) Jeszcze trochę jest do ogarnięcia ale łapcie fotki i filmik
Obrazek
Obrazek
Obrazek

http://youtu.be/fbmmg2a0ZVA <----- filmik :twisted:




_________________

Zajrzysz ?
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy