Dzisiaj jest 25 lis 2024, 13:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 sie 2014, 15:19 
*

Rejestracja: 13 maja 2014, 20:00
Posty: 14
Pojazd: honda x8r-s
witam z mojej Hani też mechanik pościągał blokady,odciął kabelek z cdi,z wariatora ściągnął jakąś tulejkę pokręcił coś w gaźniku i miało być lepiej było o 5 km/h lepiej.wydech już jest sportowy bo wersja s
poczytałem i podobno dobrze wymienić wariator w hani na wariator z peugeota podobno pasuje ale nie wiem jaki.też bym chciał by moja hania leciała 90 dych.w moim skuterku skuterku przy zatrzymywaniu cały przód się trzęsie a przejeżdżając przez tory zawsze tak rąbnie że aż ręce bolą.
tu potrzebny jest dobry fachowiec co sie zna jak te skuterki są zbudowane.ja dotąd nie mogę natrafić a jestem z Wągrowca na speca.jak odpalam to z wydechu leci niebieski dym po ok 30 sek jest ok.Świecę mam nową po wymianie żadko odpala na raz.koleś powiedział że zgubił przy wymianie kompresję.kazał kopką przed startem walnąć kilka razy niby pomogło.ale czuję że hania umiera ma już nakulane 29000km.pomocy.co tu robić.mam ją 2 lata zawsze była niezawodna.z góry dziękuję.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 sie 2014, 22:27 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
To ze twoja x8r jest w wersji sport a nie x-cross to nie znaczy ze wydech masz sportowy.
I na seryjnym wariatorze, gaźniku, cylku i wydechu tych 90 km/h nie wyciśniesz.
Jak masz ją 2 lata to bym pojechał do najbliższego serwisu z pierdzikami żeby ci kompresje zmierzyli.
Jak chcesz wyciskać 90 albo więcej to niestety musisz zainwestować w silnik ok 1000zł. :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2014, 9:34 
*

Rejestracja: 13 maja 2014, 20:00
Posty: 14
Pojazd: honda x8r-s
dzięki za odpowiedź.u mnie pod wągrowcem nikt nie chce wziąć na warsztat hondy nie wiem czemu tłumaczą że zajmują się tylko chinolami a markowych się boja.w sumie najbardziej to mi przeszkadza to że podczas hamowania cały przód drży.kolega mówił że to jakieś stabilizatory kierownicy ale tam nic nie ma nie wiem gdzie to może być a czy masz może nazwy lub linki do części do tej hondy pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2014, 15:03 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Co do drgań to albo tuleja tłumiąca przy mocowaniu jest wybita albo są większe wibrację gdyż cylek jest już przytarty.
A nie masz nigdzie jakiś znajomych mechaników.?

Jak nikt nie chce jej przyjąć na warsztat to sam się naucz naprawiać swój sprzęt.
Wystarczy miejsce w garażu, jakieś oświetlenie, dobry zestaw kluczy i trochę wolnego czasu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2014, 21:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Musisz zmierzyć kompresję cylindra.
Sprawdz stan napędu czyli szerokość paska , rolki czy nie są kwadratowe , sprzęgło czy nie ma zużytych wykładzin no i dzwon czy nie jest krzywy.
Żeby Honda poruszała się szybciej to zainwestował bym na początek w sportowy wariator, wydech oraz gaznik 17,5 i dobrze to wszystko wyregulował.
Te Hondy mają blokowane przełożenia więc nie wyciśniesz z niej też nie wiadomo ile bez zmiany tych przełożeń , ale jeśli zostajesz przy cylindrze 50 to nie ma na razie potrzeby ich wymiany. :)




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 18:50 
*

Rejestracja: 08 kwie 2014, 12:03
Posty: 5
Pojazd:
U mnie w Hondzie problem zaczął się po 3 latach, ale pozwoliłam zarobić mechanikom z autoryzowanego serwisu, bo lokalni też bali się brać na warsztat niemalże nówki z przebiegiem 35000 km. Z tego, co zrozumiałam, mechanicy powiedzieli, że coś nie stykało z wydechem, a tak samo dymiło mi się z rury na niebiesko.


Ostatnio zmieniony 04 paź 2016, 13:20 przez Taidaeuro74, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2014, 17:43 
*

Rejestracja: 13 maja 2014, 20:00
Posty: 14
Pojazd: honda x8r-s
marossek pisze:
Co do drgań to albo tuleja tłumiąca przy mocowaniu jest wybita albo są większe wibrację gdyż cylek jest już przytarty.
A nie masz nigdzie jakiś znajomych mechaników.?

Jak nikt nie chce jej przyjąć na warsztat to sam się naucz naprawiać swój sprzęt.
Wystarczy miejsce w garażu, jakieś oświetlenie, dobry zestaw kluczy i trochę wolnego czasu...


No namówiłeś mnie chyba kupię książkę o skuterach na allegro tylko przydała by mi się pomoc w doborze
części tuningowych po prostu powymieniam seryjne na te tuningowe dzięki za zainteresowwanie tematem pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2014, 7:32 
*

Rejestracja: 12 wrz 2014, 7:28
Posty: 1
Pojazd: Junak 120
Dokładnie, najlepiej samemu naprawiać, i po kosztach masz wszystko, i nauczysz się swojej maszyny :) same plusy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2014, 22:36 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Co do tych części tuningowych to może już być mały problem...
Jak ostatnio patrzałem na mielochu to coraz więcej części jest niedostępnych do tego modelu hondy...
Więc żeby coś teraz dostać trzeba się nieźle nagłówkować. :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2014, 10:42 
*

Rejestracja: 13 maja 2014, 20:00
Posty: 14
Pojazd: honda x8r-s
czy ma ktoś namiary na link do jakiejś książki serwisowej honda x8r
i do części tuningowych?z góry dziękuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2014, 20:42 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Co do ks serwisowej to może być kłopot gdyż w polskiej wersji językowej nie znajdziesz gdoż ona nie była rozprowadzana w Polsce.
A co do części tuningowych to znajdziesz na shop.mieloch.pl lub scooterkingz.pl, znajdziesz też na innych stronach części tuningowe ale na tych jest największy wybór.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2015, 17:55 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
Bicie przy hamowaniu może być spowodowane krzywą tarczą hamulcową. A spowodowało to kilkukrotnym silnym hamowanie po prostu tarcza się pod wpływem temp. odkształciła. A to że kopci na niebiesko to normalne. A w sprawie części to niektóre pasują od Peugeot Speedfighta 2.




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2015, 12:53 
*

Rejestracja: 25 kwie 2015, 8:37
Posty: 4
Pojazd: x8rs
Dopiero wbiłem na to forum i już mi sie śmiać chce :)
Po pierwsze to kierownica ci lata przez zużyte łożyska na główce ramy, po drógie to wywal zwężkę którą zobaczysz jak sciągniesz tłumnik, skuter będzie zachowywał się całkiem inaczej.
Zmierz kompresje i gróbość paska a także sprawdź w jakim stanie są rolki, wariator i przeciwtależ. Przy okazji popatrz czy nie masz wyczuwalnych luzów na wale. Na seri te 75 przy dobrze dobranych rolkach powinna smigać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2015, 18:28 
*

Rejestracja: 10 kwie 2014, 3:03
Posty: 5
Pojazd:
Cześć, no wiesz trzeba udać się do fachowca, Honda to czuły samochód, warto poczytać oficjalne strony Hondy, popytać na zjazdach miłośników tej marki, laicy Ci nie pomogą. Skorzystaj z fachowej rady .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2015, 8:44 
*

Rejestracja: 10 kwie 2014, 4:03
Posty: 1
Pojazd:
marossek pisze:
To ze twoja x8r jest w wersji sport a nie x-cross to nie znaczy ze wydech masz sportowy.
I na seryjnym wariatorze, gaźniku, cylku i wydechu tych 90 km/h nie wyciśniesz.
Jak masz ją 2 lata to bym pojechał do najbliższego serwisu z pierdzikami żeby ci kompresje zmierzyli.
Jak chcesz wyciskać 90 albo więcej to niestety musisz zainwestować w silnik ok 1000zł. :p

Silnik z jakością poniżej 1000 złotych jest bezsensowną inwestycją, biorąc pod uwagę w jak opłakanej sytuacji znajduje się Twoja Haneczka. Musisz niestety wywalić na to kaskę, nie ma innej możliwości, i nie daj się skusić na tańszy.

-- 23 maja 2015, 4:09 --

Wirels pisze:
Bicie przy hamowaniu może być spowodowane krzywą tarczą hamulcową. A spowodowało to kilkukrotnym silnym hamowanie po prostu tarcza się pod wpływem temp. odkształciła. A to że kopci na niebiesko to normalne. A w sprawie części to niektóre pasują od Peugeot Speedfighta 2.

Czy ja wiem czy takie normalne? Wcale nie musi tak być, mi się to nigdy nie zdazało. Chociaż istnieje tez taka mozliwość, że się niezbyt uważnie przyglądałem zawsze, a więc skoro mówisz, że nie ma się o co martwić, to niech i tak bedzie.

-- 23 maja 2015, 4:12 --

marossek pisze:
Co do ks serwisowej to może być kłopot gdyż w polskiej wersji językowej nie znajdziesz gdoż ona nie była rozprowadzana w Polsce.
A co do części tuningowych to znajdziesz na shop.mieloch.pl lub scooterkingz.pl, znajdziesz też na innych stronach części tuningowe ale na tych jest największy wybór.

Na pewno mozna ję gdzieś w sieci znaleźć, nie była mi tak jakoś potrzebna, ale nie wierzę, żeby ktoś nie przetłumaczył. A jak naprawdę nie, to przeciez allbo znasz angielski dobrze, albo znasz kogoś, kto zna. Słownictwo specjalistyczne ze słownikiem.

-- 23 maja 2015, 4:14 --

marossek pisze:
Co do tych części tuningowych to może już być mały problem...
Jak ostatnio patrzałem na mielochu to coraz więcej części jest niedostępnych do tego modelu hondy...
Więc żeby coś teraz dostać trzeba się nieźle nagłówkować. :p

Można, mozna, tylko szukać trzeba... Sporo takich gadżetów można dostać w Niemczech, nawet ich używki są lepsze niz nowki w Polsce, albo powiedzmy takie same. Mogą Ci wysłać...ale to niezbyt opłacalne, jak masz blisko w miarę, to się przejedź...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy