Dzisiaj jest 23 lut 2025, 14:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 wrz 2014, 17:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2013, 20:37
Posty: 314
Lokalizacja: Łubnica, Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Gilera DNA
Witam chciałem się dowiedzieć, który cylinder był by lepszy do Neosa? Zastanawiam się nad Stage6 Sport PRO Mk II 70 lub Motoforce Racing 70. Do Stage6 nie jestem przekonany, bo mają "ponoć" źle spasowane tłoki i siadają po niecałym tysiącu. Oczywiście nie wiem w jakim stopniu to jest prawda, ale dużo ludzi tak mówi i nie wiem czy to prawda. I tu dla Was wielka prośba, napiszcie mi czy to prawda jest czy nie. I również jestem zainteresowany opiniami o Motoforce Racing. Niektórzy mówią, że tłoki są słabe i, że szybko klękają. Doradźcie mi co zrobić jak możecie. Czekam na wasze wypowiedzi.




_________________

WBIJAJ DO DANKI! :3 JEDYNA TAKA W PL! <3
gilera-dna-yellow-beast-3-od-6-str-neo-s-racing-by-kacuu-3-t397234-180.html
https://www.facebook.com/GileraDNAFullS ... cuu?ref=hl
http://ask.fm/gileranafullsporcie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 wrz 2014, 18:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Stage6 jest ponoć zle spasowany ale w wersji Streetrace. Co do MKII niby są opinie , że nicasil się wyciera ale ile w tym prawdy to nie powiem , ponieważ nie użytkuję tego cylindra. Kumpel ma jednak ten mkII i przejechane ma ponad tysiąc na nim i nie narzeka , moc jest i wgl. Co do Motoforce to jak najbardziej polecam cylinder, bardzo mocny , tłoki nic nie puchną , miałem do czynienia z tym cylindrem i nie miałem , żadnych problemów z nim. Teraz mam Airsala T6 70 i na motoforce trochę wyżej kręcił i trochę mocniejszy był , ale wielkiej przepaści nie ma. Na twoim miejscu wziął bym Motoforce i gaznik 21-24 , oraz reszta podzespołów i na pewno był byś zadowolony. :)




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2014, 18:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2013, 20:37
Posty: 314
Lokalizacja: Łubnica, Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Gilera DNA
Powiem tyle, że przez post kolegi dowiedziałem się, że cylindry w obu przypadkach nie zatrą się po 100 km :D Ale i tak nie wiem, który wybrać. Motoforce jest tańszy i to jest Racing, a Mk 2 ma ponad 17 koni wg producenta i też jest mocne, oczywiście wiem, że tak naprawdę ma tyle samo koni co Motoforce, bo te 17 to jednak nie możliwe no, ale. Postarajcie się napisać mi, który jest wytrzymalszy i mocniejszy, bo nie chcę kupować cylindra na 500 km. Zapraszam do wypowiadania się :D




_________________

WBIJAJ DO DANKI! :3 JEDYNA TAKA W PL! <3
gilera-dna-yellow-beast-3-od-6-str-neo-s-racing-by-kacuu-3-t397234-180.html
https://www.facebook.com/GileraDNAFullS ... cuu?ref=hl
http://ask.fm/gileranafullsporcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy