Dzisiaj jest 06 lut 2025, 3:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Nie ma siły
Post: 11 wrz 2014, 15:51 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
Dzisiaj odpaliłem z wiertarki skuterek z cylindrem airsal i tłokiem motoforce który jest raczej do wymiany. Skuter nie miał w ogóle mocy i ledwo co palił z tej wiertarki. Czy to przez ten tłok? Bo cylek ma powłokę niemal idealną.

A można włożyć do tego airsal cylka jakiś inny tłok niż tylko firmy airsal?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 wrz 2014, 18:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 15:35
Posty: 376
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: TGB Orion

Ostrzeżenia: 1
Tłok do wymiany, albo pierścionki. :P
Słaba kompresja i dlatego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2014, 18:18 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
No też to podejrzewałem

-- 11 wrz 2014, 19:18 --

A byle jaką chine można do tego cylka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2014, 18:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 15:35
Posty: 376
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: TGB Orion

Ostrzeżenia: 1
Jeśli chcesz, za chwilę żeby Ci tłok spuchł, rysnął cylek, no to proszę bardzo. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2014, 18:39 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
Niby kiedyś miałem 60cc hine i 8km w jedną stronę 15 min odpoczynku i w drugą stronę 8km i tłok nie puchł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2014, 18:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 15:35
Posty: 376
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: TGB Orion

Ostrzeżenia: 1
niektóre chińskie tłoki niby są okej, mi akurat dwa razy trafiły się ujowe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2014, 18:52 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
I co puchły gdzieś po 5km jazdy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2014, 19:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 15:35
Posty: 376
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: TGB Orion

Ostrzeżenia: 1
po 5km nie, ale pierwszy chiński tłok strzelił mi po ok 2k km, = stracił kompresje,
a drugi po ok 300 się zagotował, w sumie to z mojej winy, bo był na dotarciu, miałem już jakieś 350km zroibone, i odkręciłem na maxa, no i po ok 2-3km zrobił 'buuuuuuuu' i stanął, = tłok spuchł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2014, 19:49 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
2k to nawet nawet wczoraj widział;em na allegro cylek z tłokiem 60cc za 45zł+przesyłka
ciekawe ile by to pochodziło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2014, 20:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 15:35
Posty: 376
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: TGB Orion

Ostrzeżenia: 1
ogólnie te cylki są dobre, jak zmienisz tłok od razu, albo po prostu, na krótszą mete, puki nie ustykasz kasy na coś lepszego. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy