Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 6:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sie 2014, 7:43 
*

Rejestracja: 29 sie 2014, 7:25
Posty: 10
Pojazd: zipp quantum
Witam, mam skuter na dotarciu ma przejechane jakieś 600km i kiedy chciałem zobaczyć ile pojedzie na maksa to po jakimś 0,5km nagle zgasł jakby zapłon wyłączyłem miał prędkość 75km/h stanąłem na poboczu i odpalił za pierwszym kopem później jechałem 55 i nic ale cały czas się zastanawiam dlaczego zgasł. Skuter ma przejechane 6300km na 50cm jak miałem to jechał 70-75 ale wężyk od oleju wyskoczył i się zatarł wiec rozwiercilem cylinder na 60cm i teraz nie wiem o co chodzi. Jeśli wie ktoś z Was to proszę o informację


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 wrz 2014, 21:34 
*

Rejestracja: 11 maja 2014, 18:14
Posty: 18
Pojazd: CPI SM50
problem ze smarowaniem, zaślep smarowanie spuść olej i sam zrób mieszankę paliwa z olejem 1:40 i daj mu po piździe przez kilkanaście km. Oczywiście zanim ruszysz daj mu pochodzić z 20 minut na wolnych obrotach. u mnie w tgb był ten sam problem, pompa oleju raz podawała za dużo raz w ogóle i czasem gasł z przegrzania aż w końcu zatarł się cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2014, 21:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2013, 16:14
Posty: 1092
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd: TGB 101s,Piaggio Sfera,Ogar
20min? no bez przesady to go zagrzejesz wystarczy 5 min




_________________

Pojazdy:
- TGB 101s Orion http://forum.mieloch.pl/tgb-101s-orion-by-alek736-t374419-280.html
- Piaggio Sfera NSLhttp://forum.mieloch.pl/piaggio-sfera-nsl-by-alek736-t396341-40.html
- Romet Ogar 205




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2014, 22:50 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Każda modyfikacja poprzez zmianę pojemności cylindra z 50cc na większą wymusza albo dolewanie jeszcze oleju do baku jeśli chcemy korzystać z dozownika ,lub likwidacja go i przejście na mieszankę własnoręcznie robioną.
Konstrukcyjnie pompka dozownika jest zrobiona tylko dla cylindra 50cc i nie uzyskasz dostatecznego smarowania przy cylindrze o większej pojemności.
Stąd też puchnięcie tłoka i w dalszej perspektywie przytarcie tłoka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2014, 6:00 
*

Rejestracja: 11 maja 2014, 18:14
Posty: 18
Pojazd: CPI SM50
Chodzi o to żeby pochodził na wolnych i wygładzil ewentualne rysy ktone mogły powstać podczas niedosmarowania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy