Dzisiaj jest 10 sie 2025, 8:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 wrz 2014, 14:37 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
Siemka,
jestem zupełnie świeży w porcie cylka i nie wiem do końca jak się go robi.
Wrzuciłby ktoś jakąś mapke pod serie 40mm?
W jaki sposób powiekszać płuki ? Boosty ?
Jak powiekszyć to pod własnie takim kątem jakim trzeba? Jak to wyznaczyć?
Trzeba od czegoś zacząć dlatego szukam pomocy ;)




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 wrz 2014, 15:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
paczki-z-mapami-do-portingu-t327245.html
mapy-kanalow-cylindra-t327511.html
mapy-kanalow-cylindra-t290148.html
5 min szukania :wink:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2014, 19:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak nie zajmujesz się grawerowaniem, ogólnie skrawaniem precyzyjnym to się nawet za to nie zabieraj (chyba, że masz praktykę ślusarską). Ewentualnie lepiej potrenować na jakimś zajechanym cylku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2014, 20:17 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
Gummma pisze:
Jak nie zajmujesz się grawerowaniem, ogólnie skrawaniem precyzyjnym to się nawet za to nie zabieraj (chyba, że masz praktykę ślusarską). Ewentualnie lepiej potrenować na jakimś zajechanym cylku.

tak jest. najlepiej oddać wszystko do Redusa czy do Socha Racing.
Chcę się nauczyć, mam cylinder na którym postaram się coś zdziałać. Nie wiem niestety jak zacząć - jak precyzyjnie wyciąć, nie wiem jak to wyznaczyć na cylku ile mam przyciąć(powiekszyć). W tym tkwi problem.
Wiem po rozmowie z jednym z najbardziej obeznanych ludzi w tym temacie z Polski że bardzo dobrze będzie kiedy przeanalizuję książkę Graham Bella.




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2014, 19:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Na początek potrzebujesz jakiejś dobrej mini szlifierki z zestawem frezów. Z książek dowiesz się teorii ale praktykę musisz sam wypracować, wiedz, że każdy materiał inaczej się zachowuje (inaczej skrawa). Trzeba poćwiczyć na różnych materiałach. Jest to mozolne zajęcie i najlepiej jak się ma to coś w rękach (nie każdy może to robić, np. ja). Ręka musi być pewna, nie przesilona, bo telepanie łapami tylko zaszkodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2014, 20:10 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
Gummma pisze:
Na początek potrzebujesz jakiejś dobrej mini szlifierki z zestawem frezów. Z książek dowiesz się teorii ale praktykę musisz sam wypracować, wiedz, że każdy materiał inaczej się zachowuje (inaczej skrawa). Trzeba poćwiczyć na różnych materiałach. Jest to mozolne zajęcie i najlepiej jak się ma to coś w rękach (nie każdy może to robić, np. ja). Ręka musi być pewna, nie przesilona, bo telepanie łapami tylko zaszkodzi.

Trening czyni mistrza. ;)




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2014, 20:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Dokładnie! Tylko potrzebna jest do tego wiedza techniczna, a ją najlepiej wyrobić praktyką. Trzymam kciuki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2014, 21:21 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Taką mini szlifierką inczej dremel za dużo nie nawojujesz.
Musiałbyś się zaopatrzyć w kątnice lub szlifierkę dentystyczną kątową (koszt używki od 800 zł w górę)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2014, 21:26 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
Zawsze można troszke prowizorycznie zadziałać.
Kątnice akurat mogę zdobyć i wykorzystać do takich celów. ;D




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2014, 21:30 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Siema n0oort
Nawojuje jak ma na ten temat wiedzę i pewna rękę. Sam już nie mogę wykonywać tak precyzyjnych prac, ze względu na wymęczenie i ilości kaw, które wypijam :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2014, 21:46 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Siema Gummma mam dremel ,i jedynie co udało mi się tym ustrojstwem zrobić to naostrzyć przegrody i poprawić okno wydechowe.
I na tym zakończyłem naukę portingu.
Może kiedyś podejdę do tematu na starym cylku china tylko okulista musi mi trochę wzrok poprawić bo recepta na okulary leży już w szufladzie rok. :lol: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2014, 22:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
No i właśnie o tym mówię :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy