Dzisiaj jest 06 lut 2025, 3:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 22:37 
*

Rejestracja: 16 sty 2011, 14:40
Posty: 22
Pojazd:
model tec racing cy jakoś tak ale naprawde niepolecam chyba ze ktoś się lubi bawić swoją drogą dlaczego są one niedostepne w komplecie z ssaniem tylko wszędzie trzeba dokupić.

dysze dam większą jak dostanę bo u nas w sklepach nie ma i dam znać jak będzie.




_________________

Krzysiek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 22:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
ssanie powinno pasować seryjne, nie możliwe żeby były inne średnice, to mi się wgl nie widzi takie zastosowanie .

na 100% jak dasz dyszę większą , najlepiej kup 75 i 80 bo teraz jak tak czytam to on za małą dawkę paliwa dostaje, a jeśli jeździsz tym codziennie, to przynajmniej iglicę na sam dół opuść bo się długo cylindrem nie nacieszysz ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 22:47 
*

Rejestracja: 16 sty 2011, 14:40
Posty: 22
Pojazd:
niestey średnice mierzyłem suwmiarką i są różne w sklepach tylko piszą ze wszystko pasuje.
a psaują tylko dysze i może pływak ale nie sprawdzałem




_________________

Krzysiek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 23:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
jak są różne to musiał Ci się felerny trafić jakiś gaźnik jak wspomniałem, lub taka różnica wgl nie wpływa na poprawną charakterystykę silnika bo przecież i tak ssanie jest szczelne .chociaż może .. .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2014, 16:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Mam to samo.
Gaźnik przy zakręconej śrubce od powietrza ma bardzo wysokie obroty, a śrubka od regulacji wolnych obrotów w ogóle nie reaguje. Może być odkręcona na maksa, albo zakręcona i bez zmian.

Problem może być jeszcze w filtra powietrza. Sprawdzałem na trzech różnych z zakręconą śrubką powietrza.
Sportowy dawał za dużo powietrza, co dawało wysokie obroty na stopce 4tyś-5tyś obr.
Seryjny jakby lepiej 3tyś obr, ale motorek nie chciał ruszyć, po dodaniu gazu gasnął bo wciąż za dużo powietrza.
Seryjny z uciętą rurką/zwężką prawie to samo co sportowy.

Problem tkwi gdzieś na ssaniu, można go zatkać palcem i od razu spadają obroty. Jednak to nie wszystko jeszcze gdzieś łapie lewe powietrze, może śrubka mieszanki/powietrze nie zamyka się do końca? :roll:

Nie próbowałem jeszcze podmienić dyszy ze starego gaźnika, bo może być za duża w tym Tec racing. Mimo wszystko gdyby dysza była za duża to przecież skuter by ruszał, tylko więcej by palił, albo się zalewał, a może się mylę? A w tym przypadku ewidentnie gaźnik zasysa za dużo powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy