Dzisiaj jest 01 gru 2024, 10:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 paź 2014, 0:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Kupiłem nie dawno ten gaźnik z ssaniem automatycznym, bo mój poprzednik był już z leksza do wymiany. Śrubka od mieszanki miała całkowicie zjechany gwint od dokręcania :P Co jakiś czas się rozregulowywał itp.

Obrazek
Na zdjęciu z ssaniem ręcznym.

Zamontowałem tego Tec-a, zaślepiłem niepotrzebne wloty. Scoot odpalił za pierwszym razem i prawie mi odjechał, gdybym nie trzymał hamulca, byłoby czołówka ze ścianą od garażu :P

Zakręciłem na maksa śrubę mieszanki, skuter wciąż ma wysokie obroty, ale już sam nie jedzie, a jak dodam gazu, wyrczy i nie chce wejść na obroty.

Odkręciłem trochę mieszanki i zacząłem mu zakręcać śrubkę od wolnych obrotów w jedną i drugą stronę. Zero efektu. Przy zakręconej śrubie wolnych obrotów, czy odkręconej na maksa nic się nie dzieje.

Próbowałem też na różnych filtrach, bo parę ich mam i niby są tam jakieś różnice w obrotach, ale nie idzie mu wyregulować wolnych obrotów. Jedynie reaguje na śrubę przy wylocie z filra powietrza, czyli mieszanka/powietrze.

Czyżby gaźnik był jakiś lewy? Mieliście podobnie? jakieś rady?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 paź 2014, 16:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Lewego powietrza moze lapac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2014, 19:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Sprawdź przepustnice, czy opada na sam dół zamykając kanał, a jak nie odczep linkę gazu i wykrec maksymalnie śrubę od obrotów. Jeśli nadal będą wysokie obroty, to lewe łapie.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2014, 23:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Odkręciłem pokrywę pływakową, a tam sobie pływak wisi, bo uchwyt na którym jest zamocowany pływak, nie ma żadnego zaczepienia. Taki kawałek pręciku bez łebków. Potem wykręciłem ze starego gaźnika dyszę z dziwnym oznaczeniem 05, chyba chodzi o 50 i wkręciłem do Tec-a bo był 95 i skuter pali i jeździ.

Co prawda przy zakręconej prawie do oporu śrubce mieszanki, śrubka od wolnych obrotów dalej bez zmian. No ale ważne że jeździ. Maiłem jednak nadzieję, że poprawi się trochę vmax, a dalej mam ścianę przy 80km/h, przy 9200 obrotów. Jedyna różnica to spalanie ponad 6L w porównaniu do seryjnego mikuni jakoś 3L przed tuningiem, po 4L. No ale może to już maksimum dla tego seryjnego cylka :]

Co jeszcze zauważyłem, że manetka jakoś dziwnie reaguje na dodawanie gazu. Wystarczy lekko pociągnąć i już staje na koło, a przy odkręceniu na full nie ma reakcji, albo zaczyna lekko zwalniać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy