Dzisiaj jest 28 lis 2024, 17:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 wrz 2014, 13:00 
*

Rejestracja: 11 wrz 2012, 16:55
Posty: 55
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd: Aerox
Witam. Mam problem ze swoim aeroxem. Założyłem cylinder stage6 streetrace po szlifie na tłok meteor 1 pierścieniowy, gaźnik dellorto 21, filtr vicma air box, świeca ngk br8hs z długim gwintem oraz inne pierdoły typu łożysko korbowodu mhr. Aktualnie w roxie siedzi dysza 72, iglica na 1 ząbku od góry (czyli najmniej paliwa), śruba mieszanki odkręcona o 2 obroty. Robię mieszankę 1:35 na docieranie. Ale rox przerywa dławi się trochę przy 10 a później czasami przy przyspieszaniu do 50. Świeca sprawdzałem kilka razy jest lekko wilgotna. Elektroda jest ciemno szara, dziwi mnie fakt, że gwint w okół jest suchy. Próbowałem założyć też świece z krótkim gwintem. Odpalał, wkręcał się, ale nie dało się przekroczyć 30 km/h. Po odkręceniu świeca była cała mokra. Co to może być jeszcze za duża dysza ? Jak oklejałem filtr taśmą było tylko gorzej. I jeszcze coś ma duże obroty jałowe. Jak odkręcę śrubę od obrotów to dławi się i gaśnie a jak próbuję dodać gazu to robi buu i gaśnie. Ale później odpala od kopa. Króciec nie łapie lewego powietrza, membrany nie odstają. Jedynie do czego można się przyczepić to brak uszczelki pokrywy przepustnicy.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 wrz 2014, 13:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Dwa obroty śruby powietrza to żadna reguła. Dokręcaj śrubę przy filtrze aż do momentu, kiedy będzie się dobrze wkręcał na obroty, a śrubką od wolnych wyreguluj żeby nie gasnął. Być może filtr powietrza jest lipny i ma slabe ciśnienie. Jeśli dokręcisz do końca śrubkę powietrza i dalej będzie to samo, to gdzieś łapie lewe powietrze, być może z braku uszczelki o której pisałeś. Ciężko stwierdzić tak bez obejrzenia na własne oczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2014, 18:40 
*

Rejestracja: 11 wrz 2012, 16:55
Posty: 55
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd: Aerox
Dobra porobiłem trochę, zamówiłem dysze 65, uszczelniłem uszczelką pokrywe przepustnicy, ale doszedł problem przerywania na wysokich http://aerokski.wrzuta.pl/film/4rbuC4zm ... eetrace_70
A to stan świecy. Śruba mieszanki odkręcona o 2 obroty.
Obrazek
Nadal nie wiem co to może być. Jeszcze za duża dysza ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2014, 14:36 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Sprawa przerywania jest zwiazana z dolotem czyli gaźnikiem , dysze masz strasznie małą. Według mnie powinna być minimum 85 zwłaszcza ze masz stożek . Ja w swojej 50cc gdzie gaźnik to tylko śmieszne 12mm mam dysze 80 przy zwykłym filtrze i tak chodzi najlepiej. Zas w 21mm gdzie przepustowośc powietrza jest duża to dysza coś w granicach 85-90, choc to moze byc nawet za mało. Zreszta sam sie zastanów kto wkłada dysze 65 do mocnego sporta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2014, 21:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Za mała dysza... ja przy stożku i secie jak w podpisie mam 95 i to jest jeszcze mało. Na dyszy 80 też mi przerywał na wysokich, bo za mało sosu miał.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2014, 9:56 
*

Rejestracja: 11 wrz 2012, 16:55
Posty: 55
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd: Aerox
Wczoraj byłem na zlocie. Założyłem dysze 72 + iglica 2 rowek od góry... było znacznie gorzej. Na dyszy 65 elastyka była jako taka. Dało się jechać na połowie manetki. Teraz trzeba cały czas wachlować bo zalewa. Świeca jest czarna i lekko wilgotna (i tak przerywa na wysokich, ale trochę mniej). Pogadałem i pokombinuje z pływakiem bo może jest za dużo paliwa w komorze. A czy to może być jeszcze wina świecy mam ngk br8hs tą z opornikiem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2014, 10:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Wsadź br7hs. Ja na takiej śmigam już bardzo długo i zero problemów.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2014, 23:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Na początku , na filmiku odkręciłeś full manetkę?
Ewidentnie słychać, że jest zły skład mieszanki, albo powietrze, albo paliwo.

Wiem że masz stożek, ale tak dla testu, jeśli masz seryjny filtr, który na pewno przepuszcza mniej powietrza niż stożek, to go załóż i sprawdź różnicę. Jeśli to nie to, to w drugą stronę. Zdejmij całkowicie filtr i wsadź dwa palce, jak będzie pluł bęzyną, po dodawaniu gazu, to na pewno za duża dysza.

Znowu bez przesady, żeby sportowy cylek, potrzebował tyle paliwa, z resztą sam zauważyłeś, że po zmianie dyszy na mniejsza, trochę się poprawiło.
Brnij dalej, na pewno Ci się uda. powodzenia ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2014, 11:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
tak jak 'mysiopysio' pisze najlepiej sprawdzać w skrajnych położeniach, dyszy nie ruszaj baw sie powietrzem czyli na poczatek filtr seria, jazda, nstp wyciagnij wkład, i przejedź sie bez, zobaczysz od razu roznice bedziesz wiedzial w która strone drążyć. Ja uwazam ze 65 to troche mala próbuj na tej 72.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2014, 21:23 
*

Rejestracja: 11 wrz 2012, 16:55
Posty: 55
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd: Aerox
Dzisiaj pożyczyłem i założyłem od kumpla gaźnik dellorto 19 black edition z dyszą prawdopodobnie 85. Iglica 2 ząbek od góry. Przejachałem się kawałek jest kosa. Czy winą tego przerywania na 21 może być za mały kruciec ssący (mam oryginalny). Jutro zobaczę 21 i dysze tą co jest w tym 19. Mam nadzieje, że będzie dobrze :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy