Dzisiaj jest 23 lut 2025, 19:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 paź 2014, 18:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
mysiopysio pisze:
jak to nie? no to jakie? ;]

Jest taka klasa między sport a high end, a zwie się ona racing , a stage6 sport pro mkII jest cylkiem poziomu midrace




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 paź 2014, 18:41 
*

Rejestracja: 17 wrz 2014, 19:40
Posty: 75
Lokalizacja: Goleniów
Pojazd: yamaha aerox '05
*dokładnie* - ale jak nie rozumie to co zrobisz? nic nie zrobisz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2014, 19:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
krzyslato112 pisze:
*dokładnie* - ale jak nie rozumie to co zrobisz? nic nie zrobisz

No widzisz na świecie już tak jest, zę komus można 100 razy powtarzać, a on i tak swoje. Jesli wszyscy byli by normalni to świat zapewne był by nudny. Brakowało by ludzi z których można sie posmiać, raczej z ich głupoty.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2014, 23:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Macie pecha, bo c20 to hi-end, a c16 to starsza wersja, ale równie dobra i też by się nadała to setup-u hi-end. Myślę że jedynie na wykresach przy tym samym setup widać jakieś różnice.
Druga sprawa moje dzieci, stage6 sport pro mkII to nie cylek mid race, ktoś wam głupot naopowiadał, a to że producent pisze w opisach, że da się wycisnąć 17KM to chwyt marketingowy. Pewnie w waszych rankingach osobistych ten cylek jest na poziomi mid-race, ale fakty są inne.
Sami sypiecie wykresami, na których z wydechem c20 ten cylek, wyciska 12KM i co łyso? mam nadzieję, że tak i wypraszam Sobie bluzgi na mój temat mati98.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2014, 15:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
mysiopysio pisze:
Macie pecha, bo c20 to hi-end, a c16 to starsza wersja, ale równie dobra i też by się nadała to setup-u hi-end. Myślę że jedynie na wykresach przy tym samym setup widać jakieś różnice.
Druga sprawa moje dzieci, stage6 sport pro mkII to nie cylek mid race, ktoś wam głupot naopowiadał, a to że producent pisze w opisach, że da się wycisnąć 17KM to chwyt marketingowy. Pewnie w waszych rankingach osobistych ten cylek jest na poziomi mid-race, ale fakty są inne.
Sami sypiecie wykresami, na których z wydechem c20 ten cylek, wyciska 12KM i co łyso? mam nadzieję, że tak i wypraszam Sobie bluzgi na mój temat mati98.



Tak wiec jak widzisz kiedyś yasuni c20 było wydechem high endowym kiedy nie było jeszcze ani c21 ani c30, ale postę sprawia, że cylindry stają się coraz to mocniejsze, wiec i wymagają mocniejszego układu wydechowego, który wykorzysta ich potencjał. Chociaz w opisach na np scooterkingz lub mieloch stosuje sie określienia high endowy wydech to on wg mnie nadaje sie do racinga ew midrace, do sporta odradzam, chociaz jednemu smiałkowi z mojej okolicy udało się wyregulować nawet w miare naped pod ten wydech i streeta.
Odnosnie cylindra, starsza wersja miała ok 11km, nowa ma ponoć o 2km wiecej to niby skąd tym idiotą co piszą te bzdury w opisach wychodzi 17km? Mniejsza o to liczy sie, zę ten cyl ma 12 do 13km. Tradycyjny zeliwny sport ma góra 10 do 10,5km bez portingu. Racing np MHR Replica na wykresach maksymalnie 14km, wiec SP mkII mający 12 do 13km jest pomiędzy racingiem a sportem. Tak więc jest to midrace.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2014, 15:16 
*

Rejestracja: 17 wrz 2014, 19:40
Posty: 75
Lokalizacja: Goleniów
Pojazd: yamaha aerox '05
łyso? raczej nie. dobrze wiem o tym ,ze to chwyt marketingowy i ze nie mozna wycisnac z tego 17km z tym sie zgadzam, ale co do wydechu to nie, wiem bo miałem kilka cylków juz, znajomy mial w sport pro mk1 po porcie c20 i zap*****lał a mk2 jest mocniejszy takze nie wmowisz mi nic z takich rzeczy
:P :P :P :P :P :P :P :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2014, 16:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
krzyslato112 pisze:
łyso? raczej nie. dobrze wiem o tym ,ze to chwyt marketingowy i ze nie mozna wycisnac z tego 17km z tym sie zgadzam, ale co do wydechu to nie, wiem bo miałem kilka cylków juz, znajomy mial w sport pro mk1 po porcie c20 i zap*****lał a mk2 jest mocniejszy takze nie wmowisz mi nic z takich rzeczy



Jak mniemam tyczy się to do mysiopysio.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2014, 20:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
mysiopysio pisze:
Macie pecha, bo c20 to hi-end, a c16 to starsza wersja, ale równie dobra i też by się nadała to setup-u hi-end. Myślę że jedynie na wykresach przy tym samym setup widać jakieś różnice.
Druga sprawa moje dzieci, stage6 sport pro mkII to nie cylek mid race, ktoś wam głupot naopowiadał, a to że producent pisze w opisach, że da się wycisnąć 17KM to chwyt marketingowy. Pewnie w waszych rankingach osobistych ten cylek jest na poziomi mid-race, ale fakty są inne.
Sami sypiecie wykresami, na których z wydechem c20 ten cylek, wyciska 12KM i co łyso? mam nadzieję, że tak i wypraszam Sobie bluzgi na mój temat mati98.



AHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA C20 to High End ... No nie mogę ;DDDD




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2014, 23:08 
*

Rejestracja: 08 sie 2013, 21:53
Posty: 97
Pojazd:
Najlepszy możliwy tuning do poruszania się po ulicy to stock 50cc + wydeszek który wpada na w miarę niskich w rezo gazior 17,5/19 + jakiś fajny napęd i to ma żywotność i przyjemne osiągi.

Żałuje że wpakowałem w pizdu hajsu w mojego roxa na s6 spmkii +r1200 itd. bo taki skuter nie nadaje się na jazdki po ulicach.

I zamiast wydziwiać złóż sobie kobieta lekkich obyczajów na lajtowych częściach, wyreguluj żeby swobodnie było ci polatać na kole jak coś i będziesz bardziej zadowolony jak z tego co planujesz.

Chyba że robisz na tor.
To jest tylko i wyłącznie moja opinia i w żaden sposób nie chcę nikogo tu obrazić.
Z doświadczenia z tuningiem wyniosłem takie o to wnioski.
Pozdrawiam!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2014, 9:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
NocnyBorsuk pisze:
Najlepszy możliwy tuning do poruszania się po ulicy to stock 50cc + wydeszek który wpada na w miarę niskich w rezo gazior 17,5/19 + jakiś fajny napęd i to ma żywotność i przyjemne osiągi.

Najlepszym wyborem jest sport 70, zywotniejszy od serii i mocniejszy. Racing wg mnie jest za głozny i za drogi w utrzymaniu na ulicę, ale jeśli ktos ma zachcianke poskładać takie coś to czemu nie. Jeśli mam możliwości finansowe i chęci :D




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy