Dzisiaj jest 15 lis 2024, 5:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 gru 2012, 21:19 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
A więc tak co lepsze do tego setu i czy w ogóle zakładać Midrace ?
Jeśli Airsal to w jakim wariancie : tłok Mahle 2 pierścienie czy i tu pytanie kolejne czy istnije też w.w airsal z 1-pierścieniem tłok Vertex ?

Oto setup :
Cylinder Jak powyżej ^
Wał Hebo Racing HPC (łożyska skf c4 Teflon ) bądź TopRacing Evo ng
Gaźnik Dellorto Black Edition 19 Króciec Motorforce (dwu częściowy)
Filtr Malossi e5
Wydech LeoVince Hm 70 Wariator Hebo ng
Sprzęgło Polini 2g
Przeciwtalerz Malossi Ventilar
Pasek Dayco
Membrany Malossi Carbon Odpowiedz jeśli możesz , pozdro !
Wariator Hebo ng
Dzwon Hebo monston / inny podobny
Będę wdzięczny za możliwie szybkie odpowiedzi : p Pozdro !

Ps.widzę 25 odsłon i ani jednaj odpowiedzi ,czy tu można zadawać tylko te "proste " pytanie typu jaki wydech najlepszy , czy trudniejsze nie zostaną tu skomentowane ?

DZIĘKI ZA PRAWIE 40 WYŚWIETLEŃ I 0 ODPOWIEDZI !


Ostatnio zmieniony 19 gru 2012, 20:09 przez UlneR, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 14:11 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 17:08
Posty: 87
Pojazd:
Ostatnio zamawiałem cylek do mojego skutera i też właśnie wybierałem pomiędzy Airsalem Tech Racing a Stage6 Sport Pro.Jednak Sport Pro wersji MKI jest już bardzo mało, a że mi się nie chciało już jej szukać to wybrałem Airsala, bo podobno Sport Pro MKII nie jest już tak wytrzymały jak jego poprzednik.
Co do Airsala, to wersja bez oznaczenia "TECH" ma tłoki jednopierścieniowe, ale nie są to niestety jakieś markowe tłoki, wersja "TECH" ma tłoki Mahle lub Vertexa, ja akurat trafiłem na tą drugą firmę.
Moim zdaniem warto dopłacić te parę złoty i wziąć wersje "TECH" z dwoma pierścieniami. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 14:44 
*

Rejestracja: 09 gru 2011, 17:53
Posty: 88
Lokalizacja: Gostynin
Pojazd:
Bierz Stage6 bo miałem i cylek jest naprawdę dobry miałem i polecam. A co do Airsala nie polecam bo też miałem ale polatał lekko ponad 1000 km i sie normalnie nicasil wytarł i z tłoka sie jajko zrobiło i kumplowi to samo sie stało ... . Wiec bierz Stage6 Polecam.




_________________

Setup: Sr
Cylinder Stage6 Racing MkII
Łożyska Stage6 teflon
wariator Top Racing
dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler Team
gaźnik Dell'orto 21
Sprzęgło Stage6 Racing Torque Control
Wał korbowy Hebo
Wydech Arrow Limited Series




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 17:09 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
Jakieś jeszcze opinie , dzięki wszystkim powyżej ! No S6 MkII to już słyszałem Racing , a Airsal Tech jaie kręci obroty na 2 pierścieniach , nie jest lepszy w końcu wyżej się wkręca , mniejsze opory ruchu !
Dydek144 ,a o jakim Airsalu mówisz ? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 17:12 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
Cylindry Stage6 z serii MKII są mało wytrzymałe gdyż stosowane są w nich tłoki ,takie same jak w cylindrze R/T i to dlatego robią mało km ale moc jest powalająca.Jeśli ktoś ma kase na taki tuning to raczej go nie zrazi wymiana tłoka co 1 tys km :cool:




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 17:21 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
sebastian18vega pisze:
Cylindry Stage6 z serii MKII są mało wytrzymałe gdyż stosowane są w nich tłoki ,takie same jak w cylindrze R/T i to dlatego robią mało km ale moc jest powalająca.Jeśli ktoś ma kase na taki tuning to raczej go nie zrazi wymiana tłoka co 1 tys km :cool:

Ojj... zrazi ! Nie ma takiej opcji , mój znajomy przejechał na Airsalu t6 15 tys , wiem tylo , e wymieniał pierścienie :mrgreen:

PANOWIE WAŻNE PYTANIE JAK TRWAŁOŚĆ TECH RACINGA ? I CZY JEST MOCNIEJSZY CZY SŁABSZY OD T6 ? NIE CHCE ZA MOCNEGO CYCKA - MA TO POJEŹDZIĆ

Ps. Dodam , że dbam o maszynę rozgrzewam , czekam aż ostygnie. Nie "palę laczka " itp.
Tak więc ILE TO POTRZYMA !?
I CZY SET JEST OK ?


Ostatnio zmieniony 20 gru 2012, 18:58 przez UlneR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 19:03 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 17:08
Posty: 87
Pojazd:
UlneR pisze:
JAK TRWAŁOŚĆ TECH RACINGA

Moim zdaniem jeżeli będziesz odpowiednio dbał o cylek, przejeździ sporo kilometrów, tym bardziej, że jest tam markowy tłok :P
Wersja Tech Racing podobno jest mocniejsza od T6, ale nie powiem Ci dokładnie czy dużo mocniejsza :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 19:05 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
kowalF12 pisze:
UlneR pisze:
JAK TRWAŁOŚĆ TECH RACINGA

Moim zdaniem jeżeli będziesz odpowiednio dbał o cylek, przejeździ sporo kilometrów, tym bardziej, że jest tam markowy tłok :P
Wersja Tech Racing podobno jest mocniejsza od T6, ale nie powiem Ci dokładnie czy dużo mocniejsza :P

kowalF12 , a jak odpowiedział byś na resztę moich pytań ? Tych powyżej , jak z tym setem . Ktróy Airsal trwalszy ? Iile na takim MidRace przejadę , dbając co ile zmiaia pierścionków czy tam tłoka ? Pozdro !


Ostatnio zmieniony 20 gru 2012, 19:08 przez UlneR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 19:33 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 17:08
Posty: 87
Pojazd:
UlneR pisze:
dbając co ile zmiaia pierścionków czy tam tłoka

Tego Ci nikt nie powie :wink:
Setup myślę, że jest ok.
Jedynie wydech mocniejszy by mógł być, ale myślę że i na tym by ładnie zamiatało :P


Ostatnio zmieniony 20 gru 2012, 19:34 przez kowalF12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 19:38 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
kowalF12 pisze:
UlneR pisze:
dbając co ile zmiaia pierścionków czy tam tłoka

Tego Ci nikt nie powie :wink:
Setup myślę, że jest ok.
Jedynie wydech mocniejszy by mógł być, ale myślę że i na tym by ładnie zamiatało :P
]No niby Leoś hm 70 jest plasowany na midrace :-p

Dobra to pozostaje pytanie czy Airsal tech racing to już Racing - jeśli tak to kupuje T6
KTÓRY Z NICH BĘDZIE TRWALSZY , A KÓRY MOZNIEJSZT I ODP. MINEJ WIĘCEJ CO ILE WYMIENIA SIĘ TŁOK ?!

eloo mogę prosić o odp. ?
DZIĘKI ZA MULTUM ODPOWIEDZI , NA WAS JEDNAK ZAWSZE PANOWIE MOŻNA LICZYĆ !!!


Ostatnio zmieniony 22 gru 2012, 21:35 przez UlneR, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2014, 11:20 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
Nicasil sie wytarł po 1000Km? Co wy za olej lejecie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2014, 17:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2013, 15:16
Posty: 137
Pojazd: Aprilia sr LC
Mam u siebie stage6 sport pro mk2 ciecz ;) jest to fenomenalny cylek oczywiście mam na myśli moc ;). Pod względem wytrzymałości dużo Ci nie powiem, bo sam go niedawno dotarłem ;)




_________________

Secik:
Cylinder Stage6 Sport Pro mkII
Wariator Polini
Sprzęgło Motoforce racing
Wał Polini Evo
Wydech Tecnigas
Gaźnik Dellorto 21mm Black Edition
Filtr Stożkowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2014, 19:19 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
a idzie Ci na koło z gazu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2014, 17:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2013, 15:16
Posty: 137
Pojazd: Aprilia sr LC
lekkko tylko, że mam apke na midrace ;) Niedługo założę temat w dziale wasze maszyny to ją zobaczycie xd




_________________

Secik:
Cylinder Stage6 Sport Pro mkII
Wariator Polini
Sprzęgło Motoforce racing
Wał Polini Evo
Wydech Tecnigas
Gaźnik Dellorto 21mm Black Edition
Filtr Stożkowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2014, 6:38 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
sport pro mk2 to nie jest midirace tylko mocny sprot :D a co myslicie o skuterze w chromie z czarnymi elementami i czerwonymi akcentami (śrubki, pompa wody, zaciki)?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2014, 15:20 
*

Rejestracja: 17 wrz 2014, 19:40
Posty: 75
Lokalizacja: Goleniów
Pojazd: yamaha aerox '05
zastanawiam sie nad kupnem SP MK2 , ale wiekszosc twierdzi ze lipa i tak sie wacham nie chce cylka za taką kase ktory dlugo nie polata :| doradźcie.......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy