Dzisiaj jest 30 lip 2025, 20:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 paź 2014, 17:25 
*

Rejestracja: 21 sie 2014, 12:06
Posty: 38
Pojazd: Aerox
Posiadam Roxa :

- wariator stage6 pro sport

- sprzęgło stage6 pro sport

- dzwon Hebo Manston Wing

- reszta seria :lol:

Uzasadniajcie swoje odpowiedzi :)


Jaki wydech kupić i jaki cylek oczywiście 70 :)

Aa i oczywiście Klasa Sport :D


Ostatnio zmieniony 11 paź 2014, 10:01 przez andri103, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 paź 2014, 17:55 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Napisz najpierw jakiej klasy cylinder Cię interesuje .




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2014, 10:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
PrzemekB pisze:
Napisz najpierw jakiej klasy cylinder Cię interesuje .


andri103 pisze:
Aa i oczywiście Klasa Sport

Tak trudno przeczytać?

Ja od siebie polecam DR Evolution 70, najlepszy na rynku tłok asso-werke, górny pierścień chromowany, 8 kanałów płuczacych bardzo dobre wykonanie i moc.
Miałem malossi sporta i powiem tyle, do pięt on nie dorasta DR Evo 70

Komienek brałbym Technigas Triops troszke słąbszy od c16 lub jak chcesz tanią uzywke to stage6 pro replice za 300zł wyrwiesz w chromie w dosć ładnym stanie

A i najważniejsze gaxnik. Minimum 19mm, a optymalnie 21mm. Oczywiscie Dellorto. Nie musi być zadna black edition lub red edition.

I na tych częsciach masz v max w granicach 100-105km/h spalanie 4-5l zalezy wszystko od regulacji.

Mysle, zę pomogłem. Wrazie czego pytaj :D




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2014, 20:24 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
mati-98 pisze:
PrzemekB pisze:
Napisz najpierw jakiej klasy cylinder Cię interesuje .


andri103 pisze:
Aa i oczywiście Klasa Sport

Tak trudno przeczytać?

Ja od siebie polecam DR Evolution 70, najlepszy na rynku tłok asso-werke, górny pierścień chromowany, 8 kanałów płuczacych bardzo dobre wykonanie i moc.
Miałem malossi sporta i powiem tyle, do pięt on nie dorasta DR Evo 70

Komienek brałbym Technigas Triops troszke słąbszy od c16 lub jak chcesz tanią uzywke to stage6 pro replice za 300zł wyrwiesz w chromie w dosć ładnym stanie

A i najważniejsze gaxnik. Minimum 19mm, a optymalnie 21mm. Oczywiscie Dellorto. Nie musi być zadna black edition lub red edition.

I na tych częsciach masz v max w granicach 100-105km/h spalanie 4-5l zalezy wszystko od regulacji.

Mysle, zę pomogłem. Wrazie czego pytaj :D

Tak trudno zauważyć że post był edytowany i wcześniej nie było napisanego?
A co do reszty się zgadzam :wink:




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2014, 22:05 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Z cylindrów klasy sport to Dr evolution, a wydech stage6 pro replica lub vos delikatnie mocniejszego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2014, 15:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
andri103, Popatrz na mój set , mam Dr evo w p/g , gaźnik 19 mm, i wydech tecnigas rs70, i powiem tak, gaz, lekki przechył w tył i koło w górze :D




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2014, 17:37 
*

Rejestracja: 21 sie 2014, 12:06
Posty: 38
Pojazd: Aerox
Poda mi ktoś dokładnie co kupić jaki cylek , wydech czy gaźnik nowy trzeba czy wał?
I czy uzywane te częsci kupować czy nowe bo z kasą tez nie najlepiej :D

Byłbym wdzięczny :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2014, 18:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
Jeśli chodzi i cylinder weź Dr Evolution ( najmocniejszy w klasie sport ) przy dobrym dotarciu bardzo długo pojeździsz oczywiście kup go nowy, bo z używanym nigdy nie wiadomo co było z nim robione , jeśli chodzi o wydech to celowałbym w Pro Replice, kupisz po dobrym hajsie oczywiście używaną bo nową kupować to trzeba być nienormalnym :) , jak trochę więcej kasy masz to możesz i pokusić się o c16 :) jeśli chodzi o wał, to seryjny wał wytrzyma Sporta tylko zmień łożyska i będzie chodzić, gaźnik 19 bym dał na twoim miejscu spokojnie ogarnie ten cylek jeśli nie planujesz żadnego portingu to 19 wystarczy




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2014, 18:53 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 21:43
Posty: 108
Pojazd: Speed2
Dr Evo nie jest najmocniejszy w klasie sport i tutaj cię poprawie top perfomance trophy mocniejszy :) , lecz prawie te same wykonanie i ten sam tłok :> różnica w stosunku do tych cylindrów 0,5 km lecz cena 50 zł + , ale myślę , że się opłaca . :>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 paź 2014, 15:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
poł konia w tą czy w tą na pudełku to nic, w rzeczywistości to tak samo pracują :)




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 paź 2014, 16:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
koral1113 pisze:
poł konia w tą czy w tą na pudełku to nic, w rzeczywistości to tak samo pracują

DR Evo mam minimalnie wyzej okno wydechowe i kanały płuczące niż TOP




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy