Dzisiaj jest 16 lis 2024, 21:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 paź 2014, 14:48 
*

Rejestracja: 11 sie 2014, 18:24
Posty: 53
Pojazd: Keeway Matrix
Ok jutro sprawdze te tuleje a dokrecone na 100% wszystko jest tak jak powinno. Jesli chodzi o docieranie to zrobie sobie wlasnie tak z 200-300 aby miec pewnosc 100% :)

-- 16 paź 2014, 15:48 --

Wszystko tuleje itd sa dokrecone wiec nie wiem, moze to moc robi kurcze swoje bo burczy na niskich obrotach niesamowicie ;) Jak narazie spisuje sie motorek okej, zrobilem z 80 km jezdzac 40-50km/h i raz na jakies czas powolutku manetka przyspieszam do 70 i tez powoli zwalniam. Mnie martwi tylko jedno jeszcze... przy stracie bardzo wolno krece manetka zeby nie szarzowac go i w pewnym momencie mi tak szarpie nim.. Dodam jeszcze ze gaz nie jest do konca wyregulowany, ze np. zapale go, postawie na nozke boczna, poczekam 3-5 minut i jak wsiadam na niego, biore go z nozki to gasnie. Albo na ulicy, musze jakies tam obroty trzymac zeby nie zgasl. Znajomy powiedzial ze ok, narazie na dotarciu niech tak bedzie a wszystko mi ladnie pozniej wyreguluje. Dobrze czy nie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 paź 2014, 17:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Sprawdź kolor świecy przede wszystkim to ważne :)

Obroty zawsze sobie możesz zwiększyć nie patrząc czy docierasz czy nie.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2014, 19:54 
*

Rejestracja: 11 sie 2014, 18:24
Posty: 53
Pojazd: Keeway Matrix
Ok jutro sprawdze. Teraz wrocilem z treningu i nie mam sily. Wlasnie.. wjechalem do garazu, zgasilem go. Chcialem zobaczyc ile jeszcze paliwa ma wiec przekrecilem kluczyk a tu nic.. (stal na nozce). Zdjalem go z nozki i licznik sie nagle pokazal, ruszylem motorem w bok, zgasl licznik.. wtf... a co najdziwniejsze to jak juz byl ten licznik pokazany to stylu swiatlo mialem jakbym hamulec trzymal a go nie trzymalem.. Chcialem zobaczyc co sie stanie po wcisnieciu hamulca to zgasl licznik.. kobieta lekkich obyczajów martwie sie ze go zatarlem a przecierz jezdze spokojnie, nie szarpie manetka, robie dol, gora powoli do 50 i tak sobie jezdze na roznych obrotach. Raz na ruski rok dam mocniej manetke (powoli) do 60-65 km/h..

Ps; patrzylem do zbiornika paliwa i bylo jeszcze troszke.. Pomozcie prosze ;)

Aha i co najwazniejsze to zawsze daje mu kilka minut pochodzic samemu przed jazda. Jak slysze ze juz gasnie to daje gazu.. tak mam jeszcze nie stety obroty ustawiony. I go nie przegrzewam.. Nie mialem dluzszej trasy niz 15-20 km... I jednak zobacze na ta swiecie tylko powiedzcie mi jaki tam klucz idzie? (swieca NGK)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2014, 20:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Przeważnie idzie 21 mm.

Wiem że jesteś lajkiem w tych sprawach więc nie będę się śmiał. Nic nie zatarłeś ! Jeśli z silnikiem wszystko w porządku to jest dobrze :) Najwyraźniej zrobiło się jakieś zwarcie na liczniku musisz zdjąć obudowę , rozkręcić itd. Zobaczyć może gdzieś się kabelek przerwał albo wtyk w kostce wyleciał. Sprawdź po prostu czy wszystko ok :)




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2014, 20:09 
*

Rejestracja: 11 sie 2014, 18:24
Posty: 53
Pojazd: Keeway Matrix
Ok uspokoilem sie, po kapieli od razu poszedlem obczaic co sie dzieje i licznik raz sie pokazuje a raz nie to znaczy ze cos z pradem musi byc, moze to od obrotow zalezy? Tak mi tato powiedzial ze cos jest nie tak z pradnica czyli obroty zle ustawiony.. nie wiem wytlumaczcie mi jak to dziala. I teraz tak. gdy licznik sie nie pokazuje to nie moge go zapalic aut. a od kopniaka od razu pali i licznik nagle sie pokazuje. Gdy licznik jest, wtedy moge normalnie aut. Przepraszam ze tak duzo pisze i ze was mecze ale wiecie, nie male pieniadze w to wlozylem, to jest moja najwieksza zajawka w zyciu teraz i chce aby wszystko bylo tak jak nalezy, aby mi silniczek dlugie kilometry posluzyl ;) To tak dla wyjasnienia. Pozdrawiam!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2014, 5:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
No coś z elektryką się stało. Spróbuj to rozebrać najlepiej przejrzeć całą elektrykę gdzieś powinno się robić zwarcie.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2014, 14:49 
*

Rejestracja: 11 sie 2014, 18:24
Posty: 53
Pojazd: Keeway Matrix
Wszystko jest juz w porzadku. Swieca brazowa taka jak powinna byc. Nie podoba mi sie jeszcze tylko zachowanie silnika przy starcie..lekko krece manetka i na pewnych obrotach go szarpie (1, 2, 3 i rusza ostro) Te szarpniecia sa bardzo szybkie. I co to moze oznaczac? Dodam jeszcze ze nie mam wyregulowanego wszystkiego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2014, 17:32 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Być może regulacja gaźnika to załatwi , lub regulacja napędu.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2014, 19:26 
*

Rejestracja: 11 sie 2014, 18:24
Posty: 53
Pojazd: Keeway Matrix
Oprocz regulacji gaznika i napedu to co powinienem jeszcze wyregulowac? Rolki w wariatorze na pewno, a poza tym?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2014, 21:00 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
nic wiecej sie nie reguluje w skuterach oprócz napędu i gaźnika :)

Co do regulacji napędu to dajesz odpowiednią twardość sprężyny centralnej - im wieksza moc tym dajesz twardszą aby pasek sie nie ślizgał. Do serii wystarczy seryjna lub malossi biała ewentualnie żółta jak masz wydech sportowy co lubi wysokie obroty.

Jak masz sprężyne to już pracę regulujesz rolkami im twardsza sprężyna tym wiekszej siły potrzeba aby scisnąć telerze - czyli trzeba cięzsze rolki. Regulujesz aż do skutku. Skuter musi przyspieszać płynnie i nie łapać mułów. Potem możesz wyregulować start sprężynkami sprzęgła. Im twardsze tym później sprzęgło się rozłoży i ruszysz z wyższych obrotów. Ja np. do leo vince TT musiałem dać dość miekkie bo ten wydech ciagnie z niskich obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 8:47 
*

Rejestracja: 11 sie 2014, 18:24
Posty: 53
Pojazd: Keeway Matrix
Ok na pewno mi to bardzo pomoze, dziekuje michal ;)

-- 18 paź 2014, 17:10 --

Btw jaka wage rolek mi polecacie? Chcialbym aby mial ostrego kopa przy starcie no i v-max zeby jakis dobry wyciagal. Teraz probowalem to do 70 rozpedza sie jak zolw haha (rolek wgl nie mam) no i regulacji innych rzeczy.

-- 20 paź 2014, 9:47 --

Ludziska to jaka waga rolek bedzie najlepsza do regulacji? Prosze o odpowiedz bo po 15 bede z kumplem sie z tym bawil ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 12:51 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
ja przy sport pro z seryjnym cylkiem mam rolki 7 gr i białą sprężyne malossi. Sprzęgło zestrojone na miękko i start jest aż sciąga z siedzenia i jak na 50cc szybko się rozpędza. Przy rolkach 7 gr i tak mi go rozpędza prawie z 8 tys bo sport pro lubi wyokie obroty. Jakie masz teraz rolki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 15:34 
*

Rejestracja: 11 sie 2014, 18:24
Posty: 53
Pojazd: Keeway Matrix
Jutro ci powiem bo tak na prawde ja tego nie robilem sam, bylem przy kumplu, pomagalem mu tam troszke.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 6:51 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
musisz sam sie wziac za to i zrozumieć zasadę działania przekładni CVT i bedziesz umiał każdy skuter wyregulowac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 12:31 
*

Rejestracja: 11 sie 2014, 18:24
Posty: 53
Pojazd: Keeway Matrix
Ucze sie powoli, dlatego jestem na forum ;) Za niedlugo powiem ci jakie mam rolki teraz.

-- 21 paź 2014, 13:28 --

Kurde ja tego nie kumam z tymi rolkami.. Kumpel mi powiedzial ze 6 rolek jest z przodu a z tylu nie ma. Do tylu mam okolo 10 rolek o wadze jednej 11g.. To gdzie sie reguluje te rolki? Oswieci mnie ktos i wytlumaczy dokladnie o co chodzi? Jak to sie reguluje i gdzie, jakie najlepsze?

Ps; kompletem rolek 16x13 - tak mi pisalo przy moim wariatorze stage6 sport pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 12:57 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
rolki masz z przodu tu gdzie bliżej cylindra, z tyłu koło koła masz korektor momentu obrotowego razem ze sprzęgłem. Przeważnie wariatory mają 6 rolek z wyjątkiem jakiegoś modelu polini. Ale widzę, że u Ciebie cienko nawet z podstawową wiedzą skoro nie wiesz, gdzie i który to jest wariator... :)

Sport Pro ma rolki 16x13 i wchodzi w niego 6 szt. Regulacja jest prosta, gorsze jest wyregulowanie.
Regulacja polega na tym, że wkładasz rolki lżejsze lub cięższe, skręcasz wsztstko, jedziesz się przejechać. Jak ma obroty wysokie a nie jedzie to dajesz cięższe, jak ma muła to dajesz lżejsze. i tak do skutku rozbirasz i składasz aż trafisz na prawidłową pracę :) Jak Ci teraz chodzi? Wyje? jak wyje to cięzszych nie kupuj tylko idż w stronę lekkich.

-- 21 paź 2014, 13:57 --

P.S. Rolek sie nie reguluje - rolkami sie reguluje napęd, musisz mieć różne komplety, np 6 szt po 5 gr, 6 szt po 7gr itd. Pamietaj zeby nie mieszać gramatury i nie wkładać np 3 rolek cięższych i 3 lżejszych bo powstaną turbulencje i rozwali Ci kartery :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2014, 16:40 
*

Rejestracja: 11 sie 2014, 18:24
Posty: 53
Pojazd: Keeway Matrix
Jaki v-max powinien mi osiagac ten skuter z takim silnikiem przy dobrej regulacji...? Mula na starcie nie ma (chodzi o to ze go juz praktycznie w ogole nie zalewa i nie ma szarpniec, przy okolo 50-60 obrotach dostaje kopa i v-max robie 75..) dziwne bo slyszalem ze powinien okolo 100-110km, nie byle jaki silnik kupilem i jestem wkurwiony bo nie znam sie na to a chce wyciagnac ile sie da! prosze o pomoc, jakie rolki tam dac, co jeszcze zrobic aby osiagac maksymalny v-max przy tym silniku z dobrym przyspieszeniem). A i ten gaznik podobno jest do 120cm a nie do 70cm i mialem za duze dysze (92 glowna, do wolnych 50), do glownych dalem 75 i to dlatego lepiej na starcie juz jezdzi, nie zalewa sie i nie szarpie nim przy starcie) Ale dalej nie czuje satysfkacji z v-max... Bardzo prosze o wskazowki, co i jak zrobic, jakie rolki i dysze do tego mojego gaznika. Blagam, nie male pieniadze dalem na te czesci i zrozumcie mnie, nie kupowalbym takiego silnika zeby pyrkac sobie nim 60km/h... Czekam na info, dziekuje za wszystkie rady i pomoc!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2014, 9:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Poświęć pare godzin i poczytaj internety bo z wiedzą jaką masz aktualnie to nie za dużo można ci przekazać




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2014, 14:55 
*

Rejestracja: 11 sie 2014, 18:24
Posty: 53
Pojazd: Keeway Matrix
Czytalem juz i nic, ciezko znalezc informacje o moim gazniku, jak wyregulowac, jakie rolki etc.. Dlatego tutaj pisze i chyba od tego forum jest zeby sobie pomagac i pisac gdy ktos czegos nie wie..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2014, 10:06 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Ale jak nie będziesz znał takich podstaw jak "gdzie jest wariator" i inne elementy w skuterze to nikt ci tego nie wytłumaczy np. jak wyregulować napęd czy gaznik . Regulacja gaźnika jest podobna (wręcz taka sama ) jak w innych skuterach 2T więc są setki tematów i internecie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy