Dzisiaj jest 24 lut 2025, 1:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 paź 2014, 9:57 
*

Rejestracja: 14 wrz 2013, 15:32
Posty: 9
Pojazd: CPI Formula R 50
Witam.
Prosiłbym o opisanie co to może być. Jechałem na swoim skuterze i zaliczyłem glebę na prawą stronę, teraz żeby jechać prosto muszę kierownicę lekko skrzywić w lewo, a jak próbuję skręcać w lewo to mi skuterem całym rzuca, że się nie da. Żeby wchodzić w lewo muszę się składać xD. Niestety przez najbliższy tydzień nie będę miał czasu go rozkręcać i sprawdzić co się skrzywiło dokładnie, jednak czy możecie pi razy drzwi powiedzieć co się mogło stać? To będzie jakaś błachostka czy może się skończyć na prostowaniu metalowych części? Dodam, że prędkości zawrotnej nie miałem (20-30km/h)

Z góry dziękuje za pomoc :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 paź 2014, 17:09 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Tak sama kierownica mogła się wykrzywić, a co do skrętu w lewo to miałem podobny wypadek i jak masz na kolumnie kierowniczej ograniczniki skrętu to mi akurat tam przemieściła się kostka od elektryki i też nie mogłem skręcać w lewo.
Tylko że mną nie miotało jak szatan gdy skręcałem więc w twoim wypadku to mogą być lagi krzywe, jeżeli sam się nie przyjrzysz to się nie dowiesz bo tak gdybać jak ja to może każdy i nic z w/w rzeczy nie musi być przyczyną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2014, 23:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
nie dramatyzujmy, nie musiało się nic uszkodzić, weź jakiegoś kolege i niech on trzyma koło a ty centruj kierownice albo jakoś zablokuj koło(wjedź między coś no nie wiem cegły) i centruj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 paź 2014, 20:43 
*

Rejestracja: 14 wrz 2013, 15:32
Posty: 9
Pojazd: CPI Formula R 50
Zrobiłem barto jak powiedziałeś. Niby teraz kierownica jest prosto jak koło jest prosto, ale znosi dalej trochę. Tak jakby był nie wyważony (?) . Wiecie o co mi chodzi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2014, 21:52 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Może być tarczówka krzywa (przez to kierownica bije i znosi), felga może być krzywa (przez to bije) lub lagi mogą być krzywe (przez to znosi).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2014, 23:24 
*

Rejestracja: 14 wrz 2013, 15:32
Posty: 9
Pojazd: CPI Formula R 50
Tarczówka i fela okej, czyli lagi? :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 13:14 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Albo lagi albo kolumna kierownicy. ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy