Dzisiaj jest 14 maja 2024, 23:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 paź 2014, 17:40 
*

Rejestracja: 17 paź 2014, 20:45
Posty: 13
Pojazd: VivaCity 70cc
Witam!
Jakieś 2 miesiące temu włożyłem do mojej vivki cylinder tłok i pierścienie 70cc.
Zrobiłem na nim około 400 km.
Stał miesiąc bez odpalania.
Dodam ,że wcześniej wszystko było dobrze latał jak szatan.
Docierałem wszystko ładnie pierwsze 100 km 35/40 km/h
Potem 50 max.
I tak aż do kiedy skończyło mi się paliwo.
No więc stał nie miałem czasu jeździć.
Teraz chcąc odpalić nie dało się.
Wpadłem na pomysł odpalenia wiertarką odpalił.
Mam dziwne problemy związane prawdopodobnie ze spalaniem.
Strzela w tłumik powietrzem.
Próbowałem regulować gaźnikiem.
Nic nie daje.
Możecie mi podać pomysły jakie są tego przyczyny.
Myślałem nad tym takim przerywaczem iskry.
Zerdzewiał troszeczkę to przetarłem go papierem ściernym.

-- 18 paź 2014, 11:18 --

Dziś zauważyłem ,że Ssanie elektronicznie nie działa.. Nie reaguje na prąd podłączyłem na krótko do prostownika nie chowa się. Może to być przyczyną strzelania powietrzem. Dziś kupię Ssanie nowe to powiem co i jak.

-- 19 paź 2014, 18:40 --

Ssanie wymienione na nowe! Nadal takie same problemy. Jedno co zauważyłem to to że skuter lepiej odpala.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 paź 2014, 18:37 
*

Rejestracja: 22 lip 2013, 16:34
Posty: 64
Pojazd: Peugot VivaCity
Miałem tak samo . Tylko u mnie skuter wytwarzał ogromną chmurę dymu , ledwo co odpalał nie chciał wkręcać się na obroty i co chwile się zalewał . Trudziłem się z tym 2 dni a problemem okazał się syf który opadł na dno baku i moja vivka zaczęła zaciągać ten syf . Przeczyściłem gaźnik, bak i przewody paliwowe i póki co jest ok :) . Może tobie pomoże .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2014, 19:05 
*

Rejestracja: 17 paź 2014, 20:45
Posty: 13
Pojazd: VivaCity 70cc
Bak został wyczyszczony. Nic to nie dało ale jak by był syf w baku to na filtrze w kraniku by był. A tutaj nie było.
Myślę ,że to zawór membranowy.
Jak sprawdzić czy takowy jest dobry?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 18:24 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 21:43
Posty: 108
Pojazd: Speed2
sprawdzić szczelność i czy prześwit płytek jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 18:46 
*

Rejestracja: 17 paź 2014, 20:45
Posty: 13
Pojazd: VivaCity 70cc
Jaki powinien być mniej więcej prześwit? A i taj sprawdzę szczelność?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 19:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2014, 21:22
Posty: 96
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pojazd: CPI GTR
Prześwit przy zamkniętej membranie powinien być zerowy, przy otwartej - maksymalny. Membrana ma za zadanie przepuszczać tylko w jedną stronę i sprawdź to jakimkolwiek sposobem, możesz przyłożyć ją nawet do ust od strony wlotu i próbować zasysać powietrze. Jeżeli się nie da, to membrana jest szczelna.

Co do dalszej diagnozy: przy jakich obrotach strzela w tłumik? Masz jakiekolwiek problemy z odpaleniem silnika?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 19:24 
*

Rejestracja: 17 paź 2014, 20:45
Posty: 13
Pojazd: VivaCity 70cc
Problemy z odpaleniem są.
Jak podleję pod świecę nie ma problemu.
Abym trochę dodał gazu manetką to już strzela.
Nie wkręca się na tak dobre obroty jak się wkręcał.
Jak już się uda jechać to max 30.
Jadę z 10 m i gaśnie bo dławi się powietrzem lub czymś innym.
Przez strzelanie gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 15:17 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 21:43
Posty: 108
Pojazd: Speed2
Może coś z dyszą , aktualnie też muszę pod świece lać jak chce jeździć lecz ja stawiam w naszym przypadku na gaźnik ( ssanie ) lub ogólnie i u mnie cyl zjechany lub simeringi ( wał).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 17:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2014, 21:22
Posty: 96
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pojazd: CPI GTR
A sprawdzałeś simmeringi z obu stron, czy są suche i czy wyglądają na dobre? Podejrzewam gdzieś lewe powietrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 18:44 
*

Rejestracja: 17 paź 2014, 20:45
Posty: 13
Pojazd: VivaCity 70cc
Dziś odkręciłem króciec ssacy:)
i tutaj niespodzianka.
Membrana ma prześwit!
Ciągnę ją od strony gaźnika i powietrze przechodzi.
Dmucham to nie gwizda jak czajnik tylko sobie normalnie powietrze ucika.
Kupiłem dziś nową membranę ta chodzi ładnie gwizda i nie przepuszcza powietrza jak ta co mam..
Założyłem ale jest już ciemno a ja po ciemnemu nie będę nic dziś robił:)
Dam wam jutro znać!

-- 22 paź 2014, 19:44 --

Jednak to nie to. Jak sprawdzę czy sprawne są symeryngi na wale?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 18:51 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zacznij od wyczyszczenia i przedmuchania gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 20:01 
*

Rejestracja: 17 paź 2014, 20:45
Posty: 13
Pojazd: VivaCity 70cc
To to ja robiłem z 3 razy..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 20:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2014, 21:22
Posty: 96
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pojazd: CPI GTR
Simmeringi można co najwyżej sprawdzić wzrokowo, tj. czy wokół nie jest mokro i brudno od mieszanki z olejem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2014, 10:14 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Podmieniales świece, sprawdzałeś fajke i przeowod WN? Nie masz gdzieś przebicia przypadkiem?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2014, 13:31 
*

Rejestracja: 17 paź 2014, 20:45
Posty: 13
Pojazd: VivaCity 70cc
Powiem tak nie jest to wina skry iskra jest zajebista aż świeci w oczy!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 paź 2014, 9:23 
*

Rejestracja: 06 wrz 2014, 12:01
Posty: 29
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech 2003
ThePolishMoosePL,
Ale może świeca ma przebicie ? Ja tak miałem w Jecie że świca miała przebici i skuter jechał max 40 i strzelał z wydechu. Spróbuj przepalić świecę lub kupić nową.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 paź 2014, 20:30 
*

Rejestracja: 17 paź 2014, 20:45
Posty: 13
Pojazd: VivaCity 70cc
Wiesz co kolego. Możliwe ,że to jest to :) A mianowicie zdaje mi się ,że patrzałem jak pali na 2 świecach. Ale sprawdzę to :)

-- 25 paź 2014, 21:30 --

Wiesz co kolego. Możliwe ,że to jest to :) A mianowicie zdaje mi się ,że patrzałem jak pali na 2 świecach. Ale sprawdzę to :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2014, 14:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 15:27
Posty: 189
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Albo w mieszance ma za dużo oleju i z tłumika jakby syczy. Ja tak miałem




_________________

Airsal 50cc
Stage6 Pro Replica
Dellorto 17.5
Polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy