Dzisiaj jest 30 lip 2025, 20:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 paź 2014, 22:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2013, 14:13
Posty: 52
Lokalizacja: Huta Dąbrowa
Pojazd: Yamaha Aerox
proszę o pomoc w doborze części pod cylek dr evo/malossi sport
- Dr Evo / Malossi sport
- Wydech Yasuni C16
- Wał korbowy Top Racing High Tech
- Łożyska wału SKF C4
- Gaźnik Dellorto 19mm
- Sprzęgło Stage6 Sport Pro
- Dzwon sprzęgła Tec CNC R d.107mm
- Króciec ssący Tec d.21mm / Motoforce
- Zawór membranowy Tec Sport
- Wariator Stage6 Sport Pro
- Dayco kevlar
czy cos trzeba zmienić?




_________________

I Love Aerox :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 paź 2014, 0:07 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ja bym tylko zmienił SKF'y na np NTN/FAG/Koyo.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 14:54 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Ją bym wybrał dr evo, sam mam i polecam. Kroćca i zaworu nie kupuj bo po co, chyba ze seryjne masz w złym stanie i pasek stage6 pro.

-- 20 paź 2014, o 14:54 --

Ją bym wybrał dr evo, sam mam i polecam. Kroćca i zaworu nie kupuj bo po co, chyba ze seryjne masz w złym stanie i pasek stage6 pro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 20:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Cylinder to wybór należy do Ciebie , obydwa są bardzo dobrej jakości. Osobiście miałem Dr.Evo bez zastrzeżeń ;)

Podstawowe pytanie Ac czy Lc ?

Komor Zgadzam się z Tobą. NTN'y nie odbiegają w niczym SKF a jest spora różnica w cenie :)

bartix0014 Zawór oraz króciec wymienia się choćby po to aby poprawić przepływ mieszanki , oraz aby poprawić reakcję na manetkę. Poprawi się także elastyczność silnika. Porównywałeś paski Dayco oraz S6 Pro ? Nie sądzę. Jeśli nie to po co się odzywasz ? Paski Dayco są naprawdę dobrej jakości. Użytkuję już drugi i nie mogę o nich złego słowa powiedzieć. Dayco spokojnie wystarczy do tego setupu. Nie ma sensu przepłacać za znaczek S6.

-- 20 paź 2014, o 20:00 --

Cylinder to wybór należy do Ciebie , obydwa są bardzo dobrej jakości. Osobiście miałem Dr.Evo bez zastrzeżeń ;)

Podstawowe pytanie Ac czy Lc ?

Komor Zgadzam się z Tobą. NTN'y nie odbiegają w niczym SKF a jest spora różnica w cenie :)

bartix0014 Zawór oraz króciec wymienia się choćby po to aby poprawić przepływ mieszanki , oraz aby poprawić reakcję na manetkę. Poprawi się także elastyczność silnika. Porównywałeś paski Dayco oraz S6 Pro ? Nie sądzę. Jeśli nie to po co się odzywasz ? Paski Dayco są naprawdę dobrej jakości. Użytkuję już drugi i nie mogę o nich złego słowa powiedzieć. Dayco spokojnie wystarczy do tego setupu. Nie ma sensu przepłacać za znaczek S6.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 21:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2013, 14:13
Posty: 52
Lokalizacja: Huta Dąbrowa
Pojazd: Yamaha Aerox
aerox w lc




_________________

I Love Aerox :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 9:47 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Zmieniając krociec i zawór to prawda co powiedziałeś ale jak zmienich na zamienniki serii to to nic nie da. Ja przy sportach mialem seryjne paski piaggio to po 1 dniu pękł, jakies zamienniki po 60 zł tak sano, lecz dayco nie mialem to nie moge powiedzieć ale kupiłem stage6 pro za 100 zł i nie jest kevlarowy przez co nie niszczy napedu tylko wzmacniany i spokojnie wytrzymuje. Ac czy lc to wybralbym lc ponieważ przy tuningu lc jest mocniejsze od ac i można bez problemu wszędzie smigac w dłuższe trasy bez dłuższych przerw i martwienia sie o przegrzaniu. Nie polecam malossiego sporta ponieważ ma małe kanały pluczace jak i okno wydechowe, bardzo maly moment obrotowy, źle ukierunkowany i źle wykonany, plus jest taki że wytrzyma trochę więcej ale tuningujac wiemy że skraca się zywotnosc, więc ją wolę miec więcej mocy niż żywotności, malossi jest bardzo nisko strojony więc z niskoobrotowym wydechem nadaje się do stuntu ale moim zdaniem do niczego więcej. Strojenie malossiego w peugeocie to 6500-7000 rpm w innnych silnikach nie wiem. - To nie ją wymyslilem tylko fachowieć który robi cylindry od podstaw do simsonow oraz portingi i inne zabiegi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 14:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Bartix Co ty w ogóle mówisz ? Skoro ma małe kanały płuczące oraz wydechowy to jakim cudem jest mocniejszy od Dr.Evo którego tak zachwalasz ? :)




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 15:05 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Gdzie to jest napisane że mocniejszy od dr evo? Niie zachwalam go tylko mówię prawdę o nim i tak tez powiedziql majster który robi portingi itd, cylindry od podstaw do simkow




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 19:15 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Wystarczy popatrzeć na wykresy. DR.Evo wyciąga od 8 do 9,5 KM po dobrym zestrojeniu a Malossi Sport od 9 do 10,5 Km bo dobrym zestrojeniu.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 19:30 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Daj mi te wykresy. Dr evo jest mocniejszy od malossiego tak mi sie wydaje i zdania narazie nie zmienie.
porównując mapy to pod tym wzgledem dr evo jest lepszy, ma wiekszy kanały




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 20:07 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Tutaj masz mały test , jutro postaram się poszukać tego wykresu może znajdę.

Dziś przedstawiam wam test cylindrów 70ccm z poziomu Sport, a w miarę niedrogich i nadających sie do codziennej jazdy,
oczywiście dających sporo więcej mocy od seryjnych.
Zestawienie opiera sie na testach Niemieckiego Scooter-Attack. Wszystkie cylindry to AC (chłodzone powietrzem),
bo jak wiadomo LC maja troszkę więcej mocy, dodatkowo gaźnik Dell’orto 17,5 mm.

Każdy wykres z hamowni zawierał trzy krzywe, odzwierciedlające pracę silnika dla trzech różnych typów wydechów
zaczynając od najgorszego.

DR racing Parts
Najsłabszy: 8 KM
Średni-Racing: 9,5 KM

Polini Sport
Najsłabszy: 8 KM
Średni: 8,5-9 KM
Racing: 9,5 KM

Stage 6 Pro
Najsłabszy: 9 KM
Średni: 10-10,5 KM
Racing: 11,5-12 KM

Metrakit 70 ccm Handmade
Najsłabszy: 8 KM
Średni-Racing: 10 KM

Top Performances Trophy
Najsłabszy: 8,5 KM
Średni: 9-9,5 KM
Racing: 10 KM

Airsal 70 cc Alu
Najsłabszy: 7 KM
Średni: 8 KM
Racing: 8,5 KM

Airsal 70 cc Racing T6
Najsłabszy: 8,5 KM
Średni: 9,5-10 KM
Racing: 10,5-11 KM

Malossi Sport
Najsłabszy: 9 KM
Średni: 9,5-10 KM
Racing: 10,5 KM

Hebo 70 Alu Race
Najsłabszy: 9 KM
Średni: 10,5-11 KM
Racing: 12 KM
Podsumowanie:
I teraz zwycięzcy w poszczególnych kategoriach:

Najsłabszy wydech:
Malossi Sport
Hebo 70 Alu Race
Stage6 Pro
Uzyskały takie same wyniki czyli ok. 9 KM, z których najtaszy jest Malossi Sport.

Średni wydech:
Hebo 70 Alu Race
Stage 6 Pro
Tutaj mniej więcej podobne wyniki, no ale trochę zawiódł mnie Polini Sport nie mówiąc już o Airsalu 70ccm Alu.

Racingowy wydech:
Hebo 70 Alu Race
Stage 6 Pro

I teraz zauważcie ze w każdej z 3 kategorii występuje Stage 6 Pro i Hebo 70 Alu Race.
Niezależnie od tego jaki macie zamontowany wydech te 2 cylindy powinny dać największy przyrost mocy.

I teraz pouczenie !
Pamiętajcie ze moc osiągana na tych zestawach zależy w dużej mierze od: prawidłowego montażu,
prawidłowego dotarcia i eksploatacji, prawidłowej regulacji gaźnika i doboru dyszy, stanu membranek itd.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 20:50 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Porównując mapy kanałów z malossiego i dr evo to dr ma większe. Użytkownik z forum Mati98 chyba mial a aeroxie malossiego i zmienił na dr evo to wykonanie jest lepsze i czuc różnice w jeździe. Pamiętam jego wypowiedź "malossi nie dorasta dr evo do stop"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2013, 14:13
Posty: 52
Lokalizacja: Huta Dąbrowa
Pojazd: Yamaha Aerox
czyli mam rozumieć że dr evo jest lepszy tak? :P
A ten pasek kevlar bardzo niszczy napęd?




_________________

I Love Aerox :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 22:32 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Moim zdaniem i wielu innych dr evo jest lepiej wykonany i mocniejszy, do minarelli ma on 8 kanałów pluczacych. Ją w piaggiio mam dr evo z stage6 pro replica i dellorto 17,5 bez wariatora to na starcie koło prednie lekko podnosi, vmax 110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 0:25 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
garfield997 pisze:
czyli mam rozumieć że dr evo jest lepszy tak? :P
A ten pasek kevlar bardzo niszczy napęd?

Tak kevlar bardzo niszczy napęd.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy