Dzisiaj jest 12 lut 2025, 1:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 paź 2014, 19:29 
*

Rejestracja: 14 maja 2013, 18:51
Posty: 71
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Siemka, jest pytanie o ile można splanować głowice seryjną, zawory 16 i 18 (chyba), do cylindra 72cc.
Jaka jest kompresja przy takim zestawieniu ? bądź jaka powinna być, chciałbym ok 10 barów aby dobrze zapierdala* . ^^ to ile materiału mogę ściągnąć aby nie uderzał zawór o tłok.?

odświeżam .:D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 paź 2014, 14:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Chłopie jak założysz 72cc do serii głowicy to już kompresja jest duża , pozdrawiam jak splanujesz , szybko się łożysk pozbędziesz ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 paź 2014, 16:21 
*

Rejestracja: 14 maja 2013, 18:51
Posty: 71
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Poszedłem do tokarza, i splanowaliśmy o 0.2 mm , krzywizna była ponad 0.06 mm. Zrobiłem lekki porting jeżeli to można nazwać portingiem :D, powiększyłem dolot i wylot, dotarłem zawory i je wypolerowałem. Skuter już jest złożony ale nie mogę odpalić ponieważ czekam na przesyłke ~ iskrownik :D, jak zrobię ok. 50 km to dam znać jaka kompresja . ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 paź 2014, 17:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Wystarczyło kupić cylinder 50mm do seryjnej głowicy , efekt był by jeszcze lepszy , ale żywotność mniejsza :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2014, 16:51 
*

Rejestracja: 14 maja 2013, 18:51
Posty: 71
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Właśnie o tym myślałem, tylko nigdzie nie znalazłem nurtującej mnie odpowiedzi na pytanie , czy właśnie w tym zestawieniu 50 mm wklęsłe denko + seryjna głowica, czy coś z tego wyjdzie czy sprężanie będzie na poziomie ok 10 barów. I pośpieszyłem się z zakupem i kupiłem 47mm. Ale przynajmniej wał nie zostanie aż tak przeciążony, a ma już 12 tyś km.
Tak apropos, jakie powinno byś ciśnienie sprężania na takim zestawieniu seria głowica + 47mm tłok .?
( iskrownik jeszcze mi nie doszedł , lada dzień :D )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2014, 17:40 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
W silniku rozgrzanym do temperatury pracy 220psi (Ponad 15 bar) Tak jest w serwisówce silnika 139qmb/GY6. Jestem ciekawy jak ma się do planowania głowicy zapłon (Musi być teraz w innym punkcie, a na seryjnym zapłonie tego nie zmienisz) i rozrząd czy udało Ci się ustawić idealnie rozrząd, łańcuszek nie jest luźny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2014, 19:39 
*

Rejestracja: 14 maja 2013, 18:51
Posty: 71
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
0.2 mm to wcale nie dużo, więc łańcuszek zbytnio nie powinien być luźny, szczerzę to nie przejmuję się tym. Wczoraj zerwał mi się klin na magnecie ( za słabo dokręciłem i mam skuterk ... -.-) i nie mogę się doczekać jazdy, jutro zajrzę do sklepu czy ów taki dostane.
Mówisz że 15 barów powinno być sprężania w serwisówce ? nie chce mi się wietrzyć, przy 13 niby są kłopoty czy coś w tym stylu. A na serii dopiero 15 to szpilki by z kadłubu wyrwało z gwintem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2014, 7:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
przy 13 nie ma żadnych problemów. tyle miała seria jak mierzyłem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy