Dzisiaj jest 25 lis 2024, 0:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lis 2014, 22:18 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
Witam posiadam aprilie sr 50, przekładnia to stage6 medium docisk, sprężynki hebo niebieskie i rolki 5,5 gram, do 20 km/h muła ma takiego max 5,5-6.5 k obrotów a potem wypierdala w kosmos aż zciąga z siedzenia. co jest powodem? za ciężkie rolki? za miękka sprężyna ? pomoże ktoś co kupić by odrazu ciągła do tych 10-11 k?

Malossi 70, dellorto 17,5,yasuni R, hebo racing N 107mm, wariator seria... i to co wypisałem wyżej w przekąłdni ( i pasek malossi kevlar)

Z góry dziękuję za pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 lis 2014, 0:31 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
sprężynki może twardsze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2014, 20:11 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
a rolki jakie? 4,3 czy 3,8 gram? teraz są 5,5.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2014, 21:18 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
daj centralke malosi czerona sredie sprezynki lub twarde w zaleznosci do czego ci bedzie skuter słuzył i wtedy mozesz rolkami dopiero regulować obroty silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2014, 19:44 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
centralke mam taką jak podałeś ( tylko 1 kg różnicy), spręznyki mam średnie bo hebo niebieskie... czytaj ze zrozumienie... masz jakieś pomysły co dalej? jakie rolki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2014, 21:36 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
możesz założyć jeszcze twardsze sprężynki niż te hebo niebieskie (najlepiej jakiś komplet kupić) i jak czujesz że np. jedziesz 70..puścisz gaz albo lekko zahamujesz, znowu gaz i muli w uj to lżejsze rolki trochę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2014, 22:00 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
jeszcze powiec jakie masz wariator bo jak multivar to daj rolki 5-4,5 ja mam multivara i rolki 5g centralka 42kg i sprezynki srenie [stage] bo np żółte poliniego 50% czyli chyba najtwardze bo skala jest od 15 do 50 to te 50% sa 2 razy mieksze od stage srednich




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2014, 17:50 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
wario seria, sprzęgło hebo, pasek malossi i to co wyżej wszystko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2014, 19:03 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Ja w apce sr na P/G z dr, replica, dell 17,5 i wariu seria mialem s6 mediuem centralek i sprezynki a rolki 4.3 i wsadz ty tez rolki lzejsze gdzies ok.4,3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2014, 20:10 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
ogolnie powiem ci tak sprawdz sobie na necie w jakich obrotach cylek i wydech oddaje najwieksza moc i ustaw tak naped by z tych obrotów startował i je trzymal a bedziesz mial rakiete nie wiem jak jest strojony malosi ale ustaw go tak by startowal z ok 7-8 tysi i bedziesz mial moc [ustawiaj na słuch chyba ze masz obrotomierz ] i zobaczysz ze jak zwiekszysz mu obroty na ktorych rusza to wyeliminujesz muly i bedzie ciagnoł ładnie od zera do v maxu. teraz masz za ciezkie rolki i robi sie odrazu duze przełozenie.

pamietaj ze rolki sie dobiera do centralki [wiec to nie reguła ze dasz mega lekkie to dobry start a ciezkie dobry v max bo dasz za ciezkie to silnik nie bedzie mógł osiagnac max obrotów i v max słaby i start tak samo

sam meczyłem sie przez prawie cale wakacje z regulacja bo ciagle cos nowego

ostatnio zmieniłem centralke z 37 na 42 kg i jest różnica niebo a ziemia [ ziwekszyly mu sie obroty ale za tym jak dałem gazu na drodze piaskowej to zwijało a wczeniej bylo słabe przyspiesznie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2014, 16:14 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
no to u mnie ma idealne obroty tak od 15km/h jak już jade to wtedy się wkręca w ułamek sekundy a do tych 15km/h to ma około 5 tyś może i nawet jak dam pełną manetke to się nie wkręci więcej. :) wieć chyba tr rolki lżejsze, ale teraz v-max mam około 110 a jak założe te 4,3 to pewnie spadnie do 90 około




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2014, 16:27 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Nie powinien spasc v-max, sprezynki na sprzegle moze twardsze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2014, 17:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Powiadasz ze staruje 5-6k obrotow i ma mula, a potem ciagnie, no bo pozniej wchodzi na wyzsze obroty. Najlepiej bedzie jak mu jeszcze wymienisz wario na sportowe pod 70cc. Wyglada na to ze jest slabym ogniwem. Ewentualnie sam komplet sprezynek : srednie, sredio-twarde i twarde - koszt jakos 25zl w gore i sprawdz z ktorych najlepiej bedzie jezdzil.

sory za brak znakow interpunkcyjnych :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2014, 17:48 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
jeszcze moze byc regulacja gaznikaa tez tak miałesm sprawdz na stopkach jak sie wkrea i kolor swiecy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2014, 18:02 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
kolor idealny kawka z mlekiem. dysza 90, iglica najbardziej podniesiona max. Rolki mam 5,5g, więc zamówie coś koło 4,5 i dam znać co się dzieje :) dzięki panowie, napisze po niedzieli




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2014, 20:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Lekkie rolki podkręcą trochę obroty, ale to nie znaczy że będzie dobrze. Do Yasuni R wypadałoby utrzymywać stałe wysokie obroty na starcie i w późniejszej fazie 8-10k, na których będzie najlepsze przyśpieszenie (moc). Krzywa obrotów różni się w zależności od cylindra i może się okazać, że jak dasz lżejsze rolki to rzeczywiście start będzie lepszy, ale w późniejszym etapie spadnie moment obrotowy i będzie muł później.

link do krzywej:
http://www.pedparts.co.uk/c/asset/sport ... suni-r.png

Do seryjnego wario sugeruję twardsze sprężynki sprzęgła. Czerwone hebo, będą twardsze od tych co masz, albo tak jak pisałem wyżej wymiana wario na sportowe, które z racji udoskonalonej budowy doda Ci obrotów, vmax i będzie bardziej precyzyjne przy regulacji od seryjnego.

Ja sobie chwalę Polini hi-speed, nadaje się do 50 jak i 70cc. Bez zmiany sprężynek już czuć było różnice w obrotach przy wymianie. No i ten racingowy dźwięk przy odkręcaniu manetki i banan na ryju, bez regulacji, podczas wymiany, bezcenne :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy