Dzisiaj jest 11 lut 2025, 8:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lis 2014, 23:28 
*

Rejestracja: 20 wrz 2014, 10:52
Posty: 12
Pojazd: Keeway Ry8
Który cylek lepszy chłodzony cieczą czy powietrzem - Malossi sport 70


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 lis 2014, 23:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Cieczą ale jak chcesz go mieć to musisz przerobić skuter na lc




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2014, 10:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
ja mam malossiego i jestem z niego zadowolony oczywiście w ac :)




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2014, 16:55 
*

Rejestracja: 20 wrz 2014, 10:52
Posty: 12
Pojazd: Keeway Ry8
Tzn. silnik to drugorzędna sprawa bo dopiero planuje robote na zimę :D Chce sie dowiedzieć czy na powietrze nie jest jakoś mniej wytrzymały :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2014, 17:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Wytrzymałość w obu przypadkach jest praktycznie taka sama. Różnica polega na mocy , ponieważ silniki chłodzone cieczą są troszkę mocniejsze niż chłodzone powietrzem. :)




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2014, 18:09 
*

Rejestracja: 20 wrz 2014, 10:52
Posty: 12
Pojazd: Keeway Ry8
własnie, to też chciałem wiedzieć :) Bo silnik będzie składany głównie pod stunt ale też żeby normalnie pojeździć :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2014, 18:43 
*

Rejestracja: 12 lut 2014, 20:57
Posty: 6
Pojazd: speedfight
Malossi Ac Bajka :) ja mojego niedawno skończyłem docierać v-max 95 Realne :) przełożenia AC jutro zakładam LC myśle że 110 wyciągne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2014, 18:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
oo to jak to zrobisz to napisz bo mój na tym co teraz mam leci 90 według GPS




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2014, 18:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Jak do stuntu tylko AC, jakos ta moc w LC a w AC nie jest kosmiecznie wielka, ale jednak sa troche mocniejsze chlodzone ciecza. Dlaczego AC? Skuter jest lzejszy, to pierwsza sprawa, mniej awaryjny bedzie skuter w stuncie to druga sprawa, a trzecia to jest tanczy cylek do AC :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2014, 17:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
i ma caly czas chłodzenie ac bo jak np bedziesz jechał wolno to ci zagotuje płyn chłodniczy w lc :)




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2014, 18:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
mateusz6118,
Nie wiem ile on by musial jechac wolno by mu sie plyn zagotowal :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2014, 18:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
np palić kapora albo jazda na kole powoli nieraz widziałem takie przypadki :) no moze mieli wode zamiat płynu




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2014, 19:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Palenie gumy owszem, ale jazda na gumie nie zabardzo, tu tylko gazujesz skuter.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2014, 11:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
leje się płyn a nie wodę, płyn gotuje sie dopiero w ok 120 stopniach. składałem na maloss'im ac i moc jest fajna i wytrzymałość




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy